Emäntä sairastu vakavasti ja en jaksais katella enää sitä.
Jatkuvaa valitusta ja mihinkään ei päästä lähtemään perheen kanssa. Vaimo niin huonona. Nyt olen tavannut töissä mukavan naisen. Hänellä samat kiinnostuksen kohteet kun itselläni. Ollaan käyty duunin jälkeen kahvilla muutaman kerran ystävänä toistaiseksi, silti kiinnostusta naiseen olisi enemmältikin ja tuntuu että tunne on molemmin puolista. Olen miettinyt eroa puolisostani, en jaksa sitä arkea sen kanssa kun toinen ei pysty tekemään mitään.
Kommentit (36)
Senkun eroat sitten. Ei kenenkään kanssa tarvitse väkisin olla.
Tekeydyin sairaaksi että pääsen sinusta helposti, t.vaimosi
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vaimo on saanut veikkausvoiton. Nyt hän pelaa sinut ulos. Nerokasta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku ampuisi sinut
Ilmiannettu ja nettivinkattu.
Hmm, mites se avioliittovalan kohta "myötä- ja vastoinkäymisissä"?
Hyvin tyypillinen tapa turhan monilta miehiltä suhtautua vakavasti sairastuneeseen vaimoon.
Naiset hoitavat sairastuneita miehiään - miehet hylkäävät apua tarvitsevat puolisonsa.
Erittäin vastenmielistä käytöstä.
Virkistävän rehellinen aloitus. Kyllähän nimenomaan miehille monesti on tosi rankkaa kun puoliso sairastuu. Erojakin tulee kun mies ei yksinkertaisesti kestä ja jaksa. Tämän huomasin omankin sairastumisen sattuessa, miehellä ei ollut minkäänlaista empatiaa tai myötätuntoa minua kohtaan. Ja tämä oli vielä sen laatuinen vaiva, että toivuin parissa kuukaudessa. Jos joskus sairastun pahemmin, niin erohan siinä tulee. En luota mieheen pätkän vertaa.
Lennosta uuteen. Niin luulen miehenikin tekevän, jos itse sairastuisin. Mutta kannattaako minun sitä nyt miettiä, kun en ainakaan vielä ole sairastunut.
Nykyään ajattelen, toisenlaiset miehet on harvassa. Että miehet ovat pääsääntöisesti kuten ap.
Ja ainahan sitä sanotaan, että ei voi tietää, miten itse toimisi, jos tilanne tulisi kohdalle.
Vakava sairastuminen muuttaa parisuhdetta joka tapauksessa.
Toisaalta saatan katkeroitua nykyisessä parisuhteessani..
Sinulla on vain tämä elämä eikä sinulla ole mitään velvollisuutta uhrata sitä kenenkään toisen ihmisen takia. Carpe diem.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mites se avioliittovalan kohta "myötä- ja vastoinkäymisissä"?
Ei päde jos mies sairastuu.
Jätätkö uudenkin ystäväsi, jos hän sairastuu?
Toisen kanssa ollaan vain niin kauan, kun on kivaa? Meneehän se niinkin. Kytkintä vaan. Miksi toisen kanssa pitäisi olla, kun hän ei ole enää samalla tavalla hyödyllinen?
Jep tyypillisesti miehet jättää sairastuneet kumppaninsa. Ei mikään uutinen. Tämä on todettu tutkimuksin. Miehet nyt vaan ovat itsekkäitä.
Eroa vaan, vain yksi elämä kuitenkin. Ei vakavasti sairas pysty olemaan hyvä kumppani. Onnea uuteen!
Jep, mitäs sitä nyt epätäydellistä ihmistä sietämään, yli laidan vaan. Empatia ja rakkaus ovatkin ihan yliarvostettuja juttuja, niitä ei tosimies tunne.
Vierailija kirjoitti:
Shhh... Nyt et jaa täällä salaisuuksia. Olen vuosia teeskennellyt mielisairasta exälle jotta pysyisi pois.
Paska provoilija aloittaa viikonlopun vieton