Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja "näpäyttely"

Vierailija
29.05.2021 |

Täällä on vähän väliä ketjuja, joissa kuvataan joku nobody cares -tilanne kaverin/kavereitten kanssa ja kysytään, miten parhaiten "näpäyttää" jotakuta. Esimerkiksi jos Minna-Maarit meni lounaalle Metta-Henriikan kanssa eikä kysynyt Paula-Liinaa mukaan, niin miten näpäyttää Minna-Maaritia?

Siis mitä ny ihmettä. Miksi naisten pitää päästä näpäyttämään? Voisiko ehkä avata sanaisen arkkunsa, kun ns. "tilanne" on päällä.

Ei mulla muuta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän haalii ystäviä, sitä helpompaa.

Vierailija
2/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

So on vaan niin että kuuluu antaa näpsy. Deal with it!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lapselliselta degeneraatiolta. Jonkin asteista narsismia joka johtuu siitä ettei henkilö joka halau tulal huomatuksi kuitenkaan ole mitään oikeassa elämässä.

Vierailija
4/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva, et asioista puhuttas niitte oikeel nimel. Toi naisten harrastama näpäyttely ei oo mitää muuta kui henkistä väkivaltaa.

Vierailija
5/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän haalii ystäviä, sitä helpompaa.

Mulla on 5 hyvää ystävää lapsuudesta asti. Enempää en tarvitse.

Vierailija
6/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole koskaan täällä moista ketjua nähnyt.

Vierailija
7/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas ihan paskapuhetta että tämä olisi mitään naisten harrastamaa toimintaa. Tai sitten mulla on jotenkin outo kaveripiiri. Ikinä ei ole mitään tällaista kenenkään kanssa suunniteltu. Ap on taas pippeliään venytelleessään keksinyt koko jutun omasta päästään.

Vierailija
8/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaanko sillä näpäyttelyllä saavutettavan myönteisiä tuloksia? Että sitten suhde alkaa rullaamaan. Joku on joskus todennut, että jos ihmissuhteessa pitää ruveta kostamaan, se on ohi.

Vierailija
9/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliketju taas käynnissä, jossa ihmiset, joilla ei mitään kokemusta naisista kertovat minkälaisia naiset ovat. Vauva-palstalla…

Vierailija
10/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ne vasta toisiaan näpäyttelevätkin. Tapoja tähän on lukuisia. Yleensä siihen liittyy joku jälkikäteen masinoidun kilpailutilanteen voittaminen. Esimerkiksi haastetaan hyväuskoinen kaveri pelaamaan jotain lajia, josta itselle on tiedossa varma voitto. Tai isketään nainen, josta näpäytyksen ansainnut kaveri on kiinnostunut. Jotkut miehet myös näpäyttelevät nyrkillä naamaan.

Tuleeko muille mieleen lisää näitä miesten näpäytyksiä?

Vierailija
11/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että näpäyttely ON hiukan enemmän naisten tapa kuin miesten. Ihan siksi, ettå naisille ei sallita aggressiivisuutta, miehille on taas sallitumpaa suuttua ja puhua suunsa puhtaaksi. Naiset myös ovat herkempiä havaitsemaan ns. rivien välejä ja siksi ottavat herkästi itseensä, myös silloin kun jotain ei ole tarkoitettu loukkaukseksi.

Minusta kostaminen on melkein aina noloa ja huono merkki ihmisen ihmisen moraalista ja henkisestä kypsyydestä. Jos kokee tulleensa loukatuksi tai syrjityksi, on aina parempi sanoa siitä ääneen niille, joiden kokee toimineen ikävästi. Suoruus on hyvä asia, koska se puhdistaa ilmaa ja antaa sille väärin toimineelle tilaisuuden korjata tapojaan ja kertoa oma näkökulmansa. Toiminnalle on saattanut olla aivan perusteltu syykin.

N54

Vierailija
12/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne vasta toisiaan näpäyttelevätkin. Tapoja tähän on lukuisia. Yleensä siihen liittyy joku jälkikäteen masinoidun kilpailutilanteen voittaminen. Esimerkiksi haastetaan hyväuskoinen kaveri pelaamaan jotain lajia, josta itselle on tiedossa varma voitto. Tai isketään nainen, josta näpäytyksen ansainnut kaveri on kiinnostunut. Jotkut miehet myös näpäyttelevät nyrkillä naamaan.

Turpiinveto ei ole näpäyttelyä eli kieroa kostamista, vaan suoraa aggressiota ja väkivaltaa.

Vierailija
13/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenhan pitää exääkin päästä näpäyttämään sillä, että hommataan äkkiä uusi ukko. Hähää, lällällää siitäs sait!

Vierailija
14/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että näpäyttely ON hiukan enemmän naisten tapa kuin miesten. Ihan siksi, ettå naisille ei sallita aggressiivisuutta, miehille on taas sallitumpaa suuttua ja puhua suunsa puhtaaksi. Naiset myös ovat herkempiä havaitsemaan ns. rivien välejä ja siksi ottavat herkästi itseensä, myös silloin kun jotain ei ole tarkoitettu loukkaukseksi.

Joo, voi luoja noita rivien välejä. Tulkitaan kaikesta sanomisesta sellaista mitä en itse edes viiden mutkan kautta olisi tajunnut saati sellaista tarkoittanut ja siitä sitten ynnynnyyyy ja joku riita päällä. Sellaista se on olla herkän naisen kanssa.

Vierailija
15/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpiinveto ei ole näpäyttelyä eli kieroa kostamista, vaan suoraa aggressiota ja väkivaltaa.

Itse asiassa sekä turpiinveto että kiero kostaminen molemmat ilmentävät aggressiivisuutta. Turpiinveto on suoraa aggressiota ja väkivaltaa. Kiero kostaminen on myös aivan samalla tavoin aggressiota, mutta se on vain epäsuoraa ja siksi vaikeammin tunnistettavissa. Kostamista yritetään tarkoituksella piilotella. Se saatetaan jopa pukea näennäiseksi kohteliaisuudeksi.

Vierailija
16/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pari kertaa näpäytetty ja olen ymmärtänyt, että silloin on aika jatkaa matkaa eri suuntaan. Voi olla, ettei kumpikaan ole jäänyt kaipaamaan, en tiedä kun en ole kysellyt.

Vierailija
17/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole naispuolisia ystäviä.

Olen kaunis, rypytön, stressitön, huoleton, hauska, älykäs, suosittu miesten keskuudessa.

Suosittelen!

Eikä ole rahanlainaajia!

Miehet eivät rahaa pyytele. Varsinkaan upealta naiselta ;)

Naiset:

- jatkuva juoruaminen ja kateudesta kumpuava loanheitto ja toisten maineen pilaamisen yritykset

- hysteerisiä, heikkoja, pikkumaisia

- kertovat salaisuuden tutkimuksen mukaan vartissa eteenpäin.

En edes halua ajatella, miten kateellinen kanalauma koittaisi heikentää elämänlaatuani.

Kyllä nainenkin ystäväkseni pääsee, jos omaa TERVEEN ITSETUNNON.

Vierailija
18/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huoleton, hauska ja nuorekas koska en päästä elämääni stressaavia pikkukakkoja.

Vierailija
19/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei muuta osaa kuin kieroilla.

Vierailija
20/48 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ne näpäytyssuunnitelmat on vielä täysin p as koja ja sitä näpäytystä edes noteeraisi kukaan muu kuin näpäyttäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän