Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole syönyt tai juonut mitään 17 vuoteen.

Vierailija
29.05.2021 |

20 vuotta sitten köyhänä opiskelijana minulla oli vain vähän rahaa ruokaan ja huomasin, että tulen toimeen erittäin vähillä syömisillä. Siitä sitten vain vähensin syömistä ja juomista kunnes 17 vuotta sitten lopetin syömisen ja juomisen kokonaan. Pian lopetin myös ulostamisen ja vitsaamisrn. Sen jälkeen en ole saanut ravintoa tai nestettä elimistööni missään muodossa. Oloni on parempi kuin koskaan ja voin hyvin vaikka olen tänä aikana saanut neljä lastakin. He ovat samanlaisia kuin minä. He eivät ole syntymästään asti syöneet tai juoneet mitään mutta ovat saman kokoisia ja yhtä hyvin kehittyneitä kuin muutkin ikäisensä lapset. Itse asiassa esikoinen on nyt koulussa ensimmäisellä luokalla ja on rehtorin mukaan paras oppilas ensiluokkalaisten joukossa koulussaan ja koulussa on sentään 5 ekaluokaa joissa kaikissa on 25-30 oppilasta. Mieheni on meillä ainoa, joka joskus syö jotain, noin kerran kuukaudessa hän syö kaupassa valmiina myytävän kolmioleivän, jonkin jedelmän ja juo 2-3 lasia vettä ilmeisesti siksi, että hän tekee fyysisesti raskasta työtä. Siksi kai hän tarvitsee vähän ruokaa. Tämä on hyvin käytännöllistä. Ruokaa ei tarvitse ostaa juuri yhtään, ei tarvitse käydä kaupassa paitsi kun mies käy siellä ruokatunnilla noin kerran kuussa, ei tarvitse valmistaa ruokaa tai tiskata astioita. Tämä säästää sekä aikaa että rahaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta silti vaan lihoon.

Vierailija
2/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan energiaa auringon valosta. Se riittää minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään muuten syö tai juo mitään paitsi täydenkuun aikaan neljänä perättäisenä yönä etsin nukkuvan ihmisen ja puren hänelle kaksi reikää kaulaan torahampaillani ja imen hänestä noin 2 dl verta. Kun lopetan imemisen ja kosketan uhrin kaulaa niin puremajäljet paranevat. Purema ja veren imemisen ei satu uhria eikä hän myöhemmin tiedä joutuneensa vamppyyrin uhriksi. Voin imeä verta kenestä tahansa mutta minusta nuorten, naimattomien ja vielä seksuaalisesti kokemattomien naisten veri on parasta.

Vierailija
4/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän sadun tarkoitus oli?

Vierailija
5/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa ehkä voisi saada syytteen, jos jotkut tyhmät seuraisivat ja perhe lapsineen kuolisi nälkään ja janoon.

Vierailija
6/6 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, osaan myös liikuttaa autoja ajatusteksen voimalla.