Kuinka hiivatin kalliita pöytiä teillä on keittiössä/ruokailuhuoneessa/olohuoneessa ruokailupöytänä ?
Uusi ( tai jopa kaksi uutta) pöytää pitäisi saada, mutta hinnat on mahtavia.
Joku pähkinäpuinen 150x90 (+ n.50 cm jatkopala )cm himottais. Hinnat tuntuu järjestään olevan vähintään 600 ¿:n luokkaa, MRRRRR !!
Kommentit (10)
(ostettiin markka-aikaan). Setin tuolit sen sijaan oli aivan kakkoja, nyt ollaan katseltu uusia, ja yksittäin maksavat sellaisen 100¿ -> Osta siinä sitten kahdeksan tuolia pöytäsi ympärille...
Hinnaksi tuli n. 25 ¿. Tuolit osto-ja myyntiliikkeestä, itse kunnostetut, hinta 20 ¿/kappale + maalit.
meillä oli mies ostanu edellisen naisensa kanssa 400mk pöydän ja se on ihan p..ska!!! tuolit huterii/keikkuu yms. ja eniten mikä mua ihmetyttää miks lapsi perheeseen semmonen on ostettu et kun pöydän alle menee niin siellä on pöydän osia jotka on teräväreunasia!! on lapsilla päät haavoilla kun pöydän alla nousee..
Ostin juuri Suomisoffasta 180x100 cm pöydän ja 6 kpl tuoleja. Tammea. Hinta 1440 euroa.
Vierailija:
Köyhän ei kannata ostaa halpaa !
oli halvimmasta päästä mut tykästyin heti.
Käytetyn sais varmasti paljon halvemmalla, ja mieluummin ostaisin itsekin hyvän käytetyn kuin huonon uuden. Jonkun ihanan antiikkisen...
kun ostivat uuden, ja tuolit on mun lapsuudenkodista, tosi tukevat ja hyvät 70-lukuiset : ). Olohuoneen pöytä maksoi n.400e, arkkumallia, ja oli musta kallis..
Meillä ei ole edustus kämppä, mutta toimiva ja mukava..
se on tarkoitettu vieraiden illallisille ja juhlatarjoiluun