häntäluuhuun sattuu...
eli siis..oon viikolla 11+6 raskaana ja eilen illalla oli kamala kipu selässä ja häntäluussa tavallaan tai tossa pyllyn ja selän välissä...vaikee selittää mutta tosi kipeetä sattui..?????
Kommentit (3)
Eikä raskaudessa mikään häntäluu/selkäkipu ainakaan noin alussa ole normi. Myöhemmin siinä vaiheessa kun maha alkaa painamaan ja kehon painopiste muuttumaan, niin selkäkin voi kipeytyä.
Minulla oli ensimmäisessä raskaudessani juuri noilla viikoilla aivan helvetillisiä selkäsärkyjä! Ja samalla särky säteili myös häntäluuhun ym.
Esim. autossa istuminen oli lähes mahdotonta. Vartin pätkiä kestin kyllä, mutta silloin ajoimme mm. 100 kilometrin matkan Helsinkiin konserttiin ja jouduin istumaan etupenkillä mitä ihmeellisimmissä asennoissa. Kotimatkan makasinkin takapenkillä.
Eli pointtini on, kyllä jo noilla viikoilla voi särkeä ja kolottaa! Olemme yksilöitä ja ainakin minulla heikko selkä oireili jo tuolloin.
Toisessa raskaudessa ei sitten särkenytkään ollenkaan ;)
eihän mitään keskenmenoa enteile..mutta ehkä se on että paikat venyy ja paukkuu..mutta miten supistus voisi olla näin alussa...anteeksi tietämättömyyteni...