Kaikki vapaat sinkut mitä teette ja etsittekö seuraa?
Kommentit (21)
Viestittelen deittipalstoilla, mutta en kuitenkaan uskalla mennä tapaamisiin, koska mietin, että olenko liian lyhyt, ruma, köyhä ja läski.....
Vierailija kirjoitti:
Viestittelen deittipalstoilla, mutta en kuitenkaan uskalla mennä tapaamisiin, koska mietin, että olenko liian lyhyt, ruma, köyhä ja läski.....
Sama!
En todellakaan etsi. Tinderissä ja muualla oon mutta ei kiinnosta seurustelu parisuhteen jälkeen. Kiva olla sinkku. Kavereita etsin
Olin yhdessä deittisovelluksessa, mutta alkuinnostuksen jälkeen en saanut sieltä edes treffejä. Nyt sitten mietin, mihin deittipalstalle seuraavaksi menisin. Haluisin deittailla mutta toisaalta tuntuu, että tarvii energiaa, että taas osaa antaa itsestään hyvän kuvan.
En etsi ja olen jo 59v. Täällä satunnaisesti vierailen vanhasta muistista.
Voisin kai etsiäkin, mutta näin käytännössä alimman tason miehenä ei siinä ole oikein järkeä. Miksi etsiä sitä yhtä naista miljoonasta, joka ei vioistani välitä? Hieman kyllä yksinäisyys ruopii, mutta näenhän mä kavereita pari kertaa kuussa. Kavereita, jotka kaikki ovat perheellisiä ja pitkässä parisuhteessa. Kai se silti on tyhjää parempi.
En etsi, käyn töissä ja kaupassa, muutoin olen kotona turvassa.
M
Vierailija kirjoitti:
Voisin kai etsiäkin, mutta näin käytännössä alimman tason miehenä ei siinä ole oikein järkeä. Miksi etsiä sitä yhtä naista miljoonasta, joka ei vioistani välitä? Hieman kyllä yksinäisyys ruopii, mutta näenhän mä kavereita pari kertaa kuussa. Kavereita, jotka kaikki ovat perheellisiä ja pitkässä parisuhteessa. Kai se silti on tyhjää parempi.
Vähän samanlaiset mietteet täälläkin.
Aiemmin jaksoin etsiä todella aktiivisesti ja ennakkoluulottomasti. Kävin yhdessä vaiheessa jopa 33 krt/vuodessa treffeillä, mutta kun aina sai pakit niiltä naisilta jotka itseä kiinnosti edes vähän niin tuli ajatus että mikä järki tässä on etsiä kun kiinnostus on aina yksipuolista. Täysin järjestelmällisesti vain ne matalatasoisimmat naiset joista en ollut kiinnostunut ennen treffejä antoivat vastakaikua.
Sain pakkeja niin paljon että otin kuvakaappaukset kaikista niistä tekstaripakeista ja tein niille oman instagram-tilin.
En etsi. Pitkä liitto kariutui, enkä jaksaisi enää aloittaa kaikkea alusta. En halua uusia appivanhempia, sukulaisia ja miehen ääliökavereita. Pelkkää miestähän ei mistään saa, vaan mukana tulee aina kaikkia muitakin ihmisiä.
En etsi.
Ei kiinnosta ryhtyä miehen piiaksi/seksiorjaksi.
En usko enää rakkauteen, tai paremminkin sanottuna: en usko että miehet on kykeneviä rakkauteen.
Vapaana menen, kiitos vain.
On löytynyt. Voin vain toivoa, että hän haluaa minut.
En etsi, mutta mulla on kyllä kokoajan kierroksessa joku viestittelykaveri.
N39
En etsimällä etsi mutta flirttailen kyllä paljon eri tilanteissa
Ehkä vähän etsin,.. kohta treffitkin.
En etsi. Keskityn nyt omiin töihin. N29
En oikeastaan.