Miksi joku maksaa pizzasta 10 euroa, hampurilaisateriasta 7 euroa tai kebab ranskalaisilla 9 euroa?
Kaupassa pakastepzza 2,5 euroa, hampurilainen 89 senttiä, kebab 400g 4 euroa, limsa 1,5 litraa 2 euroa. Alle 10 Saat siis kaikki alle 7 eurolla.
Kommentit (34)
Yritäppä urpo viedä sun omat safkat ravintolaan niin näät mitä tapahtuu
Mietin samaa. Laadukasta pizzaa ei saa kympillä tai hampparia seitsemällä eurolla.
Jos limpparia ei tarjoilla lasipullossa se ei ole juotavaa.
Matkalla on ikävä järsiä jäistä pizzaa autossa.
En ole koskaan maksanut pitsasta kymmentä euroa, koska sillä rahalla ei vielä saa tarpeeksi suurta ja hyvää pitsaa.
Minä ajattelin taas kerran tänään, että saan minä kahvia kotonakin. Siis kun kaupungilla mietin, menisinko kahville ja pullalle kahvilaan. Mutta tosiaan, enpä viitsi niistä maksaa 5–10 euroa.
Ostan ja syön sitä mitä mieli tekee. Hinnalla ei ole minulle merkitystä.
Meitä on aina paljon, joille hinta on yhdentekevä. Ihan sama, mitä maksaa.
Ammattilaisilta saa aina parempaa.
Koskee muuten myös seksiä
mistä muka kympillä enää saa pitsaa? hampurilainen maksaa noin 16-18e lähes joka paikassa
Vierailija kirjoitti:
Järsi jäätynyt pizzasi bussipysäkillä, et kai sä autosta maksa!
Enemmän ihmetyttää kun joku maksaa kahvikupillisesta 2 euroa.
Sulla AP on varmaa tosi kiva elämä kun kökit yksin himassa syömässä pakastepizzaa.
Me muut tykätään tavata ihmisiä ravintoloissa, reissata ja tehdä kivoja asoita vaikka niihin menisikin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järsi jäätynyt pizzasi bussipysäkillä, et kai sä autosta maksa!
Hei, kuka nyt bussimatkasta maksaa. Kävelköön.
NIinpä, pizzan voit ostaa 2,5 tai 17e, mietippä sitä. Onneksi on massia millä maksaa 17e pizzasta., niin ei tartte ostaa sitä 2,5e pizzaa.
Ostan pizzani ulkomaalaisomisteisesta tax-free pizzeriasta 6€/kpl
Mita sina sanoa?
Koska haluan maksaa laadusta ja mausta enkä tunkea itseäni täyteen halvimmalla mahdollisella mössöllä. Pizza jostain laadukkaasta italialaisravintolasta maistuu aika erilaiselta kun joku markettifrisbee.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää kun joku maksaa kahvikupillisesta 2 euroa.
Totta turiset! Mulla on ainakin kahvinkeitin aina käsilaukussa kun kaupungilla liikun just sen takia ettei tarvi maksaa kahta euroa kahvista.
Pakastepizza paskaa. Uuniranet paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan pizzani ulkomaalaisomisteisesta tax-free pizzeriasta 6€/kpl
Mita sina sanoa?
Suurin osa tummahkojen Tax-Free pizzayrittäjien puljuista pyörii Tax-Free periaatteella.
Veroja ei makseta, ei alveja, eikä leipureiden palkoista veroja tai sotumaksuja.
Siksi unelmapizza voi maksaa vain 6€/kpl+salladi+juoma.
Miksi kukaan maksaa yhtään mistään yhtään mitää. Sukset voi tehdä itse, voi hiihtää ei tarvitse maksaa autoa jne