Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas hammaslääkärissäkäynti

Vierailija
26.05.2021 |

"Sähän voit laittaa implantit" ehdotti hammaslääkäri ja hymähteli, kun sanoin ettei ole rahaa. T. Ammattivalittaja

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai sitä näinkin pärjää. Ap

Vierailija
2/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullekin sanoi hammaslääkäri: Ei tätä kannata enää paikata. Laitetaan tähän hampaaseen kruunu. Katsotaanpa seuraava vapaa-aika. Käykö sulle ens tiistaina? No aika sovittiin ja kysyin sitten: Paljonko tämä lysti maksaa? Vastas 650 euroa. Mulla oli tuo raha laittaa, mutta asiakkaana olisi voinut olla henkilö kellä ei ole laittaa 650 euroa hampaaseen. Mutta oletus tuntui olevan, että on, kun hintaa ilmoittamatta alettiin aikaa antamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullekin sanoi hammaslääkäri: Ei tätä kannata enää paikata. Laitetaan tähän hampaaseen kruunu. Katsotaanpa seuraava vapaa-aika. Käykö sulle ens tiistaina? No aika sovittiin ja kysyin sitten: Paljonko tämä lysti maksaa? Vastas 650 euroa. Mulla oli tuo raha laittaa, mutta asiakkaana olisi voinut olla henkilö kellä ei ole laittaa 650 euroa hampaaseen. Mutta oletus tuntui olevan, että on, kun hintaa ilmoittamatta alettiin aikaa antamaan.

Ja mun käsketään aina mennä yksityiselle. Julkisella vaan vedellään hampaita pois. Ap

Vierailija
4/4 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kyllä pahemmin julkisella puolella ajatella, että miten pystyy syömään tai miten kehtaa elää, kun on vain muutama hammas. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä