Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko teillä jälkivuoto on kestänyt?

19.08.2006 |

Minulla nyt viikko synnytyksestä ja eilen loppui jälkivuoto. Onko normaalia vai pitäisikö soitella lääkärille? Eikös jälkivuodon pitäisi kestää useampi viikko, esikoisesta minulla kesti kolmisen viikkoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut tämä vuoto näiden kolmen viikon aikana sellaista, että jonain päivänä olis koko päiväkin mennyt pikkuhousunsuojalla, mutta sitten illalla tai yöllä on ollut tarpeen side. Nyt viimeset pari päivää olen uskaltanut jo mennä sen pikkuhousunsuojan voimin eli enää ei juuri vuoda. Seksin aikana tuli alkuviikosta vähän verta muttei sitten kuitenkaan sen jälkeen enempää vuotoa.

Vierailija
2/6 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voi olla tosi lyhytkin...

itse luulin et olis joku tulehdus tai muuta kun loppui heti ' alkuunsa' ... mut eipä ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jälkivuotoni kesti noin 5 vko, tosin väliin mahtui useampi tauko ja sitten taas tuli vuotoa oikein tuutin täydeltä ja jokusen hyytymän kera, muuttuen jälleen niukaksi tipotteluksi. Mutta vuoto aikahan on hyvin yksilöllinen. Ole hyvilläsi jos vuotosi kesti vain noin vähän aikaa ja toivo, että kaikki möhnät on tulleet ulos ettei tule tulehduksia tai joudu jääneiden hyytymien takia kaavintaan.

Vierailija
4/6 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi kesti n. 7 viikkoa taukoineen.

Vierailija
5/6 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taukopäiviä oli mullakin muutamia tuossa kuuden viikon aikana. Ja 8 viikkoa synnytyksestä alkoi menkat! Luulin eka, että neki oli sitä samaa jälkivuotoa.... ;)

Vierailija
6/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilumpaa vuotoa oli viikon ja viikon sitten sellaista hiljalleen *hiipuvaa*. Ehkä sitten se kolmas viikko oli ihan satunnaista tiputtelua ja niin vähän, ettei sitä vuodoksi voinut sanoa. Toisella kerralla oli vielä vähäisempää. Ja palautuminen oli muutenkin hurjan paljon nopeampaa ja vointi jo laitoksella tosi hyvä =)