Harmittaa kun vieraat naiset flirttailevat minulle ja oma vaimo on haluton
Pettää en halua joten noista flirteistä tulee ristiriitainen olo.
M45+
Kommentit (49)
Miksi harmittaa? Miksi olet haluttoman kanssa?
Nyt pitäisi vaimon kanssa koettaa avata se sanainen arkku, että miksi ei halua. Suosittelen, voi avautua ihan uusi maailma. Syyllistämistä kannattaa varoa vahingossakaan tekemästä, varmaan kärsii itsekin tilanteestaan. Ottakaa huomioon niin psyykkiset kuin fyysiset tekijät, jotka voivat aiheuttaa haluttomuutta.
Tottakai sinua miellyttää, kun joku osoittaa flirttailemalla, että olet kiinnostava. Se on ihan normaalia. Olet kuitenkin tehnyt hienon tietoisen päätöksen olla tarttumatta "tarjouksiin". Osoitatko vaimolle että hän on haluttava? Yrittäkää saada hänelle se sama olo. Tähän todennäköisesti tarvitaan vaimolta konsultointia, että miten hänelle sellainen olo saadaan.
Flirtti on flirttiä, eikä mikään kutsu seksiin.
Outoa, että flirttailevat, koska olet iäkäs ja varattu.
Ehkä tulkitset tilanteet virheellisesti?
Oletko rakkaudesta vaimosi kanssa?
Ne ovat seireenejä. Odysseuskin näki niitä ja hänet jouduttiin sitomaan köysillä laivan mastoon kiinni, ettei olisi rynnännyt niiden luokse.
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä kysyy kiinnostavalle miehelle flirttailut nainen. Mies osoittautui varatuksi. Myös minulle tuli hämmentynyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä alapeukutat, moraalinvartija? Ei kuulosta ennenkuulumattomalta, että joku olisi kumppaninsa kanssa muusta syystä kuin rakkaudesta. Itse en sellaista ymmärrä.
Jokin syy siihen haluttomuuteen on.
P.S. vaimosi saattaa ajatella samoin
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei siis ole koskaan flirttailtu?
Sen todellakin erottaa normaalista ystävällisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi harmittaa? Miksi olet haluttoman kanssa?
Ei ollut haluton kun mentiin naimisiin.
Nyt on talot ja autot maksettu. Kaikki menisi jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä sanovat että 40+ nainen on parhaimmillaan.
Mutta hokkuspokkus mies onkin iäkäs.
Kiitos nauruista.
Tilanteesi on surullinen, mutta ei suinkaan toivoton. Ovellasi tulee olemaan jono, tai siis on jo nyt, koska muut naiset flirttailevat sinulle. Mikä auto sinulla on ja kuinka vanha? Ei siitä kannata kiistellä, anna se pois ehdolla että muija muuttaa asap kerrostaloon. Carpe Diem, kerrankos täällä eletään, sokka irti ja vieraisiin naisiin.
Ap taitaa olla niitä tyyppejä jotka ottavat flirttinä senkin jos joku sanoo, "painu helvettiin siitä".Näitäkin on, jopa molemmissa sukupuolissa...
0/5 höpö, höpö, ei sulle Pena kukaan flirttaile ja ei ole vaimokaan eksynyt sinne ”poikamiesboksiisi”, jossa elelet äitisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla niitä tyyppejä jotka ottavat flirttinä senkin jos joku sanoo, "painu helvettiin siitä".Näitäkin on, jopa molemmissa sukupuolissa...
Tuo on pelkkää pahantahtoista ilkeilyä.
Tiedät itsekin olevasi ilkeä.
Et edes tunne minua.
Harmittaa sun puolesta, mutta itse sun on päätös tehtävä. En välttämättä itse jäisi suhteeseen, jossa toinen viis veisaa siitä miltä toisesta tuntuu. Sitäkö se on? Kantaako vaimo mitään vastuuta asiasta, vai vierittääkö kaiken sun niskaan? Vai onko valmis tekemään asialle jotain? Ymmärtääkö asiaa sinun näkökulmastasi? Ymmärrätkö sinä hänen?
Mulle yksipuolinen seksittömyys olisi yhdenlainen sopimusrikkomus, jos sille ei olisi valmis mitään tekemään.
N35+
Vierailija kirjoitti:
0/5 höpö, höpö, ei sulle Pena kukaan flirttaile ja ei ole vaimokaan eksynyt sinne ”poikamiesboksiisi”, jossa elelet äitisi kanssa.
Hyvä kun annat katkeruutesi purkautua. Se voi tehdä hyvää. Auttaa hetkeksi.
Voi ei. Osta vaimollesi joku lahja jospa sitten innostuisi sinusta.