Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät käy kirpputoreilla?

Vierailija
27.05.2021 |

Aika pieni osa kirppareiden asiakaskunnasta näyttää olevan miehiä, miksi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannataisi. Parempi kuntoista miesten vaatetta löytyy enemmän, kuin naisten. Vaikka toki naisten vaatteita on määrrälisesti enemään myynnissä. Hinnatkin yleensä lähempänä oikeasti kirpputori hintaa, kun naisten vaatteissa. 

Kerran katsoin, että onpa hyvännäköinen miesten kauluspaita ja siisti. Ajattelin, että jos noin 8 eurolla saa, niin ostan. Hinta oli 30€, joten sepä siitä "kirpparihengestä".

Vierailija
22/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä saa kirppuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käy antiikkikaupoissa.

Vierailija
24/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saaatana jaksaa lonia päivästä toiseen toisten kaatikselle joutavaa tauhkaa, kun voi käyttää vähän vapaa-aikansa lepin ottamiseen ja yleiseen chillailuun? Jos naisetkin tekisivät oikeita töitä, niin tietäisivät miksi ei kannata tuhlata kovan työn takana ollut vähää vapaa-aikaa turhaan

Vierailija
25/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käyn, enimmmäkseen koska vaimo pakottaa mukaan. Joskus toisaalta omin päin katsomassa olisiko jotain mitä tarvitsee. Yleensä suosin isoja kirpputoreja joissa on remonttitarpeita, elektroniikkaa, kirjoja, urheiluvälineitä, kunnollisia vaatteita.

Vierailija
26/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaivalloista ja aikaa vievää etsiä neulaa heinäsuovasta, kun ostaa vaan tarpeeseen. Jos tarvitsen vaikka t-paidan, niin on käytävä läpi myös verhot ja pöytäliinat, lasten- ja naistenvaatteet, kaikki muutkin miesten vaatteet kuin t-paidat, väärän väriset ja väärän kokoiset. Ja kun löydät sopivan, niin hinta on lähes sama kuin kaupassa. Ei maksa vaivaa.

Vierailija
27/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelleni kirpputorit ei pysty tarjoo mitää sellasta, mitä haluisin tai tarvitsisin.

Vierailija
28/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla sellainen kirppari johon on varta vasten kielletty lastenvaatteiden tuominen.

Miksi? Ainakin palstamiehet muistavat täällä kertoa, miten kirppareilta saa pikkurahalla hyviä lastenvaatteita, joita ei kannata ostaa uutena kaupasta.

Vierailija
29/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin kirpparilta hyvän ulkoilupuseron tyttärelle.

Pääsääntöisesti bongailen äänilevyjä, kirjoja ja vanhaa elektroniikkaa.

Vierailija
30/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vaivalloista ja aikaa vievää etsiä neulaa heinäsuovasta, kun ostaa vaan tarpeeseen. Jos tarvitsen vaikka t-paidan, niin on käytävä läpi myös verhot ja pöytäliinat, lasten- ja naistenvaatteet, kaikki muutkin miesten vaatteet kuin t-paidat, väärän väriset ja väärän kokoiset. Ja kun löydät sopivan, niin hinta on lähes sama kuin kaupassa. Ei maksa vaivaa.

Allekirjoitan täysin. Tykkään ostaa laadukasta ja kestävää tavaraa tarpeeseen, ja sitten käytän sen tavaran loppuun. Jos kaikki eläisivät kuten minä, kirpputoreille ei olisi myytäväksi mitään, paitsi ehkä vanhoja astioita. Ne kun ei välttämättä yhdessä ihmisiässä mene miksikään, ainakaan rautapannut. 

Kirjoja ostan kyllä joskus antikvaarista, jos haluamaani ei muuten löydy. Kirppiksiltä jonkun tietyn kirjan etsiminen olisi kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, paitsi ettet tiedä minkä pitäjän alueen heinäsuovat pitäisi käydä läpi. Lisäksi oletan, että antikvaarin pitäjä on huolissaan varastostaan ja tsekkaa kirjat luteiden varalta. 

N43

Vierailija
31/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksillä on niin vähän miehiä kiinnostavaa tavaraa, että ei jaksa käyttää ainakaan kovin usein aikaa kirppiksillä kiertelyyn. Alkaa tylsistyttää hyvin nopeasti ne naisten ja lasten vaatevuoret...

Vierailija
32/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat ovat ainoita asioita joita sieltä miehenä ostan, muuten kaikki on minun silmissäni rojua, josta joku haluaa päästä hyvän syyn takia eroon; ne ovat rojua. Lasten leluja ja vaatteita lukuunottamatta.

Vierailija
33/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, että alapeukutetaan asiallista kysymystä.

Vierailija
34/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta valkata toisten käyttämiä ryökköjä. Vaatteita pidän niin kauan, että ne ovat reikiä täynnä. Prismasta kerran vuodessa / kahdessa uudet farkut kahdella kympillä ja joku huppari vähän kalliimmalla. 

Kerran olen ostanut puvun takin ja housut kierrätyskeskuksesta 2€ hintaan.

T: Insinööri joka ei paljon pukuja pidä

Vierailija
35/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siellä koskaan ole mitään sellaista mitä ostaisin. Vanhoja vaatteita, koristehärpäkkeitä, astioita, vanhoja ruosteisia työkaluja (kuka sellaisia edes ostaa?!) tai ikivanhaa elektroniikkaa minkä toimivuudesta ei mitään tietoa. Leffat on parhaimmillaan DVD levyjä ja pahimmillaan VHS-kasetteja.

Mitä vikaa on DVD-levyssä? Hyvin pyörii tietokoneella.

Läppäreissä ei nykyään enää ole dvd-asemia

Vierailija
36/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kirpputoreilla ja olen mies.

Vierailija
37/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kotikaupungin kirppareilla viikottain, joskus pari kertaa viikossa. Vierailen sitten toisessa kaupungissa ( 300km) noin kuusi kertaa vuodessa ja kierrän kirpparit. Kaikissa olen nähnyt miehiä, mutta tietysti heitä on vähemmän kuin naisia. Miehiä on ehkä n 20- 30%.

Vierailija
38/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vain vituta, jos löydät kivan paidan, mutta se on väärää kokoa?

Vierailija
39/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä käy kirppareilla. Lapsuuteni kun olen kulkenut toisten käytetyissä lumpuissa niin aikuisena sellaisia päälleni en laita. Alennusmyynneistä saan halvemmalla uutta. Ei ole aikaa kierrellä niissä enkä tarvitse mitään kierrätysroinaa tuunatakseen sillä olen saanut tuunattavaa tavaraa joskus ja kämppä on ihan täynnä. Olen nuorena tuunannut vanhaa huonekalua ihan tarpeeksi kun ei ole ollut varaa ostaa mitään uutta. Lapsettomana en ole saanut ikinä mitään kun suvun lapsiperheellisille on viety ihan kaikki ja kun ei tarvitse mitään omasta persnahasta repiä työllä niin mitään ne eivät arvosta. Ne myy kaikki pois kirppareilla jotta saa rahaa. Sinne meni isovanhempien sukukalleudet joita ne kuvitteli että seuraava sukupolvi arvostaa niitä. 

40/40 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta löytää kesällä sukset ja talvella polkupyörän tai ruohonleikkurin. Ei koskaan löydä sitä, mitä tarvitsee. Sesonkiaikana tuotteet ovat lähes samoissa hinnoissa, kuin kaupassa uudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän