En ole syönyt mitään vihreää vuosikausiin! Siis kasviksia tai hedelmiä tai vihanneksia
Kommentit (5)
Tulee niitä jossain vaiheessa, kannattaa ostaa apteekista monivitamiinit ja syödä edes niitä jos ruokavaliota on vaikea muuttaa.
Ei tule mitään puutosta, jos muuten syöt hyvin.
Minun kummipoika sai päähänsä 3 v, että ottaa aamulla vain croissantin ja maitokahvin(1 dl täysmaitoa), lounas oli maitolasi näkkärillä+ voisipaisu ja illalla annos ranskalaisia 1-2 jauhenlihapiviä. Tämän lisäksi monivitamiinin.
Kasvoi normaalisti ja Bmi 21. Neuvolassa ei sanottu mitään muuta kun. että sentään syö jotain ja kaikki arvot kohdallaan.,
Oli valikoiva syöjä vuosia. ei koskenut vihanneksiin tai hedelmiin. Nykyään vegaani.
Käyttäjä39274 kirjoitti:
Minun kummipoika sai päähänsä 3 v, että ottaa aamulla vain croissantin ja maitokahvin(1 dl täysmaitoa), lounas oli maitolasi näkkärillä+ voisipaisu ja illalla annos ranskalaisia 1-2 jauhenlihapiviä. Tämän lisäksi monivitamiinin.
Kasvoi normaalisti ja Bmi 21. Neuvolassa ei sanottu mitään muuta kun. että sentään syö jotain ja kaikki arvot kohdallaan.,
Oli valikoiva syöjä vuosia. ei koskenut vihanneksiin tai hedelmiin. Nykyään vegaani.
Kolmevuotiaalle kahvia?
Mielenkiintoinen perhe.
Mä purin yhtä vihreää, se tykkäs, minä en.
Onneks ei tullut puutos- tai muitakaan tauteja.