Suomessa on ns.maan tapoja valtion ja kuntien virastot täynnä: kaikki puolueet suojelevat tätä järjestelmää!
Koska oma vuoro voi tulla seuraavalla hallituskaudella ja hillotolppaa ei kannata sulkea. Lisäksi on valtion yritysten ja liikelaitosten toiminta, jota suojelee yrityssalaisuudet. Kansalla ei ole mitään mahdollisuuksia päästä selville, mihin kaikkeen verovaroja menee. Mielestäni on tekopyhää arvostella pelkästään valtioneuvoston kansliaa kyvyttömyydestä hoitaa verotus pääministerin luontaisedusta kuntoon vaan olisi käytävä paljon isompi revohka ja siivous. Lisäksi poliittiset virkanimitykset ovat korruptoineet kaikki merkitykselliset virkapaikat, mikä entisestään tiivistää läpinäkymättömyyttä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, poliitikot eivät halua puuttua toisten väärinkäytöksiin - elleivät itse puuttumisella hyödy jotenkin - koska uskovat että ovat itse siinä välistävetäjien pallilla jossain vaiheessa.
Halla-aho ja Orpo ovat hiljaa tästä aamiaiskohusta, koska tajuavat, että tiukempi tulkinta etujen verotuksesta voisi iskeä heihin joskus ja on parempi pitää turpa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, poliitikot eivät halua puuttua toisten väärinkäytöksiin - elleivät itse puuttumisella hyödy jotenkin - koska uskovat että ovat itse siinä välistävetäjien pallilla jossain vaiheessa.
Halla-aho ja Orpo ovat hiljaa tästä aamiaiskohusta, koska tajuavat, että tiukempi tulkinta etujen verotuksesta voisi iskeä heihin joskus ja on parempi pitää turpa kiinni.
Joopa joo. Jos kommentoisivat, olisi silakkaparvi välittömästi rääkymässä kuinka puuttuvat epäolennaisiin lillukanvarsiin kun mitään tähdellisempää sanottavaa ei ole jne.