Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä h-tin väliä on, meneekö pilkut kohdalleen av:lla?

Vierailija
20.08.2006 |

En tajua joidenkin kouhotusta oikeinkirjoituksesta. Vissiin ei osata vastata asiaan, kun pitää aina epäolennaisuuksiin tarttua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomen kieli on hallussa, niin yhdyssanat ja pilkut menee suunnilleen oikein ihan miettimättä. Jos taas jonkun oikeinkirjoitus on kymmenvuotiaan tasolla, niin ei sellaisen kirjoittajan ajatuksiakaan osaa oikein vakavasti ottaa.

Vierailija
2/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee itse omat tulkintasi, mutta täytyykö niitä ruveta joka kerta sanomaan ja jätetään itse asiaan vastaamatta. Tämä on rentoutumispaikka ja suurimmalla osalla varmaan teksti tulee ajatusvirtana sen kummemmin tekstiä editoimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joillain pienillä pilkkuvirheillä väliä ole, mutta jos teksti vilisee kirjoitusvirheitä niin se tekee lukemisenkin jo hankalaksi...

Vierailija
4/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvostelee kyllä muiden lahjat ja tekemiset suureen ääneen.

Eli olen se samainen jonka anoppi ei kuunellut mun ja mieheni hää haluja.

vaan teki kaiken oman pään mukaan.

Ja niitä mogia oli paljon meitin häissä, nuo vain on niitä kamalampia. Toisaalta onpahan nykyisin mitä muistella ja tosiaan haluta sitten 6 vuoden päästä kun järkätään valanuusimis juhlat/häät.

Anoppini olisi myös halunnut vailita pukuni ja suunitella kampaukseni, mutta karkasin tätini kanssa näille asioille.

Siis omat hääni on oikesti ollut kaikista häistä kamalimmat en koskaan eijemminole törmännyt anoppini kaltaisiin häihin. toisaalta myös m ieheni sisko sanoi että jos hän on jotain oppinnut niin sen ettei anna ikinä äitinsä järjestää omia häitään, menivätkin sitten maistraatissa naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi