Kaupankassat
Mietin vaan sitä että eikö asiakaspalvelu kuulu myös heille? Jos pariskunta tulee heille asioimaan niin minun mielestä heidän kuuluu palelvella pariskuntaa samanarvoisesti eikä vaan toista osapuolta. Vai olenko väärässä? Inhottaa myös nähdä jos myyjä tulee samoilla vaatteilla töihin millä kulkee vapaa aikanakin. Vai eikö heitä koske "työvaatteet" mutta joo kyse on pikku kaupasta...
Kommentit (9)
Ei tarvitse palvella ollenkaan, jos ei taho. Kauppa saa valita asiakkaansa, jos ei harrasta syrjintää. Kyllä minä ainakin palvelen mieluummin hyväkroppaisia miehiä, kuin kiukkuisia mummoja.
Ap on järkyttävä kyylä ja järkyttävän hankala ihminen. Käy sääliksi aviomiestä.
Mitä siinä kassalla olettaa saavansa? Tervehdys, piippailee ostokset, kertoo hinnan, toivottaa hyvät päivän jatkot. Mitä muuta pitäisi tehdä?
Jos asikkaita ei olisi niin sulla ei olisi töitä. Jos näin ajattelet niin kannattaisi vaihtaa työpaikkaa. Myyjät ei ole sen parempia kuin muutkaan työntekijät. Tehän olette vaan... Alinta sakkia. Sivusta vastasin.
Kassa on kassa. yksityiset pienet liiket ei työ vaateita syystä.Joten ovat liikessä omat kuteet.Jos sinua häiritsee asia.Painu tavara talot.Sokos, Stokman.Prisma,Cittari. Jopa saatat saada myyjän siihen jota voit pomputaa!
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.