En taida ikinä saada kivaa kotia
Sellaista kuin haluan. Olen liian köyhä. T. Ammattivalittaja
Kommentit (16)
Mulle riittää siisti ja puhdas koti. Lämmintä vettä tulee kraanasta sekä keskuslämmitys toimii. Onnesta mykkyrällä jo niistä.
Niin, voisi kai vanhan kämpänkin sisustaa pelkällä valkoisella. Ap
Ei se nyt ole niin iso asia minkä näköisessä kämpässä asuu, kunhan on katto pään päällä ja perusasiat kunnossa.
Millaisessa sitten haluaisit asua?
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa sitten haluaisit asua?
Isossa 2000-luvun talossa, jossa olisi valkoinen sisustus. Ap
Jos sä saisit sellaisen, niin sitten haluaisit jotain muuta. Sä nyt vaan olet rutisija luonnoltasi.
Hanki itsellesi rakennusmies ja tehkää mieleinen talo edulliselle tontille
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä mä sen hankin? 😂Ap
Ajattele positiivisesti. Sulla on sentään koti. Jotkut asuu pahvilaatikossa tienvarressa.
Tinderistä varmaan nykyään. Raksamiehet (kirvesmies tms) eivät ole yleensä kaikkein halutuinta ja krantuinta väkeä. Mutta ihan fiksuja heissäkin on joukossa. Rakennusmestari olisi toki jättipotti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olet valinnut nimimerkkisi oikein. Jos haluat ison ja kauniin kodin, ala tekemään asialle jotain. Voi olla, ettet silti saa sitä, mutta ainakin olet yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa kämpässä asut?
Pikkukaksiossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olet valinnut nimimerkkisi oikein. Jos haluat ison ja kauniin kodin, ala tekemään asialle jotain. Voi olla, ettet silti saa sitä, mutta ainakin olet yrittänyt.
Olen jo keski-ikäinen ja monisairas. Sairaudet vieneet mm hampaat. Voi olla ettei miehiä oikein kiinnosta. Ap
Aina pitää jossain huonossa asua. Ap