Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukurasite...

Vierailija
19.08.2006 |

Onko muilla sukurasitteena tälläistä asiaa...

Koko suku on täysin lusmuja, täysin sosiaalituen varassa eläviä...

Ja koska koko suku on sellaista kukaan ei usko sinun tulevaisuuden haaveisiisi tai suunnitelmiisi vaan koko ajan sitten yrittävät lannistaa sinua siten että koska ei äitisi uskonut itseensä, koska äidistäsi ei tullut mitään ei sinustakaan tule. Minulla tämmöistä...

Aion näyttää kaikille että minä olen eri puusta veistetty kuin muut suvustani. Aion tienata tulevaisuudessa niin hyvin ettei kenelläkään ole enää mitään nokan koputtamista tähän asiaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu kuin mustalla lampaalla. Vanhempani kouluttamattomia/työttömiä, mutta muu suku menestyneitä, joten katsovat näiden lapsia nenänvarttaan pitkin - aivan kuin meidän kohtalomme olisi ennalta määrätty. Vanhempanikaan eivät koskaan kannustaneet vaan päin vastoin yrittivät lannistaa. Äitini oli jopa kateellinen minulle, kun aloitin lukion. Isä halveksi ja hoki ettei minusta tule koskaan mitään. Kävin silti lukion melko hyvällä menestyksellä, mutta ei siitä kannustuksesta olisi haittaakaan ollut. Lisäksi opiskelin itselleni kaksi tutkintoa, olen naimisissa ja minulla on nyt oma koti. Katkaisin kaikki siteeni siihen vähemmän kannustavaan vanhempaan ennen kuin aloitin lukion, ja hyvin on pyyhkinyt. Kunhan mummo potkaisee tyhjää, katkaisen loputkin siteeni tähän toisen vanhemman ylimieliseen sukuun..vain mummon takia olen jaksanut heitä näin kauan. Onneksi mieheni suku on aivan ihana, ja olen päässyt osaksi sitä suurta perhettä.

Vierailija
2/2 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset on opettajia, sairaanhoitajia, insinöörejä jne. Mutta minä teini-iässä raskaaksi tullut " luuseri" (muiden kuin itseni mielestä siis!) Tällähetkellä naimisissa, asun omakotitalossa, olen onnellinen, mutta se ei suvulle riitä! Pitäis olla hienompi ammatti, parempi mies jne. Ei aina jaksa ymmärtää näitä suvun vaatimuksia, siksipä olen irtautunut ja elän omaa elämääni! Suosittelen lämpimästi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla