Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies; Millainen nainen alkaa panettaan

Sannas
28.05.2021 |

Kun oli kysytty toisinkin päin ni alko kiinnostaa. Vastatkaa te miehet<3

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei röökiä, ei tatuointeja eikä lävistyksiä,hoikka itsestään huolta pitävä,rinnat oltava

Vierailija
22/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielyttävän näköinen nainen, joka saa aikaan tunteen, että minä olen hänen mielestään kiinnostava/kiihottava. Eli se kiihottaa, että naisen mielestä mies on kuuma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ujo ja kujeileva, mutta kiinnostunut katse ja nätti hymy. Ehdottomasti se naisen ihon tuoksu ilman liikaa parfyymia. upeasti itsensä kantava nainen, vielä kun ne pyöreät pakarat ja lantion kaari erottuu vaatteiden alta niin ah. Seisokki taattu ja panettaa sellaiset, ei voi vastustaa. 

Vierailija
24/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suomalainen, itsenäinen nainen. Ei mikään rempseä mölymolla. Niitä ei jaksa.

Tai näitä silari, feikkihuuli ym, beibejä, ei jaksa sitä tuntien laittautumista ja mönjän määrää naamassa. Pesun jölkeen karseeta kateltavaa.

Luonnollinen, rehellinen, normaali suomalainen nainen, koolla ja muodoilla ei väliä, kunhan tullaan juttuun ja molemmilla kivaa.

Vierailija
25/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rempseä, flirttaileva jolla on naiselliset muodot

No ei näitä rääväsuita, joka äijän lorttoja. Huomionhakuisia, liian minä-minä, kato mua!

Vierailija
26/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pistävää tuoksua joka polttaa sieraimia

Astman vuoksi kierrän kaukaa nää hajukanisterissa uineet. Ja tuo rempseys, usein jotain näyteltyä, heikko itsetunto, hakee huomiota. Ei paneta.

Vierailija
27/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo. 168cm 54kg ja nekin vähän kilot täsmälleen siellä mlssä pitää, eli lantion kaaressa. Huolehtii itsestään todella hyvin.

Vierailija
28/28 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on riittävän pitkään ilman, niin kaikki kelpaa. Armeija-aikoinakin kun oli ollut viikon tai kaksi metsässä miesseurassa, niin sen jälkeen sotilaskodin vanhemman puoleiset ja ei enää niin hoikat naisetkin näyttivät panettavilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi