Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lastensuojelutyöstä tietäviä? Kysyn että mikä tämä "huoli"-juttu oikein on?

Vierailija
25.05.2021 |

Läheltä seuranneena sekä lehdistä lukeneena toistuu tuo sama sana: huoli. Saako siitä ekstrapalkkaa mitä enemmän sitä sanaa käyttää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli sitä huoli tätä. Joku erikoismerkitys on kyseessä

Vierailija
2/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vain kuitataan mahdolliset virheet työssä, kun aina voi sanoa että huoli oli tai huoli on. Se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tietää. Olen työskennellyt lastensuojelulaitoksessa pitkään. Toivon etten koskaan enää palaa kyseiseen työhön. Minulla oli huoli niistä nuorista ja siitä laadusta ja resursseista joilla heitä kasvatetaan ja kuntoutetaan. Minulla oli huoli omasta ja työkavereiden turvallisuudesta. Päivittäistä pelkoa että joku käy päälle, ja niitä päällekäymisiä oli. Sylkemistä, haukkumista, uhkauksia.

Olen ollut laitoksessa jossa lapset olivat aseellisesti väkivaltaisia ja joutuivat vankilaan.

Palkka ihan paska työn vaativuuteen nähden.

Näiden speksien myötä minulla on isokin huoli, kuka siellä kohta enää viitsii olla töissä.

Vierailija
4/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä koulussa. Minulla on huoli monista pahoinvoivista lapsista. Joku heistä joutuu huolehtimaan vanhemmistaan. Jotakin kiusataan jo ties kuinka monetta vuotta. Joku on nepsy vailla ymmärrystä. Joku on selkeästi sairas. Tätä se huoli on.

Vