ensimmäinen huulten täyttö
Hei,
olen käynyt lauantaina (4 päivää sitten) täyttämässä huuliani pitkän pohdinnan jälkeen. Ymmärrän, että parantuminen on vielä kesken, mutta haluan kokemuksia parantumisprosessista, mahdollisista pateista ja toimista sekä kokemuksia lopputuloksista ja niiden pysyvyydestä :) ennen kaikkea ensimmäisen täytön jälkeen.
Onko kenelläkään mennyt jo ensimmäinen täyttö pieleen?
Kommentit (39)
Miksi ihmeessä haluat täyttää huuliasi? Vai onko niissä oikeasti joku rakenteellinen häiritsevä vika?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat täyttää huuliasi? Vai onko niissä oikeasti joku rakenteellinen häiritsevä vika?
Tykkään sellaisista täyteläisistä huulista joita näkee amerikkalaisissa elokuvissa ja instagramissa. Yhdellä luokkakaverilla on mielestäni todella kauniit huulet, hän on ottanut täytettä huuliin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä mene pilaamaan huuliasi, pliis
M48
Minun huulet, teen mitä haluan.
Ap
siis tätähän mä kysyin? mitä kohtaa et aloituksessa ymmärtänyt, jeesustelulle löytyy varmasti omat ketjunsa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sellaisista täyteläisistä huulista joita näkee amerikkalaisissa elokuvissa ja instagramissa. Yhdellä luokkakaverilla on mielestäni todella kauniit huulet, hän on ottanut täytettä huuliin.
Ap
🤦🏼 Luuletko niiden kuvien olevan aitoja? Kaikki on kuvattu filtteiden läpi ja todellisuus on jotain muuta. Älä pilaa huuliasi.
Hei "ap", täällä todellinen ap. Älä laita sanoja suuhuni. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hei, sinä et ole ap! Mene pois. Mieheni on halunnut täyteläisempiä huulia minulle, ja olen lämmennyt ajatukselle hieman miehen vuoksi.
Ap
Sitten pitää olla aina meikki kun muuten näyttää rujolta kuten belörffi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
hyi hitto!
Aika monet uskaltavat kritisoida naisen kehon muokkausta, mutta harva uskaltaa kritisoida miesten turhamaisia tatuointeja, lihaksia jne.
Tuliko kovia paakkuja? Niitä ei korjaa ikinä kun huulet meni rikki. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Paksut huulet on rumat. Kwaak!
Vielä rumempaa on, jos huulet ovat pelkät pienet viivat. Kuten suurimmalla osalla tällä tavalla kommentoineista.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet uskaltavat kritisoida naisen kehon muokkausta, mutta harva uskaltaa kritisoida miesten turhamaisia tatuointeja, lihaksia jne.
Eipä niiräkään liiaksi kehuta. Ne ankkahuulet on silti kauhean näköiset.
Pitää muistaa että aina kun ihon alle piikitetään ylimääräisiä aineita, tapahtuu jonkinlaista arpeutumista, eli pysyviä muutoksia. Tatuoinnit, huulitäytteet ja miroblading tekee kaikki näitä vahinkoja. Se miten suuria ne ovat on tuurista kiinni.
Itse tiedostan että omat tatskani eivät ole kaikkien makuun, joten toivottavasti muut tiedostaa että sama koskee näitä täytesysteemejä. Niissä vielä se arpeutuminen tosiaan ei ole tavoiteltu lopputulos toisin kun tatskoissa... Ikinä en niihin lähtisi.
Älä mene pilaamaan huuliasi, pliis
M48