Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilääkäri Sally Leskisen koronapuheet pelottavat

u9922
27.05.2021 |

Eikä syystä. Coviitti ei ole ohi eikä maskin käyttö.
https://terveydenmedia.fi/johtajaylilaakari-sally-leskiselta-lahdesta-v…

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monisairaat vanhukset sairaaloissa on ennenkin kuolleet keuhkokuumeeseen. Jos nyt monisairas vanhus sairaalassa kuolee keuhkokuumeeseen ja elimistössä on koronavirus, niin panikoidaan.

Pidin vähän aikaa sitten sairaalassa äitiäni kädestä kiinni hänen kuollessaan. Karmivaa ja kylmäävää miten jotkut puhuu iäkkäistä ihmisistä.

Ei ehkä ymmärrykseen asti mene, ennen kuin on itse vanha ja kokee saman kohtelun. Jotkut oppii vain kantapään kautta ja kaikki ei silloinkaan.

Mä en pidä karmivana ja kylmäävänä sen tosiasian hyväksymistä, että jonain päivänä vanhempani kuolevat. Ja koska he ovat jo yli 90-vuotiaita, se päivä voi olla vaikka jo tänään. Voivat saada vaikka sydäninfarktin. Mikä tahansa bakteeri- tai virusinfektio voi olla heille kohtalokas. Ei siis pelkästään koronavirus. 

Mun suhtautumiseni näin ei poista sitä tosiasiaa, että kun se päivä tulee, olen surullinen. Ja toivon, että voin olla pitämässä vanhempiani kädestä heidän viimeisinä hetkinään. Mutta mä en sure tulevaa nyt enkä varsinkaan aio panikoida jo nyt asiasta. Mä haluan nauttia vanhempieni seurastaan, heidän jutuistaan, naurustaan ja kosketuksestaan niin pitkään kuin se on mahdollista. Ei mun vanhempani itsekään halua, että heitä alettaisiin sen paremmin välttelemään kuin saattohoitamaankaan jo nyt. 

Vierailija
22/22 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaikille rokonan vastustajille nopeaa nekroutumista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi