Vertaistukea:Koronan sairastaneet, milloin tää väsymys loppuu?
Kommentit (7)
Mä olen ollut väsynyt viimeiset 30 vuotta.
Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta.
Mulla sama.
Hapenotto alkoi toimia viiden kuukauden kohdalla.
Väsymys oli ohi kahdeksassa kuukaudessa.
En tiedä onko tämä omituinen käsien kihelmöinti koronasta johtuvaa vai ei, mutta sitä ei ollut ennen koronaa ja saisi jo, *******, loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta.Mulla sama.
Minä oon ollut kans yläasteeelta asti eli jotakuinkin 25 vuotta. En jaksa edes täyspäiväisesti olla töissä ja vapaa-ajalla en jaksa tehdä mitään.
Mulla kesti about vuoden. Sairauteen kuului mm. yli kuukauden ripuli joka tuntui siltä kun koko keskivartalo olisi ollut täynnä akkuhappoa. Selkä, kaikki. Uloste oli lopuksi ihan valkoista. Siis ei keltaista, vaan valkoista. Luulen että oli joku haiman tulehdustila, mutta mitään apua en saanut, verihiutaleet painui niin alas että olin aivan mustelmilla.
Koska väsymykseni oli lääkärien mukaan kuvitelmaa, niin teetätin kaikki mahd. labrat ja löytyi kuparinpuutos. Ei ole terveen ihmisen ongelma, mahdollisesti virus kulutti varastoja tai sitten lähti ripulin mukana ulos. Söin maksa ja veriruokia, muutamien viikkojen päästä alkoi helpottaa 1-2 kk olin jo ihan kunnolla liikkellä.
Lihakset nykii edelleen omiaa, mm. kieli, mutta ei enää 100000x päivässä.
Mitä minä tiedän, niin puolen vuoden jälkeen ei ole helpottanut. Kaikillehan sitä ei tule.