Mies pyytää kertomaan fantasiostani....
Ja niitähän minulla riittää, mutta tiedän hänen tarkoittavan seksuaalisia.
Minun fantasiat pyörii oikeastaan 100% romanssissa.
Nyt mietin sanonko ettei ole mitään, vai kerronko mistä haaveilen?
Kommentit (77)
Kerro vain ap rehellisesti, että ”minulla ei ole niinkään seksifantasioita, vaan lähinnä romanttisia”, ja sitten esimerkiksi tuon mökkiskenaarion. Mikäli kyseiseen fantasiaan liittyy myös seksi, kannattaa ihan avoimesti kertoa missä määrin, eli onko mahdollinen seksi vain ns. side act romanttisuuden rinnalla. Tosin silloinkin lähinnä, jos mies itse kysyy ”tarkentavia kysymyksiä”.
Fantasia kuin fantasia; siinä ei ole mitään hävettävää, ettei pyörittele päässään kaiken maailman BDSM-skenaarioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo fantasioiden vaatiminen on ärsyttävää. Ei minulla ainakaan ole ainuttakaan seksifantasiaa eikä edes mielikuvitusta. Ja jos jotain haaveita on niin ne ei liity seksiin eikä ihmissuhteisiin.
Sama juttu.
Pahinta on se jankkaaminen, pahimmassa tapauksessa kutsutaan estyneeksi....
Typerysten kanssa ei kannata aikaansa hukata. Ja aina voi keksiä jotain vaniljaa tuhmuuksilla höystettynä, saapa ainakin ääliön hiljaiseksi. Sitten voikin hakea vähän tasokkaampaa seuraa. Minä fantasioin seksistä oman miehen parhaan kaverin kanssa mutta en ikinä sanoisi sitä ääneen. Sen sijaan olen kertonut muita fantasioita tai keksinyt jotain sen hetken fiilikseen sopivaa. Väliäkö tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vain ap rehellisesti, että ”minulla ei ole niinkään seksifantasioita, vaan lähinnä romanttisia”, ja sitten esimerkiksi tuon mökkiskenaarion. Mikäli kyseiseen fantasiaan liittyy myös seksi, kannattaa ihan avoimesti kertoa missä määrin, eli onko mahdollinen seksi vain ns. side act romanttisuuden rinnalla. Tosin silloinkin lähinnä, jos mies itse kysyy ”tarkentavia kysymyksiä”.
Fantasia kuin fantasia; siinä ei ole mitään hävettävää, ettei pyörittele päässään kaiken maailman BDSM-skenaarioita.
Kannattaa varautua siihen, että kuten edellä on todettu, mies katsoo sen jälkeen tasapuoliseksi avautua omista fantasioistaan ja ne voivat olla ihan eri luokkaa. Tosin jos ne ovat vain fantasioita, niin silloinhan sillä ei ole merkitystä, mutta jos ne ovat toiveita/haaveita niin ehkä on vain hyvä, että ne tulevat jo tässä vaiheessa ilmi.
Yleisemmin sellaisesta fantasioidaan, mistä nautitaan. Jos ei lainkaan fantasioi seksistä ja siitä, mitä haluaisi tehdä niin ainakin minulle tulee mieleen, ettei sellainen henkilö kummoisemmin nauti tai välitä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo fantasioiden vaatiminen on ärsyttävää. Ei minulla ainakaan ole ainuttakaan seksifantasiaa eikä edes mielikuvitusta. Ja jos jotain haaveita on niin ne ei liity seksiin eikä ihmissuhteisiin.
Sama juttu.
Pahinta on se jankkaaminen, pahimmassa tapauksessa kutsutaan estyneeksi....
Tämä! Eikä omalla kohdallani tuo ole edes estyneistyyttä, päinvastoin. Kaikenlaista on tullut kokeiltua, mutta miksi tehdä jotain uudestaan ja uudestaan jos se ei tuntunut yhtään omalta jutulta ensimmäisellä tai toisellakaan kerralla.
Ex-miesystävä alkoi äkkiä kysellä fantasioistani sanoen, että haluaa toteuttaa ihan mitä vain haluan. Minun fantasiani olivat romanttisia, lähinnä vaatteet päällä tapahtuvia, suutelemista ja koskettelemista ja sen sellaista.
Miehen kysymyksen taustat selvisivät, kun kävi ilmi, että hän toivoi minun fantasioivan kolmen kimpasta, kaverini pyytämisestä mukaan seksiin, seksin videoimisesta ja vaikka mistä fetissijutuista...
Kerron ihan jotakin puppua. Muuten fantasioitani menee teho.
Vierailija kirjoitti:
Yleisemmin sellaisesta fantasioidaan, mistä nautitaan. Jos ei lainkaan fantasioi seksistä ja siitä, mitä haluaisi tehdä niin ainakin minulle tulee mieleen, ettei sellainen henkilö kummoisemmin nauti tai välitä seksistä.
Ainakin minulla fantasiointi on vahvasti sidoksissa siihen fantasioinnin kohteena olevaan ihmiseen. Ihastuneena mietin seksiä ihastuksen kanssa useinkin, mutta siinäkin se kohdistuu siihen henkilöön, eikä siihen mitä tehdään ja miten. Ei-ihastuneena sinkkuna en fantasioi, seksi ei käy mielessäkään eikä seksin ajattelu jonkun tuntemattoman, kasvottoman tyypin kanssa ole ollenkaan oma juttuni. Siksi nuo fantasiat katoaa heti kun siitä fantasiasta eli seksistä ihastuksen kanssa tulee totta, miksi fantasioisin kun todellisuus on parempaa?
Vierailija kirjoitti:
polta se matalaksi! kirjoitti:
kysy siltä että kummasta haluaa kuulla
ja sitte kerrot että että käyn nopeaa makkarissa.
tässä kohtaa muutat suunnitelmaa ja odotatkin
alasti sängyn reunalla pyllistäen.
tosta riittää puhuttavaa seuraavat 10v
lantiopohjaa voi jännittää jos haluat
lisätä "tiukka" kokemuksen miehelle
Tuo ukko kannattaa kiertää kaukaa. Missä naisen nautinto? Ei missään. Itsekäs paskiainen.
Nainen nauttii, kun saa tuottaa nautintoa miehelle, senkin feminatsi.
N26
Kerrot fantasioivasi exän 27 senttisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varautua siihen, että kuten edellä on todettu, mies katsoo sen jälkeen tasapuoliseksi avautua omista fantasioistaan ja ne voivat olla ihan eri luokkaa. Tosin jos ne ovat vain fantasioita, niin silloinhan sillä ei ole merkitystä, mutta jos ne ovat toiveita/haaveita niin ehkä on vain hyvä, että ne tulevat jo tässä vaiheessa ilmi.
Tosiaan, tuohon kannattaa kyllä myös varautua; mutta esim. itse olen jopa kunnostautunut siinä, että kun keskustelu alkaa mennä itselleni epämukaville raiteille, sanon keskustelukumppanille ihan suoraan, että nyt menee yli.
Yksi vaihtoehto on myös kuunnella loppuun asti, ja sitten todeta, että ”emme taida olla yhteensopivia, sori”. Välinpitämättömyys on yllättävänkin tehokasta; monet jankkaajat olen saanut pois kimpusta toteamalla ”aijaa” tai ”vai niin”. :D
Joku harva joka viitsii tuohon perään vielä kysellä ”noh, miltäs kuulostaa?” saa vastaukseksi ”no rehellisesti sanottuna ei kyllä kiinnosta pätkääkään :D”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa annelia. Annat vaan, niin pääset tilanteesta.
Sä voisit perustaa sellaisen palvelun, että annat annelia kaikille haluaville vitosen (sis. alv) laaki.
Kiitos vaan, mutta olen ihan hyvin leivän syrjässä kiinni ilmankin. Taidan pysytellä saamapuolella tässäkin. Rakkaudentäyteiset kesät sullekin! Pus pus.
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystävä alkoi äkkiä kysellä fantasioistani sanoen, että haluaa toteuttaa ihan mitä vain haluan. Minun fantasiani olivat romanttisia, lähinnä vaatteet päällä tapahtuvia, suutelemista ja koskettelemista ja sen sellaista.
Miehen kysymyksen taustat selvisivät, kun kävi ilmi, että hän toivoi minun fantasioivan kolmen kimpasta, kaverini pyytämisestä mukaan seksiin, seksin videoimisesta ja vaikka mistä fetissijutuista...
Ei perkl......
Siis sama tapahtui minulle.
Plus oli kaikkea kipu ja nöyryytys juttu, minulle tietenkin.
Miten nopeasti voikaan mennä kiinnostus ihmisestä.
Ennen heipan sanomista ehdotin jos minä voisin olla se dominoiva, mielelläni antaisin piiskaa münille tai jotain vielä kivuliaampaa , mies näytti ihan kauhistuneelta.
Kumma kyllä, kivun tuottaminen minulle olisi ollu ”seksipostiivista” (luoja miten olen alkanut vihaamaan tuota sanaa).
