Onko minulla enää mitään mahdollisuuksia saada miesystävää?
39 v nainen. Pitkä ja normaalipainoinen. Voisin 5 kg kiristää painosta kyllä. Olen opintovapaalla, luen maisteriksi. Kolme teini-ikäistä lasta, nuorin 13v.
Oonko auttamattomasti jo liian vanha/liian äiti/liian köyhä?
Kommentit (24)
No itsevarmuuden puute on huono juttu. Köyhyydellä ja tutkinnolla ei ole väliä miehille. Oletko nätti naamasta vai luovuttanut ulkonäön suhteen? Lapset alkaa olla poissa kuvioista, mikä on hyvä juttu.
Oletko ap kaappihomo vai miten sua kiinnostaa keksiä näitä roolihahmoja jotka saavat miestä? Ei tarvitse kertoa jos olet, mutta mietipä.
Kannattaisi olla rehellinen itselleen, vaikka meille muille et pystykään olemaan.
Mitä vaatimuksia sulla itsellä on? Jos tahdot miehen, joka elättää sinut (ja teinit), niin voi olla hankalaa, joskaan ei mahdotonta, löytää. Jos sulle kelpaa persuduunari, niin varmasti löytyy.
Oletko kiltti ja hauska ? Luonteesta on paljon kiinni.
Miehen aloitus. Sillä ei itsellään ole muita kriteereitä naiselle, kuin pituus/paino, ikä ja lapset.
Siis miksi se ei sitten onnistuisi ?
Hohhoijaa... tule nyt jo pois sieltä 80-luvulta.
Teini-ikäiset lapset saattaa olla lopulta melkoinen turn-off ellei aikuinen ole selkeästi ruorissa.
Eiku on ihan naisen aloitus ja ihan totta.
Naamasta olen ihan ok.
Elättäjää en etsi, opiskelen nytkin omakustanteisesti, aiemmasta elämästä kertynyt varallisuutta hiukan.
Olen mielestäni hauska ja ihan kiltti.
Olen huono tutustumaan. Se on varmasti suurin ongelma. Toinen on se että en halua maalaismiestä ja asun kuitenkin maaseutupitäjässä. Edellinen tindermätsi kyseli olenko perustanut kasvimaata tälle kesälle. Ei minua sellaiset asiat kiinnosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiku on ihan naisen aloitus ja ihan totta.
Naamasta olen ihan ok.
Elättäjää en etsi, opiskelen nytkin omakustanteisesti, aiemmasta elämästä kertynyt varallisuutta hiukan.
Olen mielestäni hauska ja ihan kiltti.
Olen huono tutustumaan. Se on varmasti suurin ongelma. Toinen on se että en halua maalaismiestä ja asun kuitenkin maaseutupitäjässä. Edellinen tindermätsi kyseli olenko perustanut kasvimaata tälle kesälle. Ei minua sellaiset asiat kiinnosta.
Ap
Meinaatko muuttaa sieltä joskus muualle ? Vaikeahan sellaisesta paikkaa on löytää mitään jos ei tarjontaa ole.
Niin ja itsevarmuuden puutetta on. Tai ennemmin ehkä sellaista väsyä näihin nykyajan vaatimuksiin. En niissä pärjää. En ole mikään supersosiaalinen menestyjä joka näyttää aina häikäisevältä.
Teinit on kilttejä. Paljon kavereilla pysyvät sovituissa säännöissä, matkustellaan heidän kanssa paljon.
Jospa lähdet etsimään vaan.
Aloita.
Kyllä, harkitsen muuttoa opiskelukaupunkiini. Yksi lapsistani lähtisi sinne myös lukioon. Se ehkä vois hiukan parantaa mahdollisuuksia
Ap
Muutat pois sieltä landelta ihan ensimmäisenä. Toisena potkit lapset pihalle, ne pärjää kyllä jo omillaan. Sen jälkeen voidaan miettiä asiaa.
Dracula kirjoitti:
Aloita.
No olen tässä jo jonkun aikaa etsinyt (jo vuosia) alan olla väsynyt siihen että joka kerta törmään siihen että vaatimukset on todella kovat.
Dracula kirjoitti:
Aloita.
No olen tässä jo jonkun aikaa etsinyt (jo vuosia) alan olla väsynyt siihen että joka kerta törmään siihen että vaatimukset on todella kovat.
Tolla suorittamisasenteella varmasti löydät...