Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alushousuihin alkanut tulla p*skajälkiä! Apua!:(

Vierailija
28.05.2021 |

Mikään ei ole muuttunut, en ole synnyttänyt ja elämäntavat ovat terveelliset. Hiilareita voisi ehkä vähentää, mutta urheiluharrastusta varten ovat toisaalta aika tarpeellisia.

Olen aina käyttänyt bideetä sekä pyyhkinyt/kuivannut sen jäleen huolella, niin ettei paperiin 100 % varmasti jää mitään. Pystyn pidättämään hyvin, kakkaa saattaa löytyä alushousuista ihan satunnaisesti, niin etten olisi edes hetkeen vessassa käynyt vaan juuri suihkun jälkeen vaihtanut puhtaat housut. Silloin kun on ollut löysä vatsa, ei ole välttämättä ollut mitään jälkiä.

Usein vieläpä kun huomaan jäljet housuissa, pyyhin, eikä itse paperiin jää mitään!

Olen aivan neuvoton. Ja kyllä, olen menossa lääkäriin jahka kiireettömänä tapauksena sinne pääsen, mutta silti ahdistaa julmetusti tämä vaiva ja pakko oli purkaa johonkin. Deittailu oli pakko lopettaa, sillä koe oloani juurikaan enää kovin viehättäväksi tai hygieeniseksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas, kuka sun alushousujasi katselee mitä sieltä on vuotanut. Käytä ohuita yösiteitä. Monilla on kuule paljon pahempiakin vaivoja. Meidän suvun naisille kaikille tulee virtsanpidätys ongelmat ikääntyessä eikä sillä ole mitään vaikutusta onko synnyttänyt tai ei. Se näyttää olevan perinnöllistä. 

Tyypillisen suomalainen vastaus. Että älä ihmeessä tee ongelmallesi mitään, koska jollain muulla on aina asiat huonommin. 

Kaikki operaatiot voivat pahentaa sitä ongelmaa ja tiedän kokemuksesta. Minulle tehtiin ihan turhia operaatioita lapsuudessa alapäähän kun kaikki johtui psyykkeestä ja turvattomista kotioloista. 

Ei kaikkeen tarvita mitään operaatioita. Virtsankarkailuasioissa kannattaa hakeutua uroterapeutin, eli virtsankarkailuun erikoistuneen fyssarin vastaanotolle. Peräpukamat taas voi hoitaa ihan käsikauppalääkkeillä.

Kuinkahan kallista tuokin olisi. Ja mitä väliä sillä on jos karkailee niin sitten karkailkoon. Sitä varten on alushousun suojia. Mun elämääni ei haittaa näin mitätön vaiva kun vitsankarkailu. Kun on se levoton rakko niin ei voi juoda kahvia tai mitään aamulla jos lähtee jonnekkin ja mihinkä kohteeseen menee niin pitää heti tietää että pääsee vessaan ja mistä löytyy vessa tarpeen vaatiessa. Kyllä tämän vaivan kanssa oppii elämään, se on vain järjestelykysymys. Mikään sellainen työ ei käy missä ei pääse vessaan tarpeen tullessa eikä saa rampata vessassa tiuhaan. 

Vierailija
22/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paperiin ei jää mitään, joku muu paskantaa sinun housuihisi.

Kiitos hyödyllisistä vastauksista ja myös näistä hauskemmista, piristivät päivää :D

Pukamat voivat muuten tosiaan olla syy, kävin kuukausi sitten reissussa jossa söin eri tavalla ja iski hirveä ummetus.

Kakkosta ei ole tullut harrastettua, enkä kyllä tule harrastamaan juuri tämän takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paperiin ei jää mitään, joku muu paskantaa sinun housuihisi.

Demari?

(Oli ihan pakko :D)

Vierailija
24/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierut voi olla myös varrellisia.

Märkä sanomalehti voi olla hyvä pyyhe.

Vierailija
25/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamat ja mahdollinen ummetus ja kuidun puute. Itselläni samaa vaivaa. Sitä paskaa tulee paperiin vielä seuraavillakin vessakäynneillä, vaikka kuinka pesisi pyllynsä. Ja housut ei lähde puhtaaksi pesussakaan. Minulla myös ibs-oireita, ja yksi trombosoitunut pukama viillettiin auki viime vuonna.

Olen saanut avun Vi-Siblin-kuituvalmisteesta. Se on auttanut ummetukseen. Suoli tyhjenee paremmin ja papanan sijaan tulee kunnon pötköjä. Kakka ei myöskään jää sotkemaan housuja. Ei tule rantua pöksyihin. Omalla kohdallani olen yhdistänyt vaivan ummetukseen ja kuidun puutteeseen. Suoli ei ole tuntunut tyhjenevän kunnolla.

Vierailija
26/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiduton ruoka on pahin ongelmien aiheuttaja. Laitan kauralesettä aamupuuroon ja itse leivottuihin sämpylöihin sekä pizzan pohja taikinaan. Paska ei haise jos on sulistoystävällinen ruokavalio,  paljon kasviksia ja  kuitulisää leseistä. Mädäntyneen haiseva paska tarkoittaa sitä ettei ruokavalio ole kunnossa. Suolisto hajullaan ilmoittaa että se ruoka on ollut sopimatonta. 

Vierailija
27/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile käsisuihkua vessanpöntöllä kakkimisen jälkeen niin se on tehokkaampi kuin paperilla pyyhkiminen. Kosteaa intiimi pyyhe paperiakin voi kokeilla jos on muualla kuin kotona ja hätä yllättää. 

Mä olen kokeillut monta kertaa, mutta se suutin ei mahdu hanuriin.

Vierailija
28/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräsuolesi sulkija-lihas löystynyt.Menen terveyskeskus läkäriin.Antavat läheteen sairaalan plk. Siellä sen korjaavat leikauksella ja elämä jatkuu onelisena,ilman turhaa riasaa ja vaivaa.Vastavat tilanteet pitäisi aina mennä puhu lääkärille,eikä täällä kysellä.Täälä ei kukan ole sairanhoitaja,ei lääkäri.Ovat töissä ja vapaa aika heillä on ELÄMÄ!Ei aikaa tällä vastata.

Vierailija
29/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä mustia alushousuja, ei erotu kakkelit niin selvästi.

Ruskeat alushousut lienee parhaat.

Vierailija
30/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile käsisuihkua vessanpöntöllä kakkimisen jälkeen niin se on tehokkaampi kuin paperilla pyyhkiminen. Kosteaa intiimi pyyhe paperiakin voi kokeilla jos on muualla kuin kotona ja hätä yllättää. 

Mä olen kokeillut monta kertaa, mutta se suutin ei mahdu hanuriin.

Ei sitä sinne hanuriin työnnetä vaan suihkutetaan ahtaat raot. Jos on hygieeniastaan tarkka niin ei kannata käydä uimahallin paskavedessä uimassa ollenkaan. Ihmisten alapäästä sinne purskahtelee ihan mitä tahansa eritteitä. 

Kun nykyään on muotia olla iso pullea perse niin sitä hankalampaa sitä rakoa on puhdistaa. Lättänä perseiseisillä se vako ei ole niin syvällä. Kun se perse treenataan yli pitkäksi niin se vako on entistäkin syvemmällä ja vaikeutuu sen puhdistaminen. 

Vierailija
31/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi