Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painan 15 kg enemmän kuin mieheni

Vierailija
29.05.2021 |

Mies on minua 20 cm pidempi. Tykkää minusta kuulemma tällaisena, itse taas vihaan ulkomuotoani.
Vaikea laihduttaakin kun toinen jopa lahjoo herkuilla. Eikä minkäänlaista kannustusta kun haluan treenata.

En haluaisi erotakaan, lapsetkin vielä niin pieniä. Pitäisikö kuitenkin lähteä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nO paljonko painat?

Vierailija
2/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä on läskifetissi?

Vierailija
4/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Mä painan 30kg vähemmän kun mun mies ja hän on vaan 10cm pidempi.

Jos mies lahjoo herkuilla vaikka pyydät lopettamaan, kannattaa miettiä mitä hän oikein käytöksellään hakee. Kivaa kun rakastaa sinua sellaisena kun olet mutta feederin puolisona et tule laihtumaan koskaan.

Vierailija
5/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä ne lahjontaherkut suuhusi pistelet.

Vierailija
6/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nO paljonko painat?

93 kg

Ap

Vierailija
7/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vika kun syöt herkkuja ja miehen vika kun et liiku?

Selvä.

Vierailija
8/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Itse painan noin 40kg enemmän, kuin mieheni. Ei ongelmaa.

Vierailija
9/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vika kun syöt herkkuja ja miehen vika kun et liiku?

Selvä.

Mikä sun ongelmasi on?

Vierailija
10/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rakasta sinua. Ylipaino on terveysriski ja kieltää liikunnankin. Nyt pitäis niiden hälytyskellojen soida.

Vierailija
11/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies painaa 60 ja mä 90. Ei haittaa, oon kyllä myös pidempi.

Liikun paljon enenmän kuin mieheni.

Vierailija
12/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:n mielestä hänen lihavuutensa on miehen vika. Kyllä todellakin kannattaa erota. Mies ansaitsee täysijärkisen naisen.

Vierailija
13/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuollaisen takia on erota.

Vierailija
14/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kehotti laihduttamaan ihan terveyssyistä. Laitanko laboratoritulokset tähän että uskotte. Mies piilotti lenkkarinikin kun yritin lähteä lenkille. Suklaalevy odotti keittiön pöydällä - tämäkö on oikein tai normaalia?

Ap

Vierailija
15/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle viimeinen sysäys elämäntapamuutokselle oli kun tajusin, että painan kohta enemmän kuin mieheni, joka myös n. 20 cm pidempi kuin minä. Myös mun mies tykkää minusta tällaisena(kin). Ei toki valittanut silloinkaan, kun olin n. 30 kg kevyempi ja on aina suhtautunut kannustavasti & ollut mukana herkkulakoissa ja muussa. Oma itsetunto ei kuitenkaan kestä tätä ylipainoa ja muutenkin v*tuttaa, kun ei löydä mitään kivoja vaatteita mistään tai jos löytääkin, ne lakkaavat näyttämästä kivoilta siinä vaiheessa kun pistän ne päälleni.

Kuitenkin, jos sulla ap muuten on hyvä parisuhde, älä nyt ensitoimena eroa ala viritellä, vaan yritä saada se miehesi tajuamaan, että vaikka hän sinusta pitäisikin sellaisena kuin olet, sulla ei ole hyvä olla omissa nahoissasi ja haluat, että hän kannustaa ja tukee sinua, kun alat laihduttaa. Kerro hänelle, miten paljon mukavampaa teillä on yhdessä sitten, kun olet saanut itsesi kuntoon, jaksat paremmin, olet iloisempi jne.

Ulkonäkö on kuitenkin vain yksi syy pudottaa painoa, eikä edes se tärkein, joten koeta saada mies ymmärtämään, että teet sen ihan yhtä paljon fyysisen kuin psyykkisenkin hyvinvoinnin takia.

Vierailija
16/16 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri kehotti laihduttamaan ihan terveyssyistä. Laitanko laboratoritulokset tähän että uskotte. Mies piilotti lenkkarinikin kun yritin lähteä lenkille. Suklaalevy odotti keittiön pöydällä - tämäkö on oikein tai normaalia?

Ap

Okei, perun puheeni: lähetä kilometritehtaalle se mies ja äkkiä, oli lapset pieniä tai ei!

Ei ole oikein, eikä normaalia, vaan s a i ra s ta kontrollointia.

15