Emäntä sairastu vakavasti ja en jaksais katella enää sitä.
Jatkuvaa valitusta ja mihinkään ei päästä lähtemään perheen kanssa. Vaimo niin huonona. Nyt olen tavannut töissä mukavan naisen. Hänellä samat kiinnostuksen kohteet kun itselläni. Ollaan käyty duunin jälkeen kahvilla muutaman kerran ystävänä toistaiseksi, silti kiinnostusta naiseen olisi enemmältikin ja tuntuu että tunne on molemmin puolista. Olen miettinyt eroa puolisostani, en jaksa sitä arkea sen kanssa kun toinen ei pysty tekemään mitään.
Kommentit (36)
Selvästi naisen kirjoittama provo:D Mies ei kirjoittaisi noin. Mutta voihan tästä tietenkin repiä iloa vapaapäivän aamuun. Itse en kyllä jaksa tämän enempää tätä kommentoida, vaan jatkan sukan kutomista, minkä keskeytin aamupalan ajaksi ja samalla silmäilin av-palstaa. Ei mitään mielenkiintoista ja tämäkin varmistui provoksi, kun luin ap aloituksen.
Se seuraava jättää sitten sinut kun sairastut.
Kyse on eräänlaisesta ikiliikkujasta.
Minun mieheni pysyi pelostani huolimatta rinnallani kun sairastuin. Nyt hän on minua sairaampi. Enemmän kuin mitään muuta, mietin sitä miksi joudun luovuttamaan hänet palalta pois. Ihmisen, jonka kanssa olen voinut jakaa syvimmät asiat ja jonka sylissä ja tuoksussa on kotini.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vain tämä elämä eikä sinulla ole mitään velvollisuutta uhrata sitä kenenkään toisen ihmisen takia. Carpe diem.
Valtaosa vaimoista uhraa.
Carpe diem.
Täällä on niin tyhmiä juttuja tänään, että taidan ottaa kaljan. Ei tätä kestä selvinpäin 😑🍺
Naisen sairastuminen on miehelle yhtä suuri turn off kuin miehen joutuminen työttömäksi naiselle.
Evolutiivisesti mies odottaa kumppaniltaan hedelmällisyyttä ja terveitä jälkeläisiä sekä näiden hoivaajaa. Sairastunut nainen ei tähän pysty.
Nainen puolestaan odottaa mieheltä resursseja ja jälkeläisille taloudellista turvaa. Köyhä mies ei tähän pysty.
Siinä sitten puoliso ihmettelee että riittääkö rahkeet parempaan. Jos riittää, niin moni vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi naisen kirjoittama provo:D Mies ei kirjoittaisi noin. Mutta voihan tästä tietenkin repiä iloa vapaapäivän aamuun. Itse en kyllä jaksa tämän enempää tätä kommentoida, vaan jatkan sukan kutomista, minkä keskeytin aamupalan ajaksi ja samalla silmäilin av-palstaa. Ei mitään mielenkiintoista ja tämäkin varmistui provoksi, kun luin ap aloituksen.
Sairastuin syöpään, jota ei voida parantaa lääkkeillä. Potilaiden keskustelupalstalla todella moni nainen jäi miehensä hylkäämäksi ja todella montaa sairastunutta miestä hoiti vaimo.
Sama tilanne näkyy tilastoissa, ikävä kyllä.
Olen syöpäsairaiden kanssa tekemisissä, ja tämä on miehiltä tyypillinen tapa toimia. Olin ennen tekemisissä alkoholistien kanssa , myös alkohomidtipiureissö tyypillistä, eli kun juoppopariskunnissa toinen raitistuu, niin raitistunut mies jättää juoponnaisen, mutta raitistuu nainen jää hoitamaan miestään.
Miehet on tämmöisiä,
Ap. Miten toivoisit vaimosi toimivan, jos sinä olisit sairas.
Tämmöidiä miehet ovat- itsekkäitä ja itsekeskeisiä. Nainen on vain hyltyedine, ja kun hyöty loppuu, niin viskataan pois.f
Provo on tämä, mutta valitettavasti niin totta.
Kannattaa naisten siis miettiä, että jääkö vanhuudessa hoitamaan sairasta miestään. Itse en jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni pysyi pelostani huolimatta rinnallani kun sairastuin. Nyt hän on minua sairaampi. Enemmän kuin mitään muuta, mietin sitä miksi joudun luovuttamaan hänet palalta pois. Ihmisen, jonka kanssa olen voinut jakaa syvimmät asiat ja jonka sylissä ja tuoksussa on kotini.
Tätä kutsutaan rakkaudeksi olet onnekas kun sat kokea sitä vaikka onkin raskasta luopua toisesta ihmisestä, voimia. Ap:n kaltainen kylmä ihminen on tuomittuna kulkemaan ilman kokemusta rakkaudesta. Kuten niin moni muukin. Töisella ihmisellä on hänen kaltaisilleen vain hyötyarvo, ei mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Naisen sairastuminen on miehelle yhtä suuri turn off kuin miehen joutuminen työttömäksi naiselle.
Evolutiivisesti mies odottaa kumppaniltaan hedelmällisyyttä ja terveitä jälkeläisiä sekä näiden hoivaajaa. Sairastunut nainen ei tähän pysty.
Nainen puolestaan odottaa mieheltä resursseja ja jälkeläisille taloudellista turvaa. Köyhä mies ei tähän pysty.
Siinä sitten puoliso ihmettelee että riittääkö rahkeet parempaan. Jos riittää, niin moni vaihtaa.
Vai niin. Eikö teillä muu ole mielessä kuin lisääntyminen kumppanin kanssa?
Olen töissä ison kaupungin omaishoidossa. Täällä on miehiä himpun verran enemmän omaishoitajina iäkkäiden ryhmässä. Sen sijaan työikäisissä selkeä enemmistö on naisia.
Hoidin sairaan mieheni hautaan. Rakastin häntä. Säälin aloittajaa, joka ei tiedä sellaisesta mitään.