Oliko Sid Vicious ihan hirveä ihminen?
Sellainen jonka kanssa ei halua olla missään tekemisissä?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Sidin äiti Anne oli myös narkka ri käsittääkseni. Kun Sid pääsi sitten tutkintovankeudesta niin juuri Annen ja kumppaneiden kanssa lähti bailaamaan (oli myös jo uusi tyttöystäväkin hällä kuvioissa) ja sitten otti sen yliannoksen. Joka saattoi olla myös tahallinen? En tiedä.
Sellainenkin teoria on jossain esitetty, että äiti olisi ihan tahallisesti antanut Sidille yliannoksen ikään kuin eutanasia-motiivilla, koska ei uskonut Sidin kestävän vankilaa.
Kuinka moni teistä samaistuu Nancyyn?
Teini saanut lapsen ja syyttää jo vauvasta asti nancya! Kuka syyttää yleensä VAUVAA??
Kuinkahan on vaikuttanut lapseen tämä syyttely. Ihan sekä akka tämä äiti.
"Deborah kertoo, kuinka hän tulee nuorena äidiksi ja on jo varhain vakuuttunut siitä, että Nancyssä on jotain vikaa. Vauvanakin Nancy oli vaikea, ja vähitelleen hänen tilanteensa muuttuu yhä huonommaksi. Hän terrorisoi koko perhettä ja tekee äitinsä elämästä helvettiä. Deborah syyttää tytärtään jopa siitä, kuinka hän ajautui pettämään aviomiestään."
"Nancy on häiritsevää luettavaa. Olin melko järkyttynyt siitä, kuinka Deborah syyttelee tytärtään."
https://www.lily.fi/blogit/maaginen-realismi/deborah-spungen-nancy/
Minustakin oli hirveä tämä äiti! Ei ollut vain lapsessa vikaa.
Pitää ymmärtää. Sidillä oli hankala lapsuus.
Vierailija kirjoitti:
Teini saanut lapsen ja syyttää jo vauvasta asti nancya! Kuka syyttää yleensä VAUVAA??
"Deborah kertoo, kuinka hän tulee nuorena äidiksi ja on jo varhain vakuuttunut siitä, että Nancyssä on jotain vikaa. Vauvanakin Nancy oli vaikea, ja vähitelleen hänen tilanteensa muuttuu yhä huonommaksi. Hän terrorisoi koko perhettä ja tekee äitinsä elämästä helvettiä. Deborah syyttää tytärtään jopa siitä, kuinka hän ajautui pettämään aviomiestään."
"Nancy on häiritsevää luettavaa. Olin melko järkyttynyt siitä, kuinka Deborah syyttelee tytärtään."
*Ihan sekaisin oleva akka tämä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Minun ikäpolven tytöt luki Nancyn äidin kirjaa varoittavana tarinana.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta eräskin Courtney Love kyllä samaistui. Hän ihaili Nancyn tyyliä ja jopa kopioi sen, Kurtkin sanoi Courtneyn ekaa kertaa nähtyään että aivan kuin Nancy.
Courtney oli myös hilkulla saada Nancyn roolin näistä kertovassa leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Äiti oli ihan kamala ihminen. Itse tullut teininä raskaaksi ja syyttelee vauvasta asti omaa lastaan (Nancy).
Kostikohan siis lapselleen, että sai niin nuorena Nancyn.
Hirveä joka tapauksessa.
Tuossa kirjassa äiti kertoi, että Nancy halusi kuolla, oli maininnut siitä useasti. Äidin teoria oli, että Sid tappoi Nancyn, koska Nancy pyysi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä:
"Vaikka Nancy on hyvin värittynyt ja henkilökohtainen näkökulma Nancy Spungenin elämään, sen lähemmäs Sidin ja Nancyn ikonista, häiriintynyttä rakkaustarinaa ei kenties ole koskaan mahdollista päästä. NANCY ON OLLUT IHMINEN, JOKA EI ELÄMÄNSÄ AIKANA JUURI SAANUT YMMÄRRYSTÄ – paitsi ehkä elämänsä rakkaudelta Sidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta eräskin Courtney Love kyllä samaistui. Hän ihaili Nancyn tyyliä ja jopa kopioi sen, Kurtkin sanoi Courtneyn ekaa kertaa nähtyään että aivan kuin Nancy.
Courtney veti sen niin pitkälle, että käytti heroiinia ollessaan raskaana. Gunnareiden Axl Rose ilmoitti pieksävänsä Courtneyn miehen Kurt Cobainin välittömästi, jos lapsi olisi syntynyt vammaisena.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kirjassa äiti kertoi, että Nancy halusi kuolla, oli maininnut siitä useasti. Äidin teoria oli, että Sid tappoi Nancyn, koska Nancy pyysi.
Miksiköhän halusi kuolla??
Kumma juttu.
En ihmettele, niin hirveä lapsuus.
Äitinsä syttyy ja syyti koko ajan kaikesta lasta. Siis kaikesta taivaan ja maan välillä. Nancyssä oli vikaa jo vauvana. Äidin asenne oli tämä.
Pitäisipä lukea tuo Nancy kirja uudestaan, olen sen joskus teininä lukenut, mutta en oikein muista sitä kunnolla. Ainoa mikä jäänyt mieleen oli se tolkuton huumeiden käyttö. Mukava että joskus täällä palstalla törmää ihan asiallisiin ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Nancy olisi lopettanut itsensä, Sidillä olisi ehkä ollut pienen pieni mahdollisuus. Nyt hän joutui vankilaan raiskattavaksi ja sitten yliannostuksella hautaan. Liekö paran tuhkatkin viskottu minne lie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ikäpolven tytöt luki Nancyn äidin kirjaa varoittavana tarinana.
Kyllä varmasti lapset näin lukikin mutta jos tuota kirjaa yrittää lukea aikuisena niin äiti näyttäytyy kyllä pahiksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Courtney veti sen niin pitkälle, että käytti heroiinia ollessaan raskaana. Gunnareiden Axl Rose ilmoitti pieksävänsä Courtneyn miehen Kurt Cobainin välittömästi, jos lapsi olisi syntynyt vammaisena.
Ai siitäkö ne tappeli, tiedän kyllä että olivat vihamiehiä mutta luulin että se oli joku musaan liittyvä juttu. Axelha seurusteli tuolloin huippumalli Stephanie Seymorin kanssa. Kun hänet esiteltiin Courtneylle hän kysyi tältä että oletko sinäkin joku malli. Mihin Courtney: "En. Oletko sinä joku aivokirurgi".
Heh, mutta Courtneyn ÄO on myös huippu, samoin joku noin 160. Moni ei tiedä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
epäkypsä, pahoinpiteli Nancyä, kuten tv-haastattelussa tuli ilmi, sortui huumeisiin, todennäköisesti oli se joka surmasi Nancyn
johtopäätöksenä, itse olisin pysynyt kaukana
Vakka kantensa valitsee. Kannattaa lukea Nancyn äidin kirjoittama kirja "Nancy". Nancy oireili ihan pienestä pitäen ja sekoili itsetuhoisesti ennen kuin oli tavannut koko Sidiä. Molemmat sekä Nancy että Sid olivat siis hirveitä ihmisiä.
Itse olet. Minusta Nancy oli jonkun oireyhtymän uhri, se ei tarkoita, että olisi ihmisenä hirveä, eli paha ja halveksittava. Sinä sen sijaan arvostelet siellä ihmisiä ilmeisesti ihan ilman mitään oireyhtymää, koska olet paha ihminen.
Minäkin olen lukenut sen kirjan. Jos uskotaan tätä kirjaa minulle on ainakin aivan sama oliko hänen taustallaan jokin oireyhtymä vai ei (mitään sellaistahan ei koskaan todettu) ei se poista sitä etteikö olisi ollut kauhea ihminen, jonka kanssa kukaan täysjärkinen haluaisi olla tekemisissä. Oli väkivaltainen ja uhkaili omaa perhettään t*ppamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
epäkypsä, pahoinpiteli Nancyä, kuten tv-haastattelussa tuli ilmi, sortui huumeisiin, todennäköisesti oli se joka surmasi Nancyn
johtopäätöksenä, itse olisin pysynyt kaukana
Vakka kantensa valitsee. Kannattaa lukea Nancyn äidin kirjoittama kirja "Nancy". Nancy oireili ihan pienestä pitäen ja sekoili itsetuhoisesti ennen kuin oli tavannut koko Sidiä. Molemmat sekä Nancy että Sid olivat siis hirveitä ihmisiä.
Luin tuon kirjan lapsena ja kauhistelin NANCYN toimintaa.
Nyt kun luin kirjaa hieman alusta aikuisena niin kauhistelin Nancyn ÄIDIN toimintaa.
Tuossa on ollut muuallakin vikaa kuin lapsessa. Aivan kamalaa aikuisuutta. Jäi kirjan lukeminen kesken hyvin pian. Ei yksinkertaisesti voinut lukea äidin tuotosta, jossa äidin asennekin jo huokuu tätä hirveää vanhemmuutta.
Sama. Kirjan alussa tukee jo selville tämä äidin asenne lasta kohtaan. Se on hyvin myrkyllinen, pahansuopa, negatiivinen, lasta syyttelevä asenne. Lastaan paheksuvat äiti on tässä kirjassa ja varmasti ainoa, joka näkee itsensä syyttömänä ja uhrina. Vaikka itse mm. pettää miestään. Su niin sekin oli lapsen syy kun väärä kettu käy kolossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo mainitsi, on myös olemassa teoria että nämä kaksi suunnittelivat tekevänsä kaksoisitsemur han. Tavallaanhan se onnistui, mikäli Sidin kuolema ei ollut tahaton. Mene ja tiedä.
Googlailin ja tosiaan ihan asiallisissakin julkaisuissa on tosiaan ollut viitteitä tästä. En ihmettele että veti yliannostuksen kun pääsi ulos odottamaan oikeutta. Ei varmaan houkuttanut ajatus samasta vuosikymmenten ajan.
Surullinen kohtalo.