Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehden paskanheittojutut

Vierailija
25.05.2021 |

Olen aika kyllästynyt. Jotain rajaa. Sitoudun boikotoimaan Iltalehteä täysin kahden viikon ajan. Ketään muita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perssuolinkaismedialla on ne perssuolinkaismedian jutut. Ei niitä kukan normalainihminen ota vakavasti.

Tämä syöpä on valitettavasti leviävää sorttia. Minä olen jo iso poika ja tiedän miten tuosta paskasta pääsee eroon mutta perssuolinkaisetkin ansaitsisivat parempaa.

Vierailija
22/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole iltalehden apsia puhelimessa, enkä kaupassa lueskele lööppejä saati osta niitä. Niin että eipä tuota tule luettua muutoinkaan. Olen mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aina välillä keittää yli ja iltapaskoille napsahtaa boikotti joka sitten jossakin vaiheessa rapautuu mutta nyt napsahti taas

ihana olo kun tajuaa että on ihan oma valinta altistuuko skeidalle

Vierailija
24/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla aina välillä keittää yli ja iltapaskoille napsahtaa boikotti joka sitten jossakin vaiheessa rapautuu mutta nyt napsahti taas

Joo ei paskaa näe tosiaan yhtään, jos ei sellasia apseja ja sivuja haali omaan puhelimeen ja someen mitkä sitä suoltaa. Jokainen voi valita tämän nettimaailmansa itse.

Mun kaveri tuntuu välillä kuvittelevan, että mulla on samat facebook-näkymät kuin hänellä. Että ei kaikki taira tätä asiaa tajuta, että se on kaikilla erilainen mitä näkee mistäkin.

Vierailija
25/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä ikävää tässä väärinkäytösasiassa on se, että se tuli ilmi.

Ikävää on se että toistaiseksi ei ole mitään väärikäytösasiaa. Normaali ja sääntöjen mukainen käytäntö on esitetty sillä tavalla että sinun kaltaisten yksinkertaisten sielujen on mahdotonta ymmärtää lukemastaan että kyseessä ei ollut väärinkäytös. Asiasta voi olla montaa mieltä ja lehdistön tehtävä olis esittää asiat sillä tavalla että se oikea ongelma ja ongelman luonne, jos sellaista on, tulee ymmärrettyä.

Vierailija
26/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei paskaa näe tosiaan yhtään, jos ei sellasia apseja ja sivuja haali omaan puhelimeen ja someen mitkä sitä suoltaa. Jokainen voi valita tämän nettimaailmansa itse.

Mun kaveri tuntuu välillä kuvittelevan, että mulla on samat facebook-näkymät kuin hänellä. Että ei kaikki taira tätä asiaa tajuta, että se on kaikilla erilainen mitä näkee mistäkin.

On se ongelma siinäkin että sitä ei aina yksinkertaisesti tajua, että itseään ei ole pakko altistaa sellaiselle mikä aiheuttaa henkistä pahoinvointia. Sitä aikansa katselee jotain törkeyksiä ja klikkiotisikoita ja sitten tajuaa että miksi ihmeessä kun ei ole pakko. 

Vierailija
27/27 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ongelma siinäkin että sitä ei aina yksinkertaisesti tajua, että itseään ei ole pakko altistaa sellaiselle mikä aiheuttaa henkistä pahoinvointia. Sitä aikansa katselee jotain törkeyksiä ja klikkiotisikoita ja sitten tajuaa että miksi ihmeessä kun ei ole pakko. 

Juu. Hulluksihan sitä tulisi jos antaisi kaiken paskan vain vyöryä ruutuunsa.

Pois vaan kaikki ylimääränen roipe, heti helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan