Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Ehkäisyrengas ja sen varmuus?

Vierailija
19.08.2006 |

Olen käyttänyt nyt kaksi kuukautta ehkäisyrengasta. Ekalla kerralla kaikki sujui, kuten luvattiinkin. Nyt toisen kuukauden jälkeen kuukautiset ovat kohta viikon myöhässä... Olenkohan raskaana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin varma tuon renkaan pitäis olla mutta eihän mikään ole 100% varma.

Vierailija
2/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin moni sanonut sen aikana tulleensa raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rengashan on tutkimuksien mukaan yksi varmimmista hormonalisista ehkäsymenetelmistä, jos sitä käyttää oikein. Onko kaikki nämä lukuisat renkaasta huolimatta raskautuneet todella käyttäneet rengasta oikein? Mun on niin vaikea uskoa että " tosi moni mun tuttu on raskautunut renkaasta huolimatta" .

Vierailija
4/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko paljonkin lukenut renkaan luotettavuudesta? Mihin tuo luottamus perustuu. Kaverin kaverin kaverin serkkuun?

Vierailija
5/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin varmaksi välineeksi. Käytäänyt olen tasan niin kuin kuuluukin.

Ihmettelen. AP

Vierailija
6/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ilman hormonaalista ehkäsyä millaset kuukautiset? Jos ovat luonnostaankin niukat niin saattaa jäädä muutaman renkaan jälkeen pois.

Vierailija
7/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole raskaaksi tullut!

pitäisi olla niitä varmimpia...

Vierailija
8/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta, joten en ihan eilisen teeren poikia ole näissä asioissa ja ikääkin on 32. ;)

Minulla on yleensä aika runsaat kuukautiset, joten sen takia tämä tuntuu niin tosi kummalliselta...

(Miksi täällä muuten aina vastataan näihin olenko raskaana kyselyihin ettö tee nyt hyvä ihminen se testi. Tottakai tekisin,jos kotona olisi. Mutta kun en nyt ollut ajatellut raskautua, niin eipä noita ole kaapissa vinoa pinoa odottelemassa. ;) Eikä täällä maalla ole apteekit 24 h auki.)

Ihmettelen täällä vaan.