Minulla on littana perä ja pömppö maha lisäksi
Kommentit (12)
Mutta trollaat kuitenkin aiheesta täällä.
Teeskentelet olevasi joku muu kerätäksesi hänestä haukkuja.
Onko mitään säälittävämpää olemassa?
Lopeta dokaaminen, syö hyvin ja liiku. Kyllä se siitä.
Voit pysyä kotona häpeemässä. Jää enemmän happea meille itsetuntevaisille.
Tiedät kai että moni kakku päältä kaunis.
Joillekin patti kasvaa takapuolelle, joillekin etupuolelle - ei siinä mitään. Pääasia, ettei patti kasva otsaan, koska jos niin pääsee käymään (ensimmäiset merkit huomataan yleensä jo heti syntymän jälkeen) ei enää mitään ole tehtävissä. Nämä vain ikävä kyllä lisääntyvät keskuudessamme kovaa vauhtia.
Mulla on litteä maha ja pyöreä perä. Mutta ihan itsestään ne eivät ole siihen tupsahtaneet vaan on tarvinnut tehdä aika paljon niiden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on litteä maha ja pyöreä perä. Mutta ihan itsestään ne eivät ole siihen tupsahtaneet vaan on tarvinnut tehdä aika paljon niiden eteen.
Olisi kiva kanssa tehdä paljon asioitten eteen, mutta on kun on riistopalkalla orjatöissä 12 tuntia päivässä niin eipä siinä vapaa-ajalla paljon muuta jaksa kuin nukkua ja toivoa kuolemaa.
Suomessa 12 tunnin työpäivät 5 päivää viikossa eivät ole laillisia. Oma valinta jos tuollaiseen suostuu terveytensä hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kanssa tehdä paljon asioitten eteen, mutta on kun on riistopalkalla orjatöissä 12 tuntia päivässä niin eipä siinä vapaa-ajalla paljon muuta jaksa kuin nukkua ja toivoa kuolemaa.
Ei siihen vaadita kuin 20 minuuttia päivässä.
Ok