Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitatko kaikesta vähintään viikoittain someen? Jos olet, kerro mitä saat siitä

Vierailija
28.05.2021 |

Oletko sellainen sometyyppi, joka ilmoittaa kun rokotuttaa itsensä, käy äänestämässä, käy harrastamassa (kenties joka päivä samaa, mutta silti lähes päivittäin), kun on joku kannatuspäivä (kannatan tätä aatetta/en kannata), menee töihin, mikä paikka on kipeä, mitä teet, mitä aiot tehdä...................

Miksi teet tätä niin usein? Saatko siitä voimia, haluatko muistuttaa olemassaolostasi, haluatko olla kiinnostava vai mikä on juuri sinun tarve?

Tämä on ihan puhtaasti mielenkiinnosta johtuva kysymys, kun tietyt ihmiset omista kavereista tekee tätä, osa ei ja esim. itse haluan elää ns. Salaista elämää, ei vain ole tarvetta ilmoittaa mistään mitään kun kerron osan asioistani tuolle ja toisen sille kun kasvokkain tavataan. Alkoi vain juuri nyt kiinnostaa mikä on syy kenelläkin ilmoittaa kaikille?

Kommentit (3)

1/3 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska se nyt on siinä.

Vierailija
2/3 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen. Olen asunut viidellä eri paikkakunnalla kymmenen vuoden aikana ja se on mun tapani pitää arkisesti yllä kaverisuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko vastauksia juttuihisi? Vai pelkkiä tykkäyksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi