Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä on 120 000 e ulosotossa.

Vierailija
26.05.2021 |

Jatkanko tapailua? Vaikuttaa muuten kaikinpuolin fiksulta mieheltä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs leventeli no , Edunvalvonta auttaa .

Vierailija
2/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mittää. Pidät huolen vain omista rahoistasi. Mies hoitaa itse omat raha-asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten ulos-otto miehiä ?

Vierailija
4/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu ihan täysin siitä mistä velat johtuu. Jos mies on mukava, niin miksi ei tapailua jatkaisi. Rahat pitäisin kyllä visusti erillään, etten itse löytäisi itseäni samasta tilanteesta hetken päästä.

Vierailija
5/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi velkojen syystä. Ja onko niiden jälkeen ryhtynyt vastuulliseksi. Usein ei.

Ei kokemusta seurustelusta tällaisessa tilanteessa. Mutta sen sijaan kokemusta kuolinpesästä, jossa toinen osakas oli ulosotossa. Painajaismainen tilanne.

Kyse oli veljestäni, joka ei ole koskaan kantanut mitään vastuuta. Jos teininä oli ongelmissa. Koulu jäi kesken. Lapsuuttani leimasi, että kukaan en tiennyt missä veli meni. Lopulta oli nuorisokodissa, ja äitini kanssa meillä oli jopa salainen osoite jonkun aikaa, kun äiti pelkäsi.

Aikuisena rauhoittui ja hankki perheen. Mutta sotki raha-asiansa.

Äitini sairastui vakavasti, eikä veli tullut edes kuolinvuoteelle. Hoidin saattohoidon, hautajaiset, perunkirjoitukset yksin, koska häntä ei kiinnostanut. Olin tämän jälkeen niin uupunut, että mietin vaan, että voi kun itsekin kuolisin.

Perunkirjoituksen jälkeen luulin olevani voiton puolella. Piti alkaa myymään omaisuutta, mutta ylläri! Tuli ulosottomieheltä tieto, että kaikki on veljeni takia jäissä. Ei vastuuta sen vertaa, että olisi asiasta kertonut. 3 kuukautta olen lähetellyt joka käänteessä ulosottomiehelle dokumentteja ja lisätietoja. Osakkeiden myyntiin tarvittiin lupa ja jakokirja, johon odoteltiin viikkoja vastausta. Asuntoa ei saanut laittaa heti myyntiin jne. Nyt lopulta olen tänään maksanut pesästä veljeni velat. Ei kiitosta tai pahoittelua veljen puolelta.

Opetukseni: kaikki eivät virheistään opi. Hällä väliä -asenne jatkuu läpi elämän.

Vierailija
6/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, jos pysyy tapailuasteella ettekä muuta yhteen, mene naimisiin, hanki yhteistä omaisuutta tai osta yhteistä taloa. Vain silloin et voi itse joutua veloista millään lailla vastuuseen.

Vierailija
7/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on trollin mielikuvitusmies.

Trolli on itsekin mies. Aloitus on  pelkkää trollamista taas.