Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan jäätävä v*tutus ja stressi tämän viikon töistä

Vierailija
28.05.2021 |

Kaiken kruunasi täysin turha negatiivinen palaute organisaatiossa ”alemmalta” henkilöltä. Hänen kanssaan työnteko on todella hankalaa. Pidän meitä samanarvoisina, en tykkää asettaa ihmisiä järjestykseen tittelien tai työtehtävien perusteella. Mutta tämän yhden kanssa sukset menee ristiin joka kerta, kun ollaan tehty yhteistyötä. Hän ottaa ohjeet vastaan ja tekee työnsä. Ja kun työ on tehty, hän jälkikäteen kommentoi että miksi tämä tehtiin näin ja miksi ei noin. Ja antaa ymmärtää, että joka kerta on tehty väärin.

Nyt meni totaalisesti tunteisiin hänen kommenttinsa, kun takana on muutenkin rankka ja tiukka työviikko.

Olisko vinkkejä, miten nollata tää ketutus? Ettei tarvis viikonloppua aloittaa huonolla fiiliksellä :/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle siis on snnettu ei- miellyttävää palautetta js ksnsdasi ollaan lisäksi oltu eri mieltä. Anna kun arvaan, tämä henkilö on sinua vanhempi ja kokeneempi ja ainoa adia mikä tässä kismittää on se että sinua tyttöpoloista on oikaistu. Jos tämä riittää laukaisemaan noin massiivisen stressin, niin mitäs dit tehdään kun varpaamkyntesi katkeaa?

Vierailija
2/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meinaa myös käpy kärytä kun työtä tulee työn perään, eikä enää jaksaisi tehdä entisiäkään. Eipä tässä paljon laatukriteeristö enää kiinnosta, kun vaan saisi pakolliset työt tehtyä edes jotenkin. Viikonloppukin menee taas töissä. Edellinen vapaapäivä oli viikkoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulosti niin tutulle! Suoraan ei voida tulla sanomaan asioista, vaan huudellaan sitä ympäri organisaatiota ja annetaan ymmärtää, että MINÄ en tee töitäni! Otan jo nyt viiniä, että kestän. Tämmöinen työyhteisö tekee ihmisistä alkoholisteja. (<- vitsi..)

Vierailija
4/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle siis on snnettu ei- miellyttävää palautetta js ksnsdasi ollaan lisäksi oltu eri mieltä. Anna kun arvaan, tämä henkilö on sinua vanhempi ja kokeneempi ja ainoa adia mikä tässä kismittää on se että sinua tyttöpoloista on oikaistu. Jos tämä riittää laukaisemaan noin massiivisen stressin, niin mitäs dit tehdään kun varpaamkyntesi katkeaa?

Juu ei :D kaikki kohdat pielessä. On minua nuorempi, eikä ole tehnyt minun työtehtävääni yhtään päivää. Osallistuu yhteen työvaiheeseen ns testaajana. Hän tykkää arvostella meidän asiantuntijoiden työtä, en siis ole ainoa joka tämän on kokenut ;) tähän asti oon pystynyt suodattamaan kommentit ja naurulla kuitannut hänen täysin turhat jälkiviisaat kommentit. Nyt ei vaan enää meinaa jaksaa, kun muutenkin stressintäyteinen viikko.

Ja vielä mainittakoon, että ihan jokainen hänen kommenttinsa on otettu vastaan ja pyritty huomioimaan tarpeellisella tasolla (useimmiten kommentit on vaan turhia). Kyse ei siis ole siitä että saan palautetta, vaan tyyli ja tapa antaa se.

Vierailija
5/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällää turpaan sitä.

Vierailija
6/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei :D kaikki kohdat pielessä. On minua nuorempi, eikä ole tehnyt minun työtehtävääni yhtään päivää. Osallistuu yhteen työvaiheeseen ns testaajana. Hän tykkää arvostella meidän asiantuntijoiden työtä, en siis ole ainoa joka tämän on kokenut ;) tähän asti oon pystynyt suodattamaan kommentit ja naurulla kuitannut hänen täysin turhat jälkiviisaat kommentit. Nyt ei vaan enää meinaa jaksaa, kun muutenkin stressintäyteinen viikko.

Ja vielä mainittakoon, että ihan jokainen hänen kommenttinsa on otettu vastaan ja pyritty huomioimaan tarpeellisella tasolla (useimmiten kommentit on vaan turhia). Kyse ei siis ole siitä että saan palautetta, vaan tyyli ja tapa antaa se.

Pitäähän testaajan kertoa mielipiteensä

Vierailija
7/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekoon kuuluu että myös epämukavat ongelmat tuodaan esiin. Huom asiat ei ihmisten persoonat niiden takana.

Vierailija
8/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, hyvin stressaava viikko takana. En ole pariin viime yöhön edes nukkunut kunnolla, kun työasiat pyörii mielessä. Kurja aloittaa viikonloppu näissä tunnelmissa. Tsempit kohtalotovereille!

Vierailija
9/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin ton asian omaan arvoonsa. Yrittäisin rentoutua jotenkin viikonloppuna työasioista. Olen huomannut, että korona-aikana työasiatkin tuntuu pahemmilta, mitä ne on. Eli kirjoittaisin asian ehkä johonkin vihkoon ja siten käsittelisin sen ja sen jälkeen yrittäisin unohtaa asian. Keskittyisin omaan palautumiseen työstressistä. Tietenkin jotain asiallista palautetta voi antaa henkilölle, mutta ehkä vasta rauhoittumisen ja rentoutumisen jälkeen. Jokainen antaa myös palautetta eri tavalla. Hänellä on tuo persoonallinen tapa.

Vierailija
10/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri myös täällä. Olen myös aloittamassa viikonlopun vähän väärällä jalalla ja ensi viikkoa kauhulla odottaen. Viikonloppuna en töitä tee vaikka pitäisi. Olen niin poikki. Työtä on enemmän kun jaksaa tehdä ja tuntuu että ne fiksuimmatkin ympärillä alkaa kyynistyä vaatimuksiin ja työmäärään niin pahasti että tekevät hirveästi virheitä ja eivät enää edes pysty ajattelemaan järkevästi.

Vierailija
11/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jättäisin ton asian omaan arvoonsa. Yrittäisin rentoutua jotenkin viikonloppuna työasioista. Olen huomannut, että korona-aikana työasiatkin tuntuu pahemmilta, mitä ne on. Eli kirjoittaisin asian ehkä johonkin vihkoon ja siten käsittelisin sen ja sen jälkeen yrittäisin unohtaa asian. Keskittyisin omaan palautumiseen työstressistä. Tietenkin jotain asiallista palautetta voi antaa henkilölle, mutta ehkä vasta rauhoittumisen ja rentoutumisen jälkeen. Jokainen antaa myös palautetta eri tavalla. Hänellä on tuo persoonallinen tapa.

Tämä on huippua aina kun huonoa käytöstä selitellään ”persoonallisilla tavoilla”. Sori mutta pistää ihan vihaksi koska ovat niin eri asioita. Huonoa käytöstä ei voi oikein puolustella millään, kaikkeista vähiten persoonallisella tyylillä...

Vierailija
12/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut kuuluisi potkia pellolle "organisaatiosta", joka tässä tapauksessa vaikuttaa olevan Alepa.

Vierailija
13/13 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimies/nainen on yhtään tolkku, ottaisin asian puheeksi hänen kanssaan. Ihan kerrot niinkuin koet tuon ja että se vaikuttaa työssä jaksamiseesi.

Tuohan ei tosiaan lopu vaan sillä että sitä sietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän