Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla enää mitään mahdollisuuksia saada miesystävää?

Vierailija
29.05.2021 |

39 v nainen. Pitkä ja normaalipainoinen. Voisin 5 kg kiristää painosta kyllä. Olen opintovapaalla, luen maisteriksi. Kolme teini-ikäistä lasta, nuorin 13v.

Oonko auttamattomasti jo liian vanha/liian äiti/liian köyhä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla suorittamisasenteella varmasti löydät...

Vierailija
2/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Liian vanha alat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton tapaus

Vierailija
4/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään mahdollisuutta

Vierailija
5/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsevarmuuden puute on huono juttu. Köyhyydellä ja tutkinnolla ei ole väliä miehille. Oletko nätti naamasta vai luovuttanut ulkonäön suhteen? Lapset alkaa olla poissa kuvioista, mikä on hyvä juttu.

Vierailija
6/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kaappihomo vai miten sua kiinnostaa keksiä näitä roolihahmoja jotka saavat miestä? Ei tarvitse kertoa jos olet, mutta mietipä.

Kannattaisi olla rehellinen itselleen, vaikka meille muille et pystykään olemaan.

Vierailija
7/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaatimuksia sulla itsellä on? Jos tahdot miehen, joka elättää sinut (ja teinit), niin voi olla hankalaa, joskaan ei mahdotonta, löytää. Jos sulle kelpaa persuduunari, niin varmasti löytyy.

8/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiltti ja hauska ? Luonteesta on paljon kiinni.

Vierailija
9/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloitus. Sillä ei itsellään ole muita kriteereitä naiselle, kuin pituus/paino, ikä ja lapset.

Vierailija
10/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se ei sitten onnistuisi ?

Vierailija
11/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... tule nyt jo pois sieltä 80-luvulta.

Vierailija
12/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäiset lapset saattaa olla lopulta melkoinen turn-off ellei aikuinen ole selkeästi ruorissa.

Vierailija
13/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku on ihan naisen aloitus ja ihan totta.

Naamasta olen ihan ok.

Elättäjää en etsi, opiskelen nytkin omakustanteisesti, aiemmasta elämästä kertynyt varallisuutta hiukan.

Olen mielestäni hauska ja ihan kiltti.

Olen huono tutustumaan. Se on varmasti suurin ongelma. Toinen on se että en halua maalaismiestä ja asun kuitenkin maaseutupitäjässä. Edellinen tindermätsi kyseli olenko perustanut kasvimaata tälle kesälle. Ei minua sellaiset asiat kiinnosta.

Ap

Vierailija
14/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku on ihan naisen aloitus ja ihan totta.

Naamasta olen ihan ok.

Elättäjää en etsi, opiskelen nytkin omakustanteisesti, aiemmasta elämästä kertynyt varallisuutta hiukan.

Olen mielestäni hauska ja ihan kiltti.

Olen huono tutustumaan. Se on varmasti suurin ongelma. Toinen on se että en halua maalaismiestä ja asun kuitenkin maaseutupitäjässä. Edellinen tindermätsi kyseli olenko perustanut kasvimaata tälle kesälle. Ei minua sellaiset asiat kiinnosta.

Ap

Meinaatko muuttaa sieltä joskus muualle ? Vaikeahan sellaisesta paikkaa on löytää mitään jos ei tarjontaa ole.

Vierailija
15/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itsevarmuuden puutetta on. Tai ennemmin ehkä sellaista väsyä näihin nykyajan vaatimuksiin. En niissä pärjää. En ole mikään supersosiaalinen menestyjä joka näyttää aina häikäisevältä.

Teinit on kilttejä. Paljon kavereilla pysyvät sovituissa säännöissä, matkustellaan heidän kanssa paljon.

Vierailija
16/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lähdet etsimään vaan. 

Aloita.

Vierailija
17/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, harkitsen muuttoa opiskelukaupunkiini. Yksi lapsistani lähtisi sinne myös lukioon. Se ehkä vois hiukan parantaa mahdollisuuksia

Ap

Vierailija
18/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat pois sieltä landelta ihan ensimmäisenä. Toisena potkit lapset pihalle, ne pärjää kyllä jo omillaan. Sen jälkeen voidaan miettiä asiaa.

Vierailija
19/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Aloita.

No olen tässä jo jonkun aikaa etsinyt (jo vuosia) alan olla väsynyt siihen että joka kerta törmään siihen että vaatimukset on todella kovat.

Vierailija
20/24 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Aloita.

No olen tässä jo jonkun aikaa etsinyt (jo vuosia) alan olla väsynyt siihen että joka kerta törmään siihen että vaatimukset on todella kovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme