Miksi et tee tällä hetkellä töitä?
Itse olen etätöissä, kahvitauolla. Teen pari Excel-taulukkoa ja sitten alan viikonlopun viettoon.
Kommentit (88)
en ole koskaan päässyt töihin ja olen yli 20 vuotta yrittänyt.
viimeks tällä viikolla en päässyt hautuumaalle töihin enkä
myöskään kesäapulaiseksi markettiin.
onneks ei oo elämä töistä kiinni
Olen eläkkeellä. Teen enää vain vapaaehtoistyötä, olen mukana kuntapolitiikassa ja hoidan pihan marjapensaita ja hedelmäpuita.
Koska en pidä työstäni ja en siksi jaksa tehdä mitään.
Olen täällä, vaikka olen "töissä". Työtehtäviä on todella vähän. Saan yleensä kaikki työtehtäväni tehtyä puolessa tunnissa tai korkeintaan tunnissa päivän aikana. Lopun päivän selailen TikTokkia, surffaan netissä, hoidan omia asioitani ja odotan, että työpäivä päättyy. Ainoa huono puoli tässä työssä on se, etten voi tehdä tätä kokonaan etänä. Voisin luppoajan tehdä kotitöitä, käydä kaupassa, siivota ja vaikka käydä lenkillä.
Palkkaa tästä työstä saan 3200 euroa joka kuukausi bruttona.
Sain ison projektin just loppuun ja tänään lepuutan itseäni....kohta pitäis varmaan nousta sohvalta siivoomaan mutta ehkä sit kohta :D
Tein suurimman osan hommista muina päivinä ja otan tänään vähän iisimmin.
Palaverissa, jossa isommat pomot hieroo yksityiskohtia ja allekirjoitteluihin. Muut odotellaan, että saadaan lupa painaa nappia.
Tulin yövuorosta ja olen käymässä juuri nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain ison projektin just loppuun ja tänään lepuutan itseäni....kohta pitäis varmaan nousta sohvalta siivoomaan mutta ehkä sit kohta :D
Meillä loppu iso projekti tuossa alkuviikosta, määräpäivä on 2vk päästä ja pomo oli vaan et "nyt kaikki ihan hiljaa ja kirjailette vaan tekevänne jotain nii laskutellaan sit kaikki viikot vaan maksimiin" Joten kai tässä palstaillaan sit seuraavat pari viikkoakin...
Vanhempainvapaa. Vauva unilla joten sain vihdoin aamukahvin enkä jaksa tehdä mitään järkevää.
Olen omasta valinnasta työtön. Kiitos kun hallitus jakaa ilmaista rahaa.
Vapaapäivä. Viikonloppu meneekin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Yövuoro alkaa klo 20.
Mulla aukeaa silloin olunen
Elämä ja talous siinä kunnossa että ei tarvitse tehdä töitä. Tulemme siis toimeen omillamme eikä mitään tukia ym tarvita.
Odotan linjoille pomoa, joka on juuttunut toiseen teams-palaveriin. En ehdi aloittaa mitään järkevää muuta puuhaa tässä välissä.