Anna sen miehen kertoa omista fantasioistaan ensin. Jos hän fantasioi väkivaltaisesta ja alistavasta tms seksistä josta on romanttisuus kaukana, juokse!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei usko, näytä foto. Tai ainahan voit kertoa fantasioivasi kaikista entisistä panoistasi; Jakesta, Timpasta, Mahmudista, Reiskasta ja Penasta (yhtäaikaa), Kirilistä, Igorista ja Mahmudista (yhtäaikaa hekin), Ahmedista, Jannesta ja Sirpasta ja siitä yhdestäkin laivareissusta, kun ovi vain kävi ja olit sidottuna sänkyyn 18 tuntia jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulla fantasiointi on vahvasti sidoksissa siihen fantasioinnin kohteena olevaan ihmiseen. Ihastuneena mietin seksiä ihastuksen kanssa useinkin, mutta siinäkin se kohdistuu siihen henkilöön, eikä siihen mitä tehdään ja miten. Ei-ihastuneena sinkkuna en fantasioi, seksi ei käy mielessäkään eikä seksin ajattelu jonkun tuntemattoman, kasvottoman tyypin kanssa ole ollenkaan oma juttuni. Siksi nuo fantasiat katoaa heti kun siitä fantasiasta eli seksistä ihastuksen kanssa tulee totta, miksi fantasioisin kun todellisuus on parempaa?
Miksi fantasioida jos todellisuus on parempaa? Miten typerä kysymys tuo on?
Miksi fantasioida vaikka mökille lähdöstä, kerta todellisuus on parempaa? Miksi ylipäätänsä fantasioida mistään, kerta se todellisuus on parempaa?
Ainakin itse fantasioin omasta miehestäni ja kaikesta sellaisesta, mitä haluaisin hänelle tehdä ja kokeilla. Meillä on todella hyvä seksielämä.
Minulle (seksi)fantasioiden jakaminen on siksi vaikeaa, että niitä kyselevät toivovat usein vastaukseksi jotain kuristamista, peppuleikkejä tai hurjimmillaankin pissaa, mutta omat fantasiani ovat niin korkealentoisia, ettei niitä voi edes toteuttaa tosielämässä.
Harvemmin se Jani 31v Tinderistä haluaa kuulla fantasioitani siitä, kuinka Marvel-sarjakuvien Venom työntäisi kielensä mahalaukkuuni. 🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, tuohon kannattaa kyllä myös varautua; mutta esim. itse olen jopa kunnostautunut siinä, että kun keskustelu alkaa mennä itselleni epämukaville raiteille, sanon keskustelukumppanille ihan suoraan, että nyt menee yli.
Yksi vaihtoehto on myös kuunnella loppuun asti, ja sitten todeta, että ”emme taida olla yhteensopivia, sori”. Välinpitämättömyys on yllättävänkin tehokasta; monet jankkaajat olen saanut pois kimpusta toteamalla ”aijaa” tai ”vai niin”. :D
Joku harva joka viitsii tuohon perään vielä kysellä ”noh, miltäs kuulostaa?” saa vastaukseksi ”no rehellisesti sanottuna ei kyllä kiinnosta pätkääkään :D”.
Mietin vaan, että miksi fantasioinnin pitääkään johtaa mihinkään, ja tosiaan että eikö se lisää luottamusta jos noi voi jakaa?
Vaatii tietenkin aika paljon tunneälyä molemmilta osapuolilta, mutta kannattaa aloittaa jostain pienestä. Ja olla rehellinen. Tuntuisi jotenkin vajaalta että mun puoliso miettisi jotain mun kaveria eikä sanoisi siitä mitään? Seksi seksinä, ja parasta siinä on kun sen voi jakaa joka tasolla oman kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei usko, näytä foto. Tai ainahan voit kertoa fantasioivasi kaikista entisistä panoistasi; Jakesta, Timpasta, Mahmudista, Reiskasta ja Penasta (yhtäaikaa), Kirilistä, Igorista ja Mahmudista (yhtäaikaa hekin), Ahmedista, Jannesta ja Sirpasta ja siitä yhdestäkin laivareissusta, kun ovi vain kävi ja olit sidottuna sänkyyn 18 tuntia jne jne.
Ja jos toi on oikeasti se mistä fantasioi, niin miksi se nykyinen kumppani ylipäätään on siinä? Meinaan että jos se ei ole seksuaalisesti parasta mitä voi olla, niin kantsiiko sille sitten valehdella tai jättää kertomatta? Haluisitko itse olla se johon tyydytään?
Kerroin miehelle kun tilaamalla tivasi, että fantasiani olisi tulla hyväksikäytetyksi hänen kavereidensa toimesta samalla kun mies käskyttää mitä mulle tehdään.
Ei olis kannattanut.