Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
En malta odottaa UMK:n finaalia ja sitä että näkee esitykset livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyöntitilastojen mukaan Rasmus voittaa UMK:n 61%:n todennäköisyydellä. Ei vitsi, tuleeko ihmiset oikeasti äänestämään noin paljon sitä? Nuoret eivät edes tiedä kunnolla koko bändiä.
Jep! En tahdo uskoa tätä... Enkä niitä Viisukuppilan ennustuksia.
Alan kohta toivoa että The Rasmus valitaan ja bändi jää semifinaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraa kansainvälisiä tahoja, Rasmus voittaisi Euroviisut. Niin paljon hehkutusta ja faneja ympäri Euroopan.
Höpö höpö. The Rasmus ei ole edes takuuvarmasti finaalissa. Jos käytte katsomassa Jezebelin kommentteja niin valtaosa on joko Venäjältä tai Latinalaisesta Amerikasta. Niillä ei viisuja voiteta. Jos The Rasmus olisi varma voittaja, Suomi olisi jo vedonlyöntitilastojen kärjessä tässä vaiheessa.
Jotain suhteellisuudentajua nyt!
Jos tilastoja on uskominen, The Rasmus voittaa UMK:n mutta jää finaalissa keskikastiin.
Muistetaan kuitenkin, että viime vuonna Teflon Brothers oli vielä tässä vaiheessa selvä ennakkosuosikki... Jos se yhtään lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan kuitenkin, että viime vuonna Teflon Brothers oli vielä tässä vaiheessa selvä ennakkosuosikki... Jos se yhtään lohduttaa.
Kappale ja video olivat hyvät, hyvää meininkiä hyvin tehtynä.
Live meni etenkin Pandoran laulun osalta ihan päin pyllyä. Blind Channelilla sen sijaan kaikki meni nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin rakastunut tähän Australian Sheldon Rileyhin. Pääsi hän jatkoon tai ei, esityksestä tulee varmasti upea ja jään seuraamaan hänen uraansa jatkossakin. Tässä esimakua hänen esiintymisasustaan, vau! Jos tähän yhdistyy vielä Sheldonin suosima timanttihuntu niin olen myyty:
Sheldon on kirkkaasti Australian vedonlyöntitilastojen kärjessä.
...ja Australia puolestaan heti Italian perässä, mitä koko kisojen voittoon tulee.
Voisin lyödä pääni pantiksi, että Sheldon Riley voittaa tänä vuonna Euroviisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Live meni etenkin Pandoran laulun osalta ihan päin pyllyä.
...ja juuri tästä syystä monet vanhemmat artistit eivät välttämättä menesty.
Jos vertaa BC:n poikien ja Laurin laulua tuossa edellisellä sivulla olevalla videolla, niin ymmärtänette, mitä tarkoitan.
Joko Venäjä on suljettu pois Viisuista?
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyöntitilastojen mukaan Rasmus voittaa UMK:n 61%:n todennäköisyydellä. Ei vitsi, tuleeko ihmiset oikeasti äänestämään noin paljon sitä? Nuoret eivät edes tiedä kunnolla koko bändiä.
Nuorten mielestä Rasmus on nolo. Lauri oli teinityttöjen suosikki 20v sitten, ei todellakaan enää.
winner kirjoitti:
Ei ja tuskin suljetaankaan. Ei suljettu myöskään vuonna 2014.
Toivottavasti älyävät vetäytyä itse. Tuntuu pahalta ajatellakin Venäjää viisulavalle tämän kaiken jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten mielestä Rasmus on nolo. Lauri oli teinityttöjen suosikki 20v sitten, ei todellakaan enää.
Niinpä eikä vanhanaikainen biisi auta asiaa yhtään.
Viisut ovat löytäneet uuden nuoren yleisön eikä Jezebel taatusti uppoa zoomereihin.
Minusta on söpöä, kuinka joku alapeukuttaa ketjussa jokaisen viestin, jossa kehutaan jonkin muun maan edustajaa. Eihän viisuissa ole kyse vaan oman maan kannustamisesta! Tai siis jokainen fanittakoon kuten haluaa, mutta tylsää tulee jos seuraa vain Suomen menestystä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Ei ja tuskin suljetaankaan. Ei suljettu myöskään vuonna 2014.
Toivottavasti älyävät vetäytyä itse. Tuntuu pahalta ajatellakin Venäjää viisulavalle tämän kaiken jälkeen.
Varmaan voittavat Sveitsistä tilatulla R. Faselin säveltämällä ja sanoittamalla rauhanviisulla, ovat tehneet nyt niin suuren vaikutuksen Eurooppaan - ja YK:n istunnon perusteella Australiaankin...
Toukokuuhun on muuten hemmetin pitkä aika nykytilanteessa. Voi olla, että jää tänä vuonna Viisut ja aika moni muukin juttu pitämättä ja koronat sun muut ovat pikkuisia harmeja isossa kuvassa :/
onko tämä mies vai nainen? Vai kenties kakstoiminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin rakastunut tähän Australian Sheldon Rileyhin. Pääsi hän jatkoon tai ei, esityksestä tulee varmasti upea ja jään seuraamaan hänen uraansa jatkossakin. Tässä esimakua hänen esiintymisasustaan, vau! Jos tähän yhdistyy vielä Sheldonin suosima timanttihuntu niin olen myyty:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Instagramissa näkyi eilisestä lähtien #eurovisionwithoutrussia. Tämä oli Ukrainan viisutilin alullelaittama hashtag.
Minä kuuntelisin sujuvasti molempien maiden edustajia ja keskittyisin musiikkiin. Venäjä on usein julkaissut viimeisten joukossa edustajansa. Nyt siellä on varmaan vaikeaa päättää, mitä tehdään, kun Ukrainakaan ei ole kertonut, kuka viisuihin lähtee vai lähteekö kukaan.
Musiikilla ei tässä ennenkään ole ollut mitään merkitystä, kun aina Venäjän satelliittivaltiot äänestävät Venäjää, on biisi miten hyvä tai huono tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australian finaali kiinnostaa myös. Mihinköhän aikaan se tulee? Siis Suomen aikaan. Ja mistäköhän pystyisi seuraamaan?
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Eurovisionworld haltuun, viisufanit. Kalenterisivulta löytyy info-napista aina tiedot keitä semeissä/finaaleissa esiintyy, ketkä äänestää, mistä näkyy jne.
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Jos tulkitsin tätä oikein, Australia Decides -finaalia voi seurata Facebook-livenä klo 11.30 alkaen (Suomen aikaa)? Linkki löytyy tuolta kalenterista.
Ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin: Kalush Orchestra on valittu Ukrainan edustajaksi Torinoon. Vaan mikä päivä tälle uutiselle 💔😭
Katsoin tämän vasta nyt ensimmäisen kerran ja nousi heti suosikiksi. Uskon menevän heittämällä top kolmoseen sikäli kun Ukraina edustaa itseään itsenäisenä valtiona vielä toukokuussa.