Sotiminenko jatkuu...
Kertokaapa minkä ihmeen häväistysviestin olen mukamas kirjoittanut tai lähettänyt, kun olen kirjoittanut jostakin tapahtumasta nettiin palstalle jossa esiinnytään anonyymeinen, kirjoituksessa ei ole mainittu kenenkään nimiä (kun ei niitä tuntemattomista pysty sanomaankaan) eikä luonnollisestikaan kuviakaan. Missä kohtaan on häväistys tapahtunut! Kaiken lisäksi tapahtumassa toinen osapuoli teki väärin, teki sääntöjen vastaisesti.
Missä tapahtui häväistys!
Jatkuvaa taistelua tästä. lähettelee häväistysviestejä!
Ja jos se joka tekee väärin jää siihen paikalle vielä uhittelemaan, niin ihan oma syy, jos sitten kolmansien henkilöiden tullessa paikalle näille kerrotaan mitä on tapahtunut, jolloin ne kolmannet näkevät keitä paikalla on ollut, mutta se taas tietävätkö hekään sen toisena osapuolena olleen nimiä...
Missä on häväistys!"
Ja turhaa sotimista, koska tapahtumista on jo yli vuosikymmen, mutta jotkut eivät vaan osaa lopettaa!
Niin, täytyykö tässä yks kerta, kun jälleen tulee häväistysviestien lähettäminen puheeksi, niin täytyykö kysyä, että no, viittitkö kertoa minulle keitä ne on keitä on häväisty, katsos minä en tosiaankaan tässä vaiheessakaan tiedä keitä olivat, mutta sinä ilmeisesti tiedät, ja huomauttaisin vain, että minä en myöskään ollut se joka teki sääntöjen vastaisia tekoja!
Että sellaista!
Häväistysviestit. Vai olisko asia sittenkin niin, että se johon kohdistettuja häväistysviestejä on sitten lähetelty ja levitelty onkin tämä tässä!
No, mitäs nämä älypäät sitten niitä häväistysviestejä edelleen länkyttävät, etenkin kun ovat täysin ulkopuolisia koko tapahtumaan....
Ihan oma valinta!