Lukeeko Pirjo Heikkilä tätä palstaa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että hänellä on elämä.
Ai. Olisi laittanut hänelle tähän hyvän tv-sketsiehdotuksen. Tosin sitähän ei sitten enää voi käyttää, jos se on jo täällä julkaistu.
Miten niin? En todellakaan. T.Pirjo Heikkilä
Eikös hän ole raskaana vai liekö jo saanut vauvan. Saattaa eksyä vauva-palstoille, mutta ehkä enemmän sinne lapsiasioihin keskittyviin osioihin.
Kyllä mutten luultavasti ole se Pirjo jota tarkoitat :D
Edellinen ei ole oikea Pirjo Heikkilä eli minä.
Kirjoita se ehdotus tähän ketjuun. Amatöörien käsikset ovat yleensä sellaisia, että vaativat paljon muokkausta. Eli ei sellaisenaan tule ulos eikä haittaa vaikka sen täällä paljastaakin.
Kiitos ystävällisestä ehdotuksesta ja kaikkea hyvää sulle!
T. Pirjo
Se sketsi menisi näin: viisihenkinen kaveriporukka on sopinut yhteisestä illanvietosta ja sopivat että yksi heistä ottaa muut kyytiin. No kyydittäjä lähtee hieman myöhässä hakemaan muita ja sitten ottaessaan kolme viimeistä samasta osoitteesta kyytiin kuski huomaa unohtaneensa todella hankalasti irroitattavan lapsen turvaistuimen kiinni takapenkille. Ei ole aikaa irroittaa sitä ja porukan pienin joutuu siihen istumaan loppumatkan ajaksi. Otos päättyy kuvan siirtyessä siihen lasten turvaistuimessa istuvaan aikuseen joka jupisee: "En kyllä enää ikinä lähde teidän kanssa mihinkään."
No, ei tää niin hauska ollutkaan kerrottuna.
Sori, ei tuossa oikein ole aineksia. Perusvitsi on jo kulunut eikä tuolla punch linellä sitä pelasteta.
Kiitos kuitenkin.
T. Pirjo
Tottakai luen ja en kyllä tosiaan lue.
Nimeni on Pirjo
Vierailija kirjoitti:
Sori, ei tuossa oikein ole aineksia. Perusvitsi on jo kulunut eikä tuolla punch linellä sitä pelasteta.
Kiitos kuitenkin.
T. Pirjo
Mites tämä: Henkilö on tulostanut netistä itselleen kartan ja on menossa sen avulla päämääräänsä. Ei kuitenkaan sen kartankaan avulla osaa perille, joten pyytää ohikulkijalta apua päästäkseen päämääräänsä. Ohikulkija alkaa neuvomaan ja toinen sanoo että voisitko piirtää kynällä sen reitin, niin hän muistaisi sen paremmin, kun ei ne puhutut ohjeet meinaa jäädä päähän. Ohikulkija alkaa sitten piirtamaan reittiä: "Ensin menet tätä reittiä, joka kääntyy loivasti oikealle tänne jyrkästi oikealle kääntyvään mutkaan. Sitten käännyt vielä oikealle. Pääset kyllä samaan kohtaan jos oikaiset tästä poikkikadulta. Sitten tätä tietä tänne puistotielle, joka kiertää täältä ja tämän puistotein päässä se on."
Siinä vaiheessa molemmat huomaavat naamat punoittaen, että kartalle on vahingossa piirtynyt todella härski kuvio ja neuvoa kysellyt ottaa vaivautuneena kartan "Ehh... Kiitos.. eiköhän se tämän avulla löydy..."
Tiedätte kaikki ihanan partasuun, radiotoimittajan & juontajan, joka on pari kertaa (juontaessaan) sanonut, että lukee välillä Vauva-keskustelufoorumin juttuja.
Hän on hyvä kaverini, siitä voi vapaasti päätellä, että kiinnostaako kenties itseäni sama keskustelupalsta.
Nyt jatkan hommia - silmäni poimivat juuri kiinnostavan jutun (toiselta näytöltä)...
Yt, Pirjo
Suosittelen, että osallistut johonkin kirjoittaryhmään esim. Kansanopistossa. Voisitte laatia synopsiksia ja työstää kukin samoja juttuja eteenpäin. Parasta olisi, jos löytäisit teatteriryhmän, jonka kanssa laatisitte sketsiohjelmiston esitettäväksi. Livenä näkee mitkä jutut toimii, miten rytmitetään jne. Että vitsit putoavat oikein. Muutaman kymmenen sketsin jälkeen alat olla hajulla ja saada jutut toimimaankin.
Toinen ehdotuksesi ei ole huono, mutta siitä tulee mieleen 70-80 -lukujen tv-viihde eikä minulle aivan istu.
Kiitti ja heippa! Jätän tämän ketjun.
T. Pirjo
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että osallistut johonkin kirjoittaryhmään esim. Kansanopistossa. Voisitte laatia synopsiksia ja työstää kukin samoja juttuja eteenpäin. Parasta olisi, jos löytäisit teatteriryhmän, jonka kanssa laatisitte sketsiohjelmiston esitettäväksi. Livenä näkee mitkä jutut toimii, miten rytmitetään jne. Että vitsit putoavat oikein. Muutaman kymmenen sketsin jälkeen alat olla hajulla ja saada jutut toimimaankin.
Toinen ehdotuksesi ei ole huono, mutta siitä tulee mieleen 70-80 -lukujen tv-viihde eikä minulle aivan istu.
T. Pirjo
Wau. Kiitti palautteesta. 70-80 -lukujen viihde varmaankin kummittelee noissa, kun tuli itse elettyä kukkeinta nuoruutta noiden Mutapainin ystävien, Velipuolikuun ja Spede Shown aikaan. Tosin ne uudet Spede Showt olivat mielestäni paljon huonompia, kuin ne ihan vanhat. Teatterissa olen ollutkin, mutta en vielä kirjoittanut mitään, vaan ainoastaan orkesteripuolella.
Vierailija kirjoitti:
T. Pirjo
Mitäs ihmettä siellä kukkoillaan? Tuolla konseptilla tehdään edelleen miljoonia puntia ja dollareita. :)
Vierailija kirjoitti:
Paula noronen ainakin lukee.
Minä olen hänen kirjansa päähenkilö eli supermarsu. Törkeää plagioida toisen elämää.
Luulen, että hänellä on elämä.