Iltalehden paskanheittojutut
Olen aika kyllästynyt. Jotain rajaa. Sitoudun boikotoimaan Iltalehteä täysin kahden viikon ajan. Ketään muita?
Kommentit (27)
Terveisiä puoluetoimiston tytöille! Ps. Totuus joskus sattuu
No eihän se mikään ilo ole tulla kakkaiseksi lehteä lukiessa.
En todellakaan pidä SMstä enkä aio missään tapauksessa äänestää demareita mutta olen mukana boikotissa. Tämä Fox News-tyyli ei ole sitä mitä Suomi tarvitsee. Minun boikottini jatkuu kyllä enemmän kuin kaksi viikkoa.
Mun ei tuu klikkailtua sitä kuin ehkä kk välein, sillonkin vahingossa. Mutta juu, jatkan samalla linjalla.
No eihän se ole paskanheittoa, jos se on totuus.
Tuli tästä mieleen yksi työkaveri. On aina niin käärmeissään, kun hänestä puhutaan paskaa pomolle. Oikeasti kerrotaan vaan totuus, kuinka hän itse täysin tietoisesti rikkoo sääntöjä. Totuudenkertominen ei voi olla paskanpuhumista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on PS:n pahin vika, tunteet ja valehtelu.
Laosilainen vaimoni oli ihan samaa mieltä. Fiasko!
Vierailija kirjoitti:
Hyvän logon keksit persuille. Niihin sattuu taas. :D
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pidä SMstä enkä aio missään tapauksessa äänestää demareita mutta olen mukana boikotissa. Tämä Fox News-tyyli ei ole sitä mitä Suomi tarvitsee. Minun boikottini jatkuu kyllä enemmän kuin kaksi viikkoa.
Ihan samaa mieltä. Marinin pilkkavideo oli viimeinen niitti. Koulukiusaajia koko puolue täynnä.
Ei Amerikan lokakampanjoita tänne.
Miksi vaaliehdokkaiden tuomiot eivät ole lehdelle tärkeitä?
Joidenkin mielestä ikävää tässä väärinkäytösasiassa on se, että se tuli ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että totuus tuli ilmi😭
Mikähän totuus? Mitään kummallista tai rikollista ei ole tapahtunut. Tyhjästä taas nyhjästy:
Boikotoin noita iltapaskoja muutoinkin, eihän siellä muuta ole kuin keksittyjä kohuja millon mistäkin, oikeet uutiset näkee oikeista uutisista.
Saunan sytykkeiksi kelpaa iltapaskat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaaliehdokkaiden tuomiot eivät ole lehdelle tärkeitä?
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2013032716837134
https://yle.fi/uutiset/3-8873016
https://vaalit.perussuomalaiset.fi/kuntavaalit/ehdokas/risto-helin
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä ikävää tässä väärinkäytösasiassa on se, että se tuli ilmi.
Paitti ettei ole mitään väärinkäytöstä mikä olisi "tullut ilmi". On vaan joku huuhaajuttu iltalehdessä. Onpa mystistä kun mitään kohkausta ei muualla näjy.
Perssuolinkaismedialla on ne perssuolinkaismedian jutut. Ei niitä kukan normalainihminen ota vakavasti.
Iltalehdellä on kova kiire kehitellä näitä höpökohuja, ettei huomio kohdistuisi persujen ehdokkaiden rikostaustoihin.
Minäkään en ole demari mutta iltalehti ällöttää ja Marinin ajojahti. Kuvottavan läpinäkyvää, ei edes yritetä peitellä kiusaamista.
Läpimätä wc-paperi koko lehti.
En oo perehtynyt onko Ilta-sanomat yhtään parempi. menee ne muutenkin sekasin.
Ovat vain seiskan sanomalehtiversioita. Kukaan itseään kunnioittava journalisti ei noihin edes menis töihin.
Tietäjät, onko Ilta-Sanomat fiksumpi kuin Iltalehti???
Mukana