Mies jäi kiinni valehtelusta, vetoaa muistamattomuuteen
Ollaan oltu puolison kanssa yhdessä reilu kymmenen vuotta. Alkutapailussa aikanaan oli vaikeuksia ja oltiin muutama kuukausi tauolla jonka jälkeen koitettiin uusiksi ja oltu siitä lähtien kuin paita ja peppu.
Virallisen suhteen alettua mies kertoi että oli tauon aikana suudellut kaverinsa serkun kanssa nimeltä x. Nyt vuosia myöhemmin alkoi puhua kaverinsa siskosta nimeltä x. Kysyin siihen sitten että entäs samaisen kaverin serkut, millaisia ovat. Vastasi ettei tiedä tai tunne kyseisen kaverin serkuista ainuttakaan. Huomasi vaivaantuneisuuden ja kysyi onko hän joskus puhunut sen serkuista ja kerroin että mies itse sanonut pussailleen kyseisen kaverin serkkua. Toisti ettei tunne ainuttakaan kyseisen kaverinsa serkkua saati koskaan tavannut. Siihen sitten sanoin että sen serkun nimi oli sama kuin kaverinsa siskon. Kysyin sitten että oliko hänellä ja kaverinsa siskolla ollut pussailua. Mies sanoi ettei ja että hän ei ainakaan muista mitään mitä tapahtunut taukomme aikana. Vetosi rajuun kännäilyyn tuolloin.
Nyt tuntuu ettei yllätä vaikka olisivat panneetkin kun mies ei muka muista ketä pussailutkaan tuolloin. Ylireagoin mutta häiritsee se valehdeltiinko minulle tietoisesti. Oli miten oli en usko että nykyisin kenestäkään kolmannesta osapuolesta ei tarvitse olla huolissaan.
Halusin vain purkaa jonnekin tätä, liekö normaalia miehillä muistella asioita niin että kuulostaa valkeilta valheilta
Kommentit (9)
Käytättekö kuulusteluissa naamaan sojottavaa kohdevaloa?
Ihme vatkaamista. Olet hyväksynyt muiden kanssa pelehtimisen jo kymmenen vuotta sitten kun päätit jatkaa suhdetta. Mitä ihmettä sä kaivelet samaa asiaa edelleen? Tiedät ilmankin että sun mies on selvästi idiootti ja valehtelee erittäin todennäköisesti aina kun katsoo siitä olevan itselleen hyötyä. Eli käytännössä suunnilleen joka päivä. Olet ihan itse, kenenkään pakottamatta tämän hyväksynyt joten anna olla.
Silloin kun te olette olleet ”tauolla”, te ette ole seurustelleet. Mitä miehesi on tehnyt silloin, ei kuulu sulle, eikä miehellesi kuulu se, mitä sinä olet tehnyt silloin.
Älä kaivele niitä enää. Anna olla. Tuhoat suhteenne sillä.
Miksi kaivelet vanhoja? Eikö löydy muuta riidan aihetta?
Anna olla ja jatkakaa elämää, eikö joo. Se pussailu tapahtui kun ette seurustelleet, siitä on 10 vuotta. Ja onko se nyt serkku vai sisko, mitä väliä?
Valkeita valheita kaikki suoltaa. Lyhyt muisti miehelläsi
Yleensä ihmisen on vaikea muistaa asioita mitä ei ole tapahtunut. Aivoihin ei jää mitään jälkeä kun ihminen valehtelee. Pitää olla todella hyvämuistinen henkilö jotta muistaa valheensa ja silloin niissäkin pitää olla jokin ankkuri totuuteen.
En draamaa asiasta tekemästä, halusin vain purkaa jonnekin pettymystä että taas tullut valheita eteen
-ap
Anna olla. Mitä väliä enää. Mies ei halua satuttaa sinua. Etkö itse ole tehnyt ikinä virhettä?