Nainen, poistatko kasvojen alueelta karvoja?
Kommentit (7)
Ei, en poista kasvoista, enkä muualtakaan. Jos jotakuta haittaa, haitatkoon. Minua ei haittaa.
Mulla on aina kasvanut nukkaa kasvoissa ja teini-iästä lähtien satunnaisia paksuja ja tummia karvoja leukaan ja ylähuuleen. Nypin pinseteillä melkein päivittäin ja kasvonukan poistan kulmakarvaveitsellä n. kerran kuukaudessa.
Nypin kun muistan, mulla on kolme luomea joista kasvaa jouhet. Nyt maskiaikana ei niin ole tarvinnut miettiä. Usein ihan käsin nypin, kun kasvavat hetkessä niin pitkiksi että saa otteen.
En poista kasvoista, kulmista hajakarvoja ainoastaan (ja muualta vartalosta enemmän).
Miehen one bladella ajan ohuet viiksikarvani. Ei ne kuulemma mihinkään näy, ellei tosi läheltä katso, mutta minua häiritsee ja niistä pääsee niin äkkiä eroon, joten ajan ne pois. Aloitin ihan vasta, 35 v.
Poistan säännöllisesti pari kertaa kuukaudessa naamakarvoja. Joko vahaliuskoilla tai kertakäyttöhöylällä.
Syynä haiveniin lienee ainakin osin kortisoni. Ihme untuvaa alkoi kasvaa lähinnä poskien reunamille.
Varmaan saisin kunnon viiksetkin, jos antaisin rauhassa rehottaa.
Olen ihan suomalaisen hailakka väritykseltäni ja ohuthiuksinen, mutta viiksikarvat oudon näkyviä ja tanakoita.