Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanta-Hämeessä koronaan kuolleiden keski-ikä on 84 vuotta

Vierailija
27.05.2021 |

Tuon ikäiset joutavat kyllä jo kuollakin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Lisäksi ovat olleet jo valmiiksi henkihieverissä sairaalassa.

Vierailija
2/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, JÄRKYTTÄVÄÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mummoille multaa suuhun.

Vierailija
4/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nyt olisivat luultavasti kuolleet ihan tavalliseen flunssaankin, mutta ajetaan nyt maan talous alas että hysteerikot ovat tyytyväisiä.

Vierailija
5/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi oivoi oivoi.

Vierailija
6/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no.

No.

...yleensä tuon ikäiset kuolee.

Vierailija
7/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan ap olla samaa mieltä vielä 84-vuotiaana

Vierailija
8/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeät puheitasi, kun joudut hautamaan omat vanhempasi. Minä hautasin puoli vuotta sitten.

Olet kylmä ihminen.

Vierailija
9/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kansallinen tragedia. Kyllä nyt pitää lapissa pitää maskia 24/7 tai joudutaan suoraan helvettiin kaikki.

Vierailija
10/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä nämä uutiset kuitenkin hyvin sopivat innoittamaan laiskoja kansalaisia rokotus uurnille.

Vierailija
11/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottovasti en elä noin vanhaksi. Silloin on jo niin paljon kaikkia vikoja.

Vierailija
12/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi pelkän iän perusteella sanoa että joutaa kuollakin, moni kasivitonen on oikein oivassa kunnossa vielä.

Mutta joo, itse kantahämäläisenä ärsyttää se että silloin kun täällä oli hyvä tilanne, oli kaikki tiukimmat rajoitukset päällä, nyt sitten sairaaloissa on sössitty niin taas vaaditaan koko maakuntaa kiinni. 

Vierailija
13/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se korona on ollut koko ajan. Maailma meni sekaisin siitä että esim Suomessa keskimäärin 84-vuotiaat ovat kuolleet koronaan. Keski-ikä kuolleiden osalta on ollut koko ajan tuo.

Vierailija
14/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä voi pelkän iän perusteella sanoa että joutaa kuollakin, moni kasivitonen on oikein oivassa kunnossa vielä.

Mutta joo, itse kantahämäläisenä ärsyttää se että silloin kun täällä oli hyvä tilanne, oli kaikki tiukimmat rajoitukset päällä, nyt sitten sairaaloissa on sössitty niin taas vaaditaan koko maakuntaa kiinni. 

Tiedän tunteen, sama tilanne oli aiemmin keväällä Oulussa.

Vierailija
15/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuolleiden keski-ikä ole muutenkin Suomessa tuota luokkaa

Vierailija
16/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeät puheitasi, kun joudut hautamaan omat vanhempasi. Minä hautasin puoli vuotta sitten.

Olet kylmä ihminen.

Kannattaa vaihtaa ammattia. Tai jos harrastelupohjalta lähdit, niin hautasitko ne omalle pihallesi vai jonnekkin metsään?

Vierailija
17/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.n tapa sanoa asia on tökerö mutta onhan se totta.Vuosittain vastaavilla osastoilla kuolee tuhansia erilaisiin infektioiden kuten influenssaan ,noroon ja muihin sairaaloissa tarttuviin pöpöihin.

Oma isäni kuoli 94v Noron jälkiseurauksena. Samalla osastolla meni muutama muukin samaan aikaan.

Vierailija
18/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisoinnin perusteella sairaalassa ei oltu sössitty mitenkään, vaan potilaat olivat tulleet hoitoon jonkun muun syyn kuin koronan vuoksi. Haluaisitko itse, että sinä tai vaikka äitisi joutuisit kohdelluksi koronapotilaana joutuessasi potilaaksi vaikka sydämen vajaatoiminnan tai ruusun vuoksi? Näytteet oli otettu heti, kun joko hoitajalle tai lääkärille oli herännyt epäilys koronasta. Intian variantti on valitettavasti vain osoittautunut todella herkästi tarttuvaksi, eikä edes kaksi rokotusannosta ole antanut täyttä suojaa.

Vierailija
19/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottovasti en elä noin vanhaksi. Silloin on jo niin paljon kaikkia vikoja.

Aha, mä olen 83 ja täysin toimintakykyinen.

Koulujen loputtua liuta lastenlapsia tulee mökkeilemään. Laitan heille ruuat ja järjestän virikkeitä.

Elän vieläkin ihan mielelläni.

T.mummeli

Vierailija
20/21 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistutus taas, että pelkkä viruksen toteaminen riittää ensisijaiseksi kuolinsyyksi.

Jos minulla todetaan virus tänään, ja jään huomenna täysperävaunurekan alle, kuolinsyyksi merkitään koronavirus.

” Koronan osalta kyse on siis siitä, kirjoittaako lääkäri peruskuolemansyyksi covid-19 vai sen todennäköisen pitkäaikaissairauden, joka lähes kaikilla on ollut.

Tässä kohtaa syntyy oleellinen ero THL:n päivittäin julkaisemaan koronakuolematilastoon. Siihen merkitään kaikki ne, joiden elimistössä on kuolinhetkellä koronavirus.”

https://yle.fi/uutiset/3-11326303

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi