Onko sinulla kiva koti?
Mikä tekee siitä kivan?
Minkä haluaisit olevan ehkä toisin?
Kommentit (27)
Mulla on maailman paras koti, koska ollaan se ite rakennettu hienolle paikalle.
Minulla on ihana koti, täällä on hyvä tunnelma ja nätti sisustus.
Keittiötasoja olisin laittanut vähän enemmän, nyt on turha kolo tuolla yhdessä kohti, mutta senkin voi vaihtaa, jos joskus uusitaan tasot.
Vierailija kirjoitti:
Niin ei kai sitä nyt kukaan omaansa haukkumaan rupea varsinkin kun sen on kännissä vasemmalla kädellä itse rakentanut.
Mulla on kiva koti, mutta ei ole kivaa naista minkä kanssa vaikka katsoa takkatulta tällaisina sateisina ja kylminä syysiltoina.
Enemmän tilaa olohuoneeseen ja kaappitilaa toivoisin.. vaatehuoneen ja eteiseen kaappeja ja isomman varaston..
Kyllä on. Eron jälkeen muutin omistusasunnosta vuokralle. Rauha ja levollisuus. Työpaikka lähellä ja sain hyvän ystävän naapurista. Tiedän, että 90% ihmisistä ylenkatsoo. Minulle hyvä.
50 neliötä sekä sauna ja oma aidattu piha. Ei valittamista kun asuu yksin. Naapurit ovat hiljaisia ja jättävät rauhaan. Uudet tapetit voisi laittaa kun vaan jaksaa, sekä haluaisin hankkia robotti-imurin (mutta en taida malttaa, ainakaan ihan vielä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei kai sitä nyt kukaan omaansa haukkumaan rupea varsinkin kun sen on kännissä vasemmalla kädellä itse rakentanut.
Mikäs nyt noin ärsyttää toisen ollessa tyytyväinen kotiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Oleen oksentanut kuvainnolisesti alkoholismini fyysisille ja sosiaaalielle miljöölle.
Mä enn tiedä miksi suomalaisessa historiassa ja kulttuurissa koti on olllut niin ahdasmielinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleen oksentanut kuvainnolisesti alkoholismini fyysisille ja sosiaaalielle miljöölle.
Mä enn tiedä miksi suomalaisessa historiassa ja kulttuurissa koti on olllut niin ahdasmielinen paikka.
Koti kullan kallis. Se on aiina ollut se alkoholi tarinoissa mukana.
On kiva koti.
Siitä tekee kivan se, että siellä on oma rauha ja rakkaat ihmiset, meille sopivat kåytännölliset ja kauniit ja meidän historiaan kuuluvat kalusteet ja piha, sopivasti tilaa meidän tarpeisiin (työtilaa, työkalutilaa, elintilaa, varastoa). Ylläpidettävää on juuri sopivasti, hinta on sopiva ja sijaintikin on sellainen,e ttä on helppo lähteä kaikkialle mihin usein tarvitsee lähteä.
On viihtyisä koti, kaunis ympäristö, mieluinen sijainti.
Haluaisin oman parvekkeen ja saunan sekä mielellään 5-10 neliötä lisää tilaa asuntooni.
Haluaisin että kotonani olisi jatkuvasti erittäin siistiä, nyt on vain kohtalaisen siistiä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koti kullan kallis. Se on aiina ollut se alkoholi tarinoissa mukana.
Varmaaan siksi ettei auta jäädä tuleen makaamaan.
Kivakoti on espooses. Mielenterveyskuntoutujien tosi kiva päiväkeskus.
T. Kivatäti
On kiva koti. 1920 rakennettu kartano järven rannalla. En valita.
Vanha koti oli kivempi mutta tää on isompi.
Kiva, erittäin hyvällä pohjaratkaisulla oleva, kaupungin vuokrayksiö. Olen asunut jo 25 vuotta tässä. Hyvä kuntoinen, uusi jääkaappi ja induktioliesi. Ikkunat ja parveke puistoon. Joskus toivoisin, että olisi hieman isompi. Nyt 28 neliötä. Mutta vuokra on halpa, kulkuyhteydet hyvät ja keskustaan vajaat 4 km.
Alueena tämä on ehkä hieman huono-osainen. Rauhallinen pääsääntöisesti kuitenkin. Tilanne paranee kahden purkutalon myötä, joita nyt asuttavat tietyn Afrikan maan asukkaat. Heidän elämisensä on välillä aika silmiinpistävää ja korviiin ottavaa. Tilalle tulee uusi taloja, niin omistus kuin vuokra. Nämä vanhat asukkaat hajautetaan pitkin kaupunkia. Minä kiitän.
Ruma ja remontin tarpeessa oleva kallis kämppä.