Fitnessnainen, mikä ehkäisy toiminut sulla?
Kommentit (24)
Missään en ole nähnyt niin karvaisia naisia kuin crossfit-salin suihkuhuoneessa.
Ylipaino heikentää hormonaalisen ehkäisyn tehoa, joten pikemminkin fatnessnaisten pitäisi huolia.
Up! Ei yhtään asiallista kommenttia?
Käun 4 kertaa viikossa salilla tekemässä PTn minulle tekemää coreohjelmaa. Olen pitkä ja hoikka.
Miksi ehkäisyni olisi mitenkään erilainen kuin kenenkään muun?
Vierailija kirjoitti:
Käun 4 kertaa viikossa salilla tekemässä PTn minulle tekemää coreohjelmaa. Olen pitkä ja hoikka.
Siis lähinnä miten ehkäisysi on vaikuttanut kroppaasi/treeniisi jne. jos on..? Onhan etenkin hormoniehkäisyllä androgeenisia tai antiandrogeenisia vaikutuksia..
Ehkä eri foorumeilta kannattaa kysyä kun täältä? Fb:ssä varmaan ryhmiä ym muita paikkoja jossa asiantuntevaa porukkaa ja saa asiallisia vastauksia kokemuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä eri foorumeilta kannattaa kysyä kun täältä? Fb:ssä varmaan ryhmiä ym muita paikkoja jossa asiantuntevaa porukkaa ja saa asiallisia vastauksia kokemuksineen.
Itseasiassa aika vähän on. Keskustelua ylipäänsä. Vain näitä övereitä: ”lihoin pillereistä 20 kiloa” ”halusin tehdä itsarin”.. jep jep.
10 kyykkyhyppyä seksin jälkeen. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähinnä miten ehkäisysi on vaikuttanut kroppaasi/treeniisi jne. jos on..? Onhan etenkin hormoniehkäisyllä androgeenisia tai antiandrogeenisia vaikutuksia..
En käytä hormonaalista ehkäisyä.
Miksi sellaista ei kehitetä miehille..?
Käytän Zoelyä ja mulla on toiminut hyvin. Menkat on jääny pois ja ei oo tarvinnu kisojakaan varten sit stressailla tuleeko menkat tai turvotusta tms. Oon unohtanut menkkojen olemassaolon kokonaan. Suosittelen ehdottomasti, toki on yksilöllistä mikä sopii kellekin.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Zoelyä ja mulla on toiminut hyvin. Menkat on jääny pois ja ei oo tarvinnu kisojakaan varten sit stressailla tuleeko menkat tai turvotusta tms. Oon unohtanut menkkojen olemassaolon kokonaan. Suosittelen ehdottomasti, toki on yksilöllistä mikä sopii kellekin.
Kiva kuulla!
ap
Hormonit ei sovi ja kuparikierukasta jatkuva rautakuuripakko koska vuodan sen kanssa litran joka kk.
Eli nykyään pelkkä Kondomi käytössä vaikka olen parisuhteessa, näillä mennään.
Taisi olla väärä foorumi kysellä näitä..
Kun täti näyttää siltä, että housuista löytyy munat, niin se riittää ehkäisyksi, usko pois.