Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36v mies specsit

Vierailija
25.05.2021 |

Omistusasunto Stadin kantakaupungissa, asuntolainasta maksettu noin 25%. Opintolainaa pari tonnia jäljellä, säästöissä ja sijoituksissa kiinni se 85 tonnia. Palkka on hyvä ja olen asiantuntijahommissa. Olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. Tykkään käyttää rahaa matkusteluu (pre-korona) ja ravintoloissa syömiseen.

Hyvät specsit? Mitä mieltä, löytyykö tällaiselle miehelle naista

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36wee ja vain 85 tonnia säästössä? Ootko tosissas luuseri

Sieltä korson 36m2 yksiöstä heitetään herjaa.

Vierailija
22/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla en tee mitään. Enemmän kiinnostaa esim minkälaista musiikkia kuuntelet, mitä harrastat, onko/haluatko lapsia, kuinka paljon käytät alkoholia/huumeita/tupakkaa, lempiruoka, rakkain ihminen, miten rentoudut, rakkain paikka, mistä olet kotoisin

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kaikkea sitä mistä mä olen aina haaveillut.

N25

Ihana AP, täydellisyytesi kruunaa vauvapalstailu.........

Vierailija
24/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla mitään säästöjä ole, tai kämppää. Oot työtön, kouluttamaton luuseri, naisille katkera neitsyt r*nkkari

Ja oli ap mikä tahansa niin sä taidat olla mulkku. Ja en ole ap. Antaa miehen kysyä, jos haluaa.

Vierailija
25/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytyy kysyä kelpaako, kannattaa varmaan harjoittaa hieman itsetuntoa. Nyt myyt itseäsi kuin kauppias metrin lakua. Todennäköisemmin siis epävarma pojankloppi kuin itsenäinen mies. Yhteinen elämä on aika paljon muutakin kuin laskujen maksua.

Ja yleisemmin: jos Helsingissä akateemisesti koulutettu, terve mies ei löydä kumppania niin kannattaa katsoa peiliin. Kaupungissa on maan eniten nuoria, koulutettuja sinkkunaisia ja muutenkin nuoria naisia on enemmän kuin miehiä, toisin kuin suuressa osassa autioituvaa Suomea.

Vierailija
26/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kysyn: Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle?

Vierailija
27/30 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/30 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota enää ikinä tuollaista älykääpiötä. Olen todennut että mies perustuloilla on paras. Totesin myös että pukuammatissa olevat miehet ovat kusipäisyyden lisäksi neitejä.

Vierailija
29/30 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/30 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa löytyy. Riitti jo tuo C-kirjain otsikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi