Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUUN TUHISIJAT sunnuntaihin (20.8)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut itseni pidettyä aika hyvin poissa täältä ja ylipäätänsä ajatukset pois vauvanteko puuhista, mutta nyt taas alkaa mielessä asiat pyöriä niin paljon että pitänee luovuttaa ja kirjoitella jo tännekkin juttuja.:)

Tänään siis kp.21/25-32. Teroluteja taas tässä kierrossa syös ja AINA on terokierron aikana ollut kp.25, joten sen mukaan piinaviikolla taas mennään.

Lauantain pinoa äsken pikaiseen läpi lueskelin, tervetuloa uusille ja pahoittelut keskenmenon saaneelle!

G: Esikoisen synnytys kesti minulla 26.5 tuntia jonka jälkeen päädyttiin sektioon. Vedet meni siis kotona, siitä sitten pikkuhiljaa sairaalaan lähdettiin. Epiduraalia sain jossain vaiheessa myös. Kun Vesien menosta oli kulunut 20 tuntia ja olin vasta 5cm auki ei epiduraalia enää annettu, oksitosiini tippa oli ja puudutteeksi sain ilokaasua, mistä ei mielestäni ollut mitään apua. Mutta muistan että olin kyllä turkasen kipeä kun oksitosiini lisäsi luonnottomia supistuksia ja puudutetta eivät antaneet lisää ja väsynyt olin jo muutenkin kun supistellut oli jo niin kauhean monta tuntia. VAikka ei kait senkään vaikutus nyt ihan hetkessä lakkaa jos sit ä elimistössä paljon on. No mitään ei tästä huolimatta tapahtunut ja 25 tuntia oli vesien menosta kulunut lääkäri teki sektion päätöksen , olin tuossa vaiheessa edelleen vain 5cm auki. No tyttö syntyi sitten sektiolla 26h20min. vesien menon jälkeen. minulle jäi jonkinmoinen sektio kammo, luulen että se johtu osittain siitäkin että kaikki tapahtui sitten niin yhtäkkiä oli vain käsiä ja piuhoja jokapuolella ja itse oli niin täyteen tupattu lääkettä että muistikuvat on aika sumuisia. Varsinkin sitten lapsen ensimmäisn päivän osalta.

No lantioni kuvattii sitten tämän kaiken jälkeen ja sieltähän se kiikastikin, eli lantioni on niin ahdas että sieltä antasivat alakautta synnyttää max.3kg vauvan ja meidän tytöllä oli painoa 4170g.

Sektiota kohden minulla on edelleen melkoinen kammo, jonka luulen vain pahenevan jos uudestaan raskaksi tulen. Nyt olen painanut sitä vain taka alalle, ja on tämä vauvakuume kyllä niin melkoinen että kai se yksi sektio vain on vielä kestettävä!

Siis tosiasiassa nyt lupaisin kestää vaikka sen 100 sektiota kunhan vauva vaan meille vielä suotaisiin! En sitten tiedä miten kävisi kun pitäisi lupaus täyttää:/.

Vierailija
2/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole montaa kertaa tänne kirjoitellut, päivittäin kyllä käyn teidän kuulumisia lukemassa!

Pahoittelut Pepsille keskenmenosta!! =(

G: Aika monella muullakin ollut nopeita synnytyksiä!! Itselläni kesti 5h30min, josta ponnistusvaihe 15min. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt kokemuksesta! Olin kuullut kauhujuttuja monen tunnin synnytyksistä ja kauheista kivuista! Itse pärjäsin koko synnytyksen miehen hieronnalla (joka helpotti kaikista enemmän) sekä ilokaasulla.. Tosi ilokaasua en kerennyt edes kauaa ottamaan, ehkä en päässyt edes vielä jyvälle sen käytöstä! =)

Meidän neiti syntyi sellaisena päivänä, että sairaalassa oli kauhea kiire! Koko synnytykseni aikana vain yksi kätilö oli auttamassa. Napanuora oli myös kaulanympärillä ja kätilölle meinasi tulla paniikki kun toisella kädellä tuki vauvaa ja toisella yritti ottaa napanuorta pois kaulalta! Onneksi kaikki meni hyvin!

Toivottavasti toinen syntyy yhtä kivuttomasti!

Nyt menossa kp21/32.. Oviksesta ei tietoakaan, että onko jo ollut vaiko onko vielä tulossa... Yritän olla ajattelematta koko ovista.. kun eihän sitä kuitenkaan varmasti tiedä missävaiheessa kiertoa on! Ellei sitten käytä ovistestejä...

Eilen vietettiin romanttinen ilta kahdestaan miehen kanssa, käytiin syömässä ja katsottiin elokuvaa! =) Pikkuneiti on isovanhemmilla yökylässä... Pian varmaan lähdetään hakemaan kotiin! Niin kauhee ikävä jo on!

Mutta ei muuta tälläkertaa... PLUSSA-ONNEA KAIKILLE!

-Alpukka kp21/32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui täälähän monella on piina-ajat menossa tai peräti jo mahdolliset testaukset lähellä=) meitä taitaa ollakkin ihan tasaseen tahtiin pitkin toukokuuta,toivottavasti kaikki sais sen plussan ja sinne toukokuulle syntyviä odotettavissa olis PALJON:) peukkuja kaikille täälä pidän!

Tuntuupas tää odottavan aika taas pitkältä,siis ovisaikaa odottava:) nyt kp10....paitsi mun piti olla miettimättä mahdollisia ovisaikoja! ja tiiä nyt koska se aika on ku tätikin kyläillyt vähän epäsäännöllisesti sen 3kertaa. noo enhän mä taas voi olla miettimättä,tää on tätä.....jo viime kerralla ennenku täti tuli niin ostin raskaustestin ku olis niin mieli tehny testata. mikähän siinäkin on ku se testaaminen on niin mukavaa?=) säästyipä testi nyt sitten...jos vaikka tässä kierrossa pääsis sitä käyttämään:)

voi että nyt täytyy rientää...mun vauvani kaahii tuoka ja nousee seisomaan tukea vasten,kamala ähinä käy...ja itku tulee ku suututtaa,jos joku ei onnistu!

PLUSSIA PLUSSIA ja TÄRPPIONNEA KAIKILLE!!!!!

Vierailija
4/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en ehtinyt kurkkaamaan mitä olitte kirjoittaneet, äsken vasta lukaisin eilisen pinon enkä kyllä yhtään muista mitä pitäisi kommentoida.

Pepsille pahoittelut keskenmenosta. Voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen. Jos nyt oikein muistan niin tämä oli sinulle jo kolmas? alkuraskauden keskenmeno. Voisi varmaan tosiaan käydä gynellä juttelemassa, vaikka en tiedä tekevätkö vielä yhtään mitään. Saisi ehkä mielenrauhan seuraavaan kiertoon jos käy " näyttäytymässä" .

Tädin yllättämille pahoittelut ja joku siellä oli jo aikaisessa vaiheessa negankin testannut, niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy. Eihän se plussa välttämättä vielä näy:)

Synnytytsgalluppia oli myöskin. Nyt piti oikein kaivaa vanhat neuvolakortit esille.

1.synnytys rv39+2, tyttö 3590g ja 48cm kesto 8h35min.

Synnytys lähti käyntiin supistuksilla. Vedet menivät sairaalassa klo 22.30 ja neiti syntyi 5.12. Ilokaasua vetelin, olo oli kuin pikku hiprakassa, titityyt vaan pyöri silmissä:) Kätilö myöhemmin kertoi että hän oli joutunut menemään käytävään nauramaan, kun mä vetelin ensimmäisiä kunnon henkäyksiä ilokaasua ja sanoin että mulla pyörii titityyt silmissä:) Mulla oli ihan oikeesti niinkuin olis ollut valkoinen paperi johon oli vaaleansinisellä kirjoitettu titityy titityy ja se pyöri... Aiheestä sivuun mentiin, eli synnytys oli suht helppo.

2.synnytys rv36+4, poika 3090g ja 48cm kesto 4h 15min.

Vedet menivät illalla nukkumaan mennessä ihan ilman varoitusta. Lähdettiin sairaalaan jossa sitten supistukset alkoivatkin melkein heti. Sairaalassa oltiin klo 23 ja poika syntyi 3.35. Tämä synnytys alkoi mielestäni siitä mihin esikoisen jäi. Kaikkein kovin ja kivuliain synnytyksistäni. Ilokaasua sain tässäkin mutta ei ollut edes titityitä:)

3.synnytys rv39+5, tyttö 3970g ja 51cm kesto 3h18min.

supistuksilla lähti käyntiin ja kalvot puhkaistiin siinä vaiheessa kun ruvettiin ponnistamaan. Ilokaasulla pärjäsin oikein hyvin. Synnytyksistä kaikkein helpoin.

4.synnytys rv39, poika 3800g ja 50cm kesto 3h40min.

Supistuksilla lähti tämäkin käyntiin. Säännölliset joskin harvat (15min välein) supistukset alkoivat noin 17.30 ja katseltiin kotona rauhassa elokuvaa ja mies joi kahvia jne ei pidetty mitään kiirettä. 18.30 lähdettiin sairaalaan ja sairaalassa oltiin 19.00. Siitä melkein suoraan saliin ja poika syntyi 19.40. Ilokaasua taas vedettiin ja kohdunkaulapuudutuksen sain. Joskaan en tiedä ehtikö se mitään vaikuttaa. Kohdunkaulanpuudutus kun oli laitettu niin seuraavalla supparilla meni vedet ja kaksi supistusta myöhemmin ruvettiin ponnistamaan. Tämä oli myös suht helppo synnytys ja siksi mielestäni mukava että ei oltu sairaalassa tosiaan kuin 40min.

5.synnytys rv39+4, tyttö 4000g ja 51cm kesto 2h45min.

Supistuksilla tämäkin lähti ja kalvot puhkaistiin loppuvaiheessa kun ei saatu neidin sydänääniä kunnolla kuuluviin vaan piti saada se pinni vauvan päähän. Vesien menon jälkeen supistukset olivat taas tosi kovat, mutta niissä oli ihme kyllä kunnon tauko aina. Noin viisi supistusta ja sai ruveta ponnistamaan. Ilokaasu auttoi taas oikein hyvin ja ihan ok synnytys.

Mulla on aina ollut niin että supistukset on ihan siedettäviä, mutta kun vedet menee niin siinä vaiheessa alkaa ihan järkyt supparit. Tosin sitten myöskin yleensä loppu aukeaa ihan muutamalla supistuksella. Aika nopeita on olleet synnytykset ja matkaa meiltä on sairaalaan noin 35km. No niin, nyt tästä tulikin pitkä tarina. Annan tilaa muillekin välillä ja palailen myöhemmin jos suinkin kerkiän. Meillä on tänään 5vuotiaan ensimmäiset lastenkutsut. Joten täytyy mennä laittamaan täytekakku kuntoon.

Medison+5 ja kp19/(24)28

Vierailija
5/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille lohdutuksista. Tämä oli neljäs km jo meillä. Ajattelin huomenna soittaa lääkäriaikaa ja käydä hieman keskustelemassa. Mieskin oli ihan masentunut tästä ja jatkuva yrittäminen ja sitten taas pettyminen on henkisesti tosi raskasta. Olisi kiva saada tietää heti jos jotain on tilanteen korjaamiseksi tehtävissä ettei tartteis kokea näitä enää yhtään.

Vierailija
6/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun pinoa oli kertynyt, vaikka vaan päivä jäänyt väliin. Mutta tässähän se sunnuntai (jo piinan alkua havaittavissa) nopsasti meneekin lukiessa teidän ihania viestejänne. Etenkin näin ensikkoa toivovalle on ihana lukea teidän " jo synnyttäneiden" synnytyskokemuksia ja ajatuksia. Kiitos kaikille niistä!

Pepsille lähettää hän paljon lohdutushalauksia*** Koita jaksaa ja uskoa että vielä teillekin pysyvästi positiivisia vauvauutisia on matkalla!

Laru: miten siellä? Joko testailit? Älä päästä sitä tättäräistä nyt edes ovelle asti! +++Plussia+++

Jushka: voi sinua reissumiehen vaimoa(?), käykö miehesi töissä Oulussa viikot vai miten noin pitkää matkaa reissaa? Minullakin ystävä synnytti kolme viikkoa sitten, enkä ole edes päässyt vielä tuhusijaa sylissä pitämään. Asuvat melkos kaukana meiltä, joten pitää vielä pari viikkoa malttaa ;)

Koralli Toivoa sinne tuhat kiloa ja lämpöisiä plussatuulia! Täälläkin ollaan melko primitiivireaktioilla liikkeellä! Tekee vaan vähävähä enemmän paljon paljon mieli hetiheti tietää josko vaiko ei.. :) Meillä mies toivoisi poikaa, vaikkakaan ei sitä huutele ja sanoo että tottakai haluaa molempia, mutta se on vaan joku unelma että saisi pojan jonka kanssa touhuta " miesten juttuja" . Niin, mies aina sanoo mua parhaaksi kaverikseen, ja nyt yks ilta sitten sano että saa nähdä sitten kun lapsen saamme jäänkö kakkoseksi ;)

Marikko: Täällä välillä samat fiilikset, että on pakko koittaa pysyä poissa jotta ei pahenna vaan piinaa ja jännitystä. Vaikkakin aikas vaikeaa se on!

Peipposka, mikava kuulla sinusta " pessimististä" pitkästä aikaa, missäs olet luuraillut? :)

Täällä siis mennään kp20/28, piinailijoita meitä oli moneksi (ainakin taisi olla mmimma, emik, jushka ja peipposka) ensi viikolle :) Täällä yritetään malttaa ainakin sunnuntaille testailua, negoja testanneena ei halua sitä pettymystä aina kokea!

Sitä ennen onkin huippua jännätä, melkein yhtä paljon kuin omaa tilannettaan, muiden uutisia. Toivottavasti plussat löytävät osoitteensa tulevina päivinä testailijoille!

Kyssäriä kaikille lämmöistä: Ovis nostaa lämmöt, miten siitä eteenpäin menkkoihin mennessä? Vrt. raskaana-ei raskaana. Jos siis raskaana, pitäskö lämpöjen pysyä ylhäällä?

Vielä minunkin puolesta uusille, ainakin Kisuli ja Huldax, teretulemast joukkoon tuhisevaan!

Pirtein ja jännäävin viikonlopputerveisin kindness!

Vierailija
7/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsille suuren suuret pahoitteluni. Tilaa ihmeessä tosiaan jo lääkäri. Itselläni oli tuossa kevättalvella useampikin alkuraskauden km ja syyksi paljastui 10cm hormonaalisesti aktiivinen kysta. Se aiheutti sen, että jo alkukierrossa kohdun limakalvon rakenne muistutti loppukiertoa ja näin alkiolla ei ollut mitään mahdollisuutta pysyä kyydissä.

Tähän auttoi sitten terot.Lääkärin mielestä no kuitenkin hyvä merkki, että ylipäätään raskautuu, siinä ei ainakaan sitten ole vikaa. Eli ehkä sullakin on jotain probleemia nimenomaan limakalvon kanssa.

Toivottavasti saat pian selvyyden.

Itse alan olla entistä vakuuttuneempi, että pikkuhiljaa alkaa olla aika siirtyä kesäkuulle. Lämpökäyrät vahvistivat nyt oviksen vasta tapahtuneen muutama päivä sitten joten menkat on odotettavissa aikasintaan loppukuusta.

Mutta kovasti onnea toivottelen kaikille! Aion varmaan täällä vielä roikuskella ja päivittelen tuota listaa. Paitsi, jos joku on halukas ottamaan homman hoitaakseen?

Vierailija
8/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailin aamulla ja ihan puhdas nega tuli! Plääh! En enää jaksa ylläpitää juuri toivoa, koska olo on tosi menkkamainen. Nyt on siis muistaakseni kp 26/29-30 ja oviksesta 10 päivää.

Tässä kierrossa on ollut ihmeen kovia menkkaviiltelyjä masussa jo 5 päivää oviksesta ja nyt eilen ja tänään tullut hieman verta. Olo tosiaan ihan kun menkat rysähtäis just päälle.

Mulla on joskus tullut ihan vähän verta pari päivää ennen menkkojen alkua. Nyt tuntuu kun alkais menkat tälläsellä tuhrulla. Odottelin kuitenkin menkkoja vasta torstaiksi, joten olen vähän hämmentynyt.

Joku aika sitten luin täältä keskustelua useamman päivän tuhruttelusta ennen menkkoja. Joku kirjoitti silloin, että kyse voisi olla keltarauhashormoonin puutteesta. Asia palasi mieleeni nyt. Olen joutunut nuorempana syömään keltarauhashormoonia ja lopulta e-pillereitä kuukautiskierron tasaamiseksi. Menkat kesti 2 viikkoa ja välissä oli 1 viikon tauko. Eli aloin olla jo aika aneeminen. Mulla on menkat aina kestänyt noin viikon ja yleensä aluksi on pari niukkaa päivää. Edellinen raskaus lähti heti pillereiden lopetuksesta, joten täällä alkaa taas peikot nousta mieleen, että onko hormooneissa jotain ongelmia. Nyt en ole syönyt pillereitä ainakaan pariin vuoteen.

Tiedän, että olen ihan liian hätänen, mutta jotenkin vähän masentaa nyt.

Tuli aika omaa napaa, olen pahoillani.

Laru

Vierailija
9/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää elämä yhtä odottamista. =)

Odottelen siis tosiaan tällä hetkellä kuumeisesti miestä kotiin (noin niinkuin tärkeimpänä TÄLLÄ hetkellä.) Jyväskylässä on justiin palkintojen jako loppunut ja sieltä ovat lähtöä tekemässä kotiin päin. Mutta pari matkakaveria pitää vielä kiikuttaa kotiin, joten ihan suoraakyytiä ei sieltä kotiin tulla. Jos nyt joskus 19-20 kintaalla alkais ovi rapista niin ois mukavaa.

MMIMMA Tsemppiä piinaviikolle! Samoilla kp:lla mennään täälläkin, toki kierron pituus on pelkkä ?? meikäläiselle tällä hetkellä. Toivottavasti sellainen risat 9 kk. =)

ALPUKKA Tiheää pupuilua vaan pitkin kiertoa, eiköhän se tuota tulosta. Johonkin kohtaan kun se ovis kuitenkin osuu. ;)

TOYMAMA Yhdyn toiveeseesi että meitä tuolla odotuspuolella ois MONTAMONTAMONTA pitkin toukokuuta ens kuusta alkaen. Peukutusta siis jokaiselle ja ++++++++++++++++.

PEPSI Tsemppihalitus täältä. Toivottavasti lääkärillä selviäis edes jotain tai ainakin tietoa millä mennä eteenpäin taas. Kuten piipaa sanoi, onhan sekin sentäs positiivista että edes raskautuu, tai siis hyvä merkki ainakin, että on noin niinkun mahdollista. Olipa vaikeesti taas selitetty, mutta siis ymmärtänet.

KINDNESS Mun mies on itse asiassa salolaisessa firmassa töissä, mutta se on vaan niinkun " tukikohta" hänelle. Eli tekee reissutyötä pitkin Suomea, huoltaa erilaisia härveleitä ja niitä härveleitä on 150 pisin Suomenniemeä. Hän ainut Suomessa joka niitä huoltaa ja korjaa ja asentaa. Eli piiiitkiä yksinäisiä viikkoja tulossa enemmänkin. Nyt vaan tuolla Oulun päässä on enemmän hommaa, viime viikko meni asennuksessa ja ens viikko on sitten käyttökoulutusta siellä työntekijöille. Sit seuraava viikko on ilmeisesti lähempänä kotia, eli saattaapi tulla välillä viikollakin yöksi vaimon viereen nukkumaan. =)

LARU Pahoittelut negasta, MUTTA!! Niinkauan kun tätiä ei ole bongattu, on aina toivoa ja mahdollisuus! Joten nenä pystyyn ja uutta testiä jonkin ajan päästä! *halitus*

ON:

Koko ajan sellainen olo kun lorahtelis jotain. En jaksa juosta vartin välein vessassa joten olen peilistä katsonut onko haarusta värjääntynyt punaiseksi vai nou. Mitään ei näy, pelkkää valkkaria tullut jnkn verran.

Masua viiltelee, kuten jo koko mennyt viikko ja risatkin.

Piinaviikkoa aletaan viettää tosiaan täälläkin, kp21 tänään. AIKAISINTAAN ens sunnuntaina testaan jos jotain testattavaa on, mutta yritän venyttää (yeah, right, ihan kun onnistuis..) sinne keskiviikkoaamuun, jolloin ois kp31 ja meno sinne työkaverin mökille. Sikäli siis jos silloin vielä on testaamisen tarvetta..

TÄÄ PIINAILU SAA MUT IHAN SEKOPÄISEKSI!!!

+++++++++++++++ ihan hurjasti jokaiselle ja TSEMPPIÄ erityisesti piinaviikkolaisille kuin ovista odottaville ja ihan KAIKILLE!!

Vierailija
10/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näköjään plussauutisia lisää viikonlopulta! Mutta eiköhän noita alkavalla viikolla ala plussia satelemaan jo !

Pepsi-80 pahoittelut ! Tuolle keskeytymiselle löytyy varmaankin selitys. Epäilen kiinnittymisessä olevan ongelmia eli todennäköisesti limakalvossa. Mutta en ole lääkäri enkä ennustajaeukko, joten parhaan tiedon saat alan ammattilaisilta (siis noilta lääkäreiltä). Tsemppiä!

Meillähän on täällä virittäytymässä mukava piinasiskojoukko. Jushka et. kumppanit (vitsit mun nikkimuistiani) mennään aika samoissa. Mullakin tänään kp 21.

HOHOI kaikki kp20 ylittäneet! Miltä olo tuntuu, onko mitään merkkejä ilmassa raskautumisesta?

Meikäläisellä on mielenkiintoinen kiristys vatsassa koko ajan. Voi oiskohan tää sitä... Noh ehkä liian aikaista haaveilla vielä... *kaataa jääkylmää virtuaalivettä päähänsä ylikuumenevaan kuumeilua hillitäkseen*

Viimeksi sain plussan (tuhlasin muutamia negatestejä samassa kierrossa ennen tuota) kp 28. Joskohan ottaisin sen testitavoitteeksi. Tilasin lisää r-testejä netistä. Mutta onhan tuolla yksi vanha puolikas. Kovin helpolla sen tuosta ottaisi ja tuhlaisi, kun varmaan on jo piloilla kuiteskin... *yrittää perustella, että kait sen nyt voisi " hävittää" ennen oikeaa testipäivää* Heh! :) Eikun vielä kyllä pitää malttaa. Kellä muulla polttelee testi kaapissa?

Odotellaanpa maanataiaamun ilmoituksia plussista vielä. Eiköhän sieltä joku työkoneelta kirjoitteleva voisi meitä viikonloppuplussalla ilahduttaa. Vaikka toivotan kyllä koko joukolle runsasta plussasatoa!

Vierailija
11/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailijoiden sankkaan rivistoon!! Eli tanaan kp 20!

Kylla aika menee hurjan nopeesti, just tassa vinkusin kun tateja ei nay; sitten kun eivat lopu ja nyt ollaan ohitettu jo eka oviskin ekassa kierrossa sitten KM:n!

Tuntemuksia? Nippailee nivusissa; ja tanaan oon ollu myos karttynen (huono merkki); kovasti pelkaan nyt enemman tateja ja aikasessa kuin sita onnellisempaa lopputulosta!

Mutta niinhan se on etta ens viikko piinaillaan ja sitten seuraavan viikon lopulla testailen JOS olis tarvetta...

-levinia kp20-

Vierailija
12/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä täti kyläilemässä.. :/ Mutta pettymyksestä olen onneksi jo kerennyt suurimmaksi osaksi toipua. Nyt kunnon vuotoa ollut 3 päivää. Eli sanokaa nyt vielä kerran rakkaat ystavät mielipiteenne, että onko mulla nyt menossa kp3 vai laskenko tiputteluvuodosta, jolloin ois jo kp6? Eli alkuun oli taas sellasta tuhruttelua kolme päivää ja perjantaina hyökkäsi täti oikein urakalla ja kera valtaisien kipujen! :/ Onneksi ei kestänyt kivut kauan, vain pari tuntia tehokkaan lääkkeen ansiosta.

Eli vielä pysyn toukokuun tuhisijoissa, ihan loppu päässä kuuta. Siellä oli muitakin, oli vaan niiiiiiin paljon luettavaa tämän viikonlopun pinoista, että nimimerkit unohtui.. Kisuli jäi mieleen, kun etkös ollut Keski-Suomesta päin? Me asutaan Jyväskylässä. Ja loppupäässä kuuta taisi olla molempien toivottu la:kin! :) Ja olikos niin että suht. saman ikäisiäkin ollaan? Olemme miehen kanssa molemmat 22 ja meillä on 1v4kk tyttö.

Ja tervetuloa mukaan kaikki uudet! :)

Koralli: Toivottavasti olit vain liian hätäinen ja saisit vielä komean plussan testiin!! Tulehan kertomaan, joko on ilmaantunut oireita? :)

Pepsi: Oon todella pahoillani sun puolesta. :( Voimia teille ja toivotaan että saat lääkäristä selvyyden keskenmenoihin ja että pian saisit testata varman plussan, jonka sitten 9kk:n päästä saatte vauvana syliinne!

Synnytyksestä tuun kertomaan vaikka huomenna. Nyt en enää jaksa kirjoittaa. :) Ja lämmöistäkin kyseltiin, niistä en tiedä mitään, en ole mittaillut itse ollenkaan..

Plussaonnea kaikille!!! Ja suuret pahoittelut niille, jotka tässä kierrossa ovat joutuneet pettymään ja entistäkin enemmän onnea seuraavaan kiertoon!!

Vierailija
13/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LARULLE PLUSSAAAA kovasti yritän lähettää peittämään sen testatun negan!toivoa vielä on=) tätiä kauas pois!!!hus!!

PIIPAA sulle myös PLUSSAA kovasti ja toivotaan et on väärä hälytys tädin saapumisesta!Täti häädetään kauas pois!!

JUSHKA sinne myös piinan keskelle paljon PLUSSAA....!Jaksuja myös miehen ollessa työreissuilla!oon aina miettinyt kuinka varmaan onkaan ikävä niillä jotka joutuu olemaan paljon erossa töiden takia:(

MARIKKO sinne myös PLUSSAAA paljon toivotaan sekä jaksuja piinan keskelle!toivottavasti piinaviikko on sit sen arvonen että kannatti jaksaa piinailla ja plussa tärähtää testiin=)

Mullakin tuola kaapissa odottaa aconin testi...hätiköiden ostin viime kierrossa ku menkat oli kyllä myöhässä.nytpä kyllä päätinki etten testaa ennen ku menkat TOSI myöhässä,mutta tuskinpa taas jaksaa odottaa.jotenki se testaaminen on niin kivaa...tietää sit ootella tätiä tai ei.mutta mulla vielä aikaa siihen monta viikkoa(kp10).

nyt taidan rientää nukkumaan.aamulla aikanen herätys(aikanen ja aikanen,viim.7.30ylös ellei poika ennemmin herätä) asioita taas paljon hoidettavana!vähän silti lohduttavaa että poika on ruvennut nukkumaan 7-8asti sen sijaan ku heräs täs joku aikaa 6lta:(

HYVIÄ ÖITÄ=)

Vierailija
14/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEVINIALLE(meniköhän oikein?) paljon jaksuja piinaviikkoon ja PLUSSAA toivotaan testiin:)

MINNILLE pahoittelut tädin saapumisesta.no mutta nyt kaikki peliin ja toukokuun loppuun sitten vaan uus LA,joten PLUSSAONNEA tähän uuteen kiertoon=)

nyt nukkumaan,öitä:)

Vierailija
15/15 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nettipimennossa olin päiväreissun takia Ouluun, ja kotiin palatessa oli netti kaatunut. AIVAN ISKI VIEROTUSOIREITA!! Just tulin suihkusta ja aattelin, että jos vielä kokeilen, niin kas, nettipä toimiikin :)

Mukavasti oli juttua tullut tällekin päivälle!

Laru: Pahoittelen negaa :/ Mutta mun mielestä tuo sun vuoto voisi kuulostaa siltä kuuluisalta kiinnitysvuodolta, jos kerran menkkoja odotat vasta torstaille. Silloinhan se olis selvää, ettei plussa sulla vielä voinutkaan näkyä :) Pidän peukkuja, että näin on!

Joku kyseli että mistä laskea vuodon alkavan. Mulla on sama ongelma ollut ny viimeisen vuoden aikana. Viimeks oli 4 päivää tiputtelua ja 5. päivänä alkoi kunnon vuoto, joka kesti 3 päivää. Koska mun menkat on ennen vanhaan kestäny sen n. viikon, niin laskin alkavan nytkin tuosta tiputtelusta, koska mulla se on nimittäin kyl selvästi punaista, veristä, ei mitään ruskeaa tuhrua. Tuosta on kai kahta koulukuntaa, miten ne lasketaan. Ite en sellaista ruskeaa tuhrua laskis ainakaan.

Kovasti tuntu olevan siellä n. kp 20 pinnassa olevia, teillä alkoi nyt sitten piinailu kans, kovasti plussia kaikille!!!

Minnikös se kyseli että onko tullu oireita minulle. No ei ole. Selkää särkee yhä, rinnat vähän arat, mutta ei mitenkään poikkeuksellisesti. Ihan tyypillisiä menkkaoireita. Nyt illalla oli vähä huono olo, mut se selittyy tuolla reissulla, kun tuli syötyä päivän mittaan ihan mitä sattuu,tyyliin pullaa ja kahvia, pullaa ja kahvia... ilmavaivojaki ollut illan, tuskin niitä raskausoireiksi lasketaan ;)

Eli huomenissa (tai viimeistään kai tiistaina) pitäs menkkojen alkaa. Lämmöt oliki taas palannu samaan mitä täs pari päivää sitte, joku kumma notkahdus tuli eilen niissä. Mutta aamulämpöjähän en siis oo mitannu vaan myöhemmin, joten ei kai ne olekaan sit kovin tarkkoja.

Kiva ku te jaksatte tsempata, mä en kyl plussaani enää usko täs kierros. Kerta kaikkiaan en usko että näin oireitta voisi olla raskaana, pakko sen olis joltain tuntua, jos olisin raskaana...

Mut roikunpa nyt mukana niihin menkkoihin asti kuitenkin :) (skitso)

Koralli73 kp 26/23-32 dpo 11