Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein hammaslääkärissä kuuluu käydä?

Vierailija
27.05.2021 |

Kuinka usein te muut käytte? Mulla nyt viime käynnistä vuoden verran..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden välein

Vierailija
2/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 7 vuotta sitten kun mulla oli siellä yks hoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vuosi

Vierailija
4/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää käyn parin kuukauden-puolen vuoden välein koska on syventyneet ientaskut joita pitää ahkerammin putsailla..

Vierailija
5/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden välein.

Vierailija
6/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

Vierailija
7/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden välein

Jos Kelaan on uskominen, niin kahden vuoden välein. Sillä Kelalta saa yksityispuolen hammaslääkärikäynneistä korvauksia vain joka toinen vuosi.

Vierailija
8/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kerran vuodessa. Lääkäriltä voi kysyä.

Vierailija
9/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotikunnassa, jos ei ollut ollut edellisillä kerroilla reikiä, julkisella puolella alettiin venyttää tarkastusten väliaikoja, ensin se vuosi, sitten tarkastusajan sai vasta kahden vuoden päähän, sen jälkeen kolmen. En tiedä kuinka pitkäksi voivat väliä venyttää, jos ei niitä reikiä ole. Näin menee kuulemma lain mukaan ja aikaa ei aiemmin saa.

Vierailija
10/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka maanantai

Vierailija
11/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran vuodessa. Eihän hammaslääkäri muuten saa ikinä tarpeeksi rahaa uuden isomman kesämökin rakentamiseen.

Vierailija
12/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne hammaslääkärit antaa jonkun suosituksen, kun siellä käy. Tai mulle antoi, en tiedä vaihteleeko jonkin asioiden mukaan.

Vierailija
13/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 2018 hammaslääkäkärillä ja vasta nyt sitten 2021 on varausoikeus hammaslääkäriin. Suuhygienistillekaan ei joka vuosi ole oikeutta päästä kunnallisella. Kokemuksia Espoosta :(

Vierailija
14/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella hammaslääkäri kirjaa tarkastusvälin sun tietoihin. Vaikka olisi siis kyse vain perustarkastuksista. Jos ei ongelmia, väli on yleensä 3 v.

Vierailija
15/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin 2018 hammaslääkäkärillä ja vasta nyt sitten 2021 on varausoikeus hammaslääkäriin. Suuhygienistillekaan ei joka vuosi ole oikeutta päästä kunnallisella. Kokemuksia Espoosta :(

Sama täällä pohjoisessa.

Vierailija
16/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu purukalustosta. Itse käyn 2x /hygienistillä putsauksessa ja 2vuoden välein lääkärissä.

Vierailija
17/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienistiä suositellaan kerran vuodessa. Lääkäriä harvemmin.

Vierailija
18/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama yths:llä! Vaikka olis erityisii syitäkin, niin eivät päästä aiemmin. Törkeää.

Vierailija
19/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu purukalustosta. Itse käyn 2x /hygienistillä putsauksessa ja 2vuoden välein lääkärissä.

2x/vuodessa

Vierailija
20/24 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella puolella hammaslääkäri kirjaa tarkastusvälin sun tietoihin. Vaikka olisi siis kyse vain perustarkastuksista. Jos ei ongelmia, väli on yleensä 3 v.

Ainakin täällä tuota vielä tulkitaan niin typerästi, että vaan ne varsinaisessa tarkastuksessa havaitut ongelmat otetaan huomioon sitä tarkastusväliä laittaessa. Mulla on vanhastaan huonot hampaat, suunnilleen kaikissa paikkoja, monta juurihoitoa jne, hampaat oli kuitenkin ollut jo monta vuotta kunnossa ja tarkastuväli oli jo ton 3 vuotta. Suunnilleen vuosi edellisen hyvin menneen tarkastuksen jälkeen yhden hampaan alta löytyi mätäpesäke ja pian sen jälkeen toinen hammas tuli kipeäksi ja siitä löytyi reikä. En siltikään saanut uutta tarkastuaikaa siirrettyä yhtään lähemmäksi, kun siinä tarkastuksessa oli kaikki ollut hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi