Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi erityisesti naiset ovat alkaneet tunkemaan selfieitä mukaan linkedin postauksiinsa?

Vierailija
27.05.2021 |

Meneekö asia jotenkin paremmin perille jos tekstin lisäksi on myös huoliteltu selfie itsestään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töröhuulet ja tissien esille tuonti lisäävät ammatillista uskottavuutta. Seuraavaksi sitten belfie niin näkyy se parempikin puoli.

Vierailija
2/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua pikkasen ihmetyttää se miksi mun linkedin feedi alkaa täyttyä kuvista siitä kun jengi kuvaa jotain golfkenttiä tai itseään jumppatrikoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkedin on tavallaan työnhakukanava. Työhakemuksissa nykyään oletetaan käytettävän naamakuvaa tekstin lisukkeena.

Vierailija
4/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei sinänsä kiinnosta, miten timanttinen tiimi ja huikeat asiakkaat ja iso kiitollisuus jollain tuntemattomalla tyypillä on. Mutta sen sijaan kauniit naiset kiinnostaa.

Itsekin klikkailen Linkkarissa herkästi ainakin semi-kauniiden naisten kuvat ja profiilit, mutta miesten profiileja tai postauksia en ole klikkaillut varmaan vuosiin kertaakaan.

Vierailija
5/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkedin on tavallaan työnhakukanava. Työhakemuksissa nykyään oletetaan käytettävän naamakuvaa tekstin lisukkeena.

Jos ollaan rehellisiä, niin LinkedInillä on nykyään hyvin vähän tekemistä työnhaun kanssa - siellä lähinnä kerrotaan omia ansioita ja hieman kaunisteltua totuutta omasta taustasta. Klikkaillaan lisäksi työnantajan some-kanavan sisältöä koska muussa tapauksessa voi tulla ongelmia. On monelle miehelle myös senssailukanava BTW.

Vierailija
6/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkedin aiheuttaa minussa suurta myötähäpeää. Suorastaan irstasta itsekehua ja niin corpoa muka-ammattimaisuutta. Joo kyllä mä uskon että annat aina 101%.

Vierailija
7/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten loputon huomionhaku. 

Vierailija
8/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LinkedIn on uusi Instagram.

Vierailija
9/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ollaan rehellisiä, niin LinkedInillä on nykyään hyvin vähän tekemistä työnhaun kanssa - siellä lähinnä kerrotaan omia ansioita ja hieman kaunisteltua totuutta omasta taustasta. Klikkaillaan lisäksi työnantajan some-kanavan sisältöä koska muussa tapauksessa voi tulla ongelmia. On monelle miehelle myös senssailukanava BTW.

3 kyselyä tänä vuonna josko kiinnostaisi vaihtaa työnantajaa, enkä ole edes laittanut sitä "vapaa keskustelulle" nappia päälle.

Vierailija
10/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LinkedIn on uusi Instagram.

Ja tinder.

Vierailija
11/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt vain miehissä tähän. Eikä kyse ole edes selfiestä vaan kalliista studiokuvista. Pahin esimerkki tässä kategoriassa diilin Matero. Kaverista on varmaan 1000 erilista studiokuvaa mitä tunkee postauksiinsa. 

Vierailija
12/12 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisten loputon huomionhaku. 

Joidenkin naisten, itse tunnen lähes raivoa, kun lähes 50-vuotias Facebook-ystäväni postaa joka päivä uuden naamakuvan itsestään,  lähes aina samasta kulmasta otettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan