Koetteko että marimekon ja adidaksen uusi mainos on suomalaiselle naiselle tarkoitettu?
Miehenä en osaa arvioida, mutta mitäs naiset olette mieltä. Saako mainos teidät ostamaan kyseisiä tuotteita. Onko mainoskampanja teille suunnattu?
Kommentit (12)
Onpas syrjivää. Joku voisi huudella razzzistiiiii
Ei kiinnosta. Harvempi yhteistyö kiinnostaa, jos olisi luvassa jotain laadukasta ja kestävää tuotetta kiinnostaisi mutta tämä vaaikuttaa ainoastaan sellaiselta ulkoisesti näyttävältä kokeilulta
Ilmeisesti tavoitellaan uusia laajempia markkinoita, toivottavasti se onnistuu
Ihan sama. Marimekon kurssinousu tänään 11% nosti osakelkun arvon uudelle kymppitonnille.
Aasian markkinoilla ne rahat liikkuu, ei Suomessa. Rajaavat kuvat sitten kohderyhmän mukaan Jenkkeihin tai Aasian markkinoille.
On se jännä että vain valkoisia länkkäreitä sisältävä mainonta on rasistista, mutta pelkästään tummaihoisia ja aasialaisia sisältävä ei ole.
Marimekko ei vaan oo mun juttu, oli Adidaksen kanssa tai ilman.
Marimekon kuviot nyt vaan on niin kamalia että mikään mainos ei saa minua ostamaan kyseisiä tuotteita.
Ei ole tuotteet tarkoitettu minulle, no problem.
Psssskaa mainontaa. Mutta ei yhtään yllättävää.
En tarvitse elämääni Marimekon tai Adidaksen tuotteita. Ei siis toimi muhun.
Itse ainakin kiinnostuin mallistosta. Harvoin tällaiset yhteistyömallistot herättävät kiinnostusta mutta nyt näyttää hyvälle.