Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on parodontiitti enkä uskalla mennä hammaslääkäriin

Vierailija
28.05.2021 |

Paljonko uudet hampaat maksavat?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monta hammasta tarvitset ja haluatko implantit vai tekarit. Implantit maksaa vähintään tonnin per hammas Suomessa varmasti vielä enempi. Jos olet persaukinen sossusta saa uudet hampaat jos tyyliin kaikki poistetaan ja vaikeuttaa merkittävästi syomistä.

Vierailija
2/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee plus ja miinuslista siitä kannattaako mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh osta hammasharja ja hammastahnaa ja ala pesemään kaks kert päivässä,en muista mikä sen tahnan nimi on,maistuu kissan...mutta auttaa!

Vierailija
4/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin mielikuvitusta tämäkin aloitus

Vierailija
5/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt hyvä ihminen ja kartoita tilanne! Voi hyvin olla, että selviät pelkällä hammaskiven poistolla ja saat sieltä ohjeet jatkoon, miten huollat kalustoasi ja suuhygieniaasi.

Mulla meni niin pitkälle, että pari hammasta lähti, ennen kuin sain selville mikä oikein vaivaa. En nimittäin tiennyt hammaskivestä mitään, kun luulin vain että on jotain pientä ja pinnallista, mikä vaan rapsutellaan pois.

Olikin jo todella syvällä syövyttämässä, ja menin flap-leikkaukseen. Siinä avataan kaikki ikenet ja raapataan "luuta myöten kivet pois". Aika hurja kokemus, mutta nyt selviän jo kaksi krt vuodessa hl-käynnillä, ja harjaamisella sekä tikuttamisella. Implantteja pitäis varmaan laitattaa kaksi kappaletta. Yhden hampaan purra nitkuttelin yöllä halki ja poistoonhan se meni. 

Älä lannistu! Sulla ei välttämättä ole niin paha tilanne kuin luulet!!!

Vierailija
6/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parodontiittin voi kyllä pysäyttää hyvällä hoidolla. Nyt hammaslääkäriin vain. Hammaskiven poisto, huolellinen pesu ja lankaus. Joskus parodontiitin pahenemiseen saa Ab kuurin.

Oletko itse tehnyt diagnoosin vai joskus todettu oikeasti.

Vierailija
7/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuttele jo nyt käyttämään JOKA ilta sähköhammasharjaa, hammaslankaa ja väliharjaa.

Vierailija
8/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä hammaslääkäriin. Niin kuin jo sanottiin sen voi pysäyttää eikä välttämättä ole niin pahana vielä.

Vierailija
9/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuttele jo nyt käyttämään JOKA ilta sähköhammasharjaa, hammaslankaa ja väliharjaa.

Nämä jo käytössä. ap

Vierailija
10/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hampaat ovat niin kalliita?

Vierailija
11/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, olen nyt uskaltautunut varaamaan ajan hammaslääkäriin! Tuun kertomaan miten kävi

Vierailija
12/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu monta hammasta tarvitset ja haluatko implantit vai tekarit. Implantit maksaa vähintään tonnin per hammas Suomessa varmasti vielä enempi. Jos olet persaukinen sossusta saa uudet hampaat jos tyyliin kaikki poistetaan ja vaikeuttaa merkittävästi syomistä.

Jos kaikki hampaat poistetaan niin totta helvetissä se vaikuttaa merkittävästi syömiseen. Jopa yhdenkin poisto voi vaikuttaa.

Vierailija
13/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko hampaiden liikkua YHTÄÄN aikuisiällä, tietääkö joku? Mulla välillä tuntuu liikkuvan hyvin vähän jos kielellä tai sormin olen kokeillut.

Vierailija
14/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höh osta hammasharja ja hammastahnaa ja ala pesemään kaks kert päivässä,en muista mikä sen tahnan nimi on,maistuu kissan...mutta auttaa!

Parodontax, mutta makuun tottuu

Vierailija
15/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parodontax, mutta makuun tottuu

Käytän tuota, mutta mä oon alusta asti tykänny sen mausta. Tulee vähän mieleen salmiakki.

Taidan olla vähän outo.

Vierailija
16/16 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko hampaiden liikkua YHTÄÄN aikuisiällä, tietääkö joku? Mulla välillä tuntuu liikkuvan hyvin vähän jos kielellä tai sormin olen kokeillut.

Kyllä ne vähän liikkuu. Älä kovin kokeile. Alkavat jatkuvasta kokeilusta liikkumaan enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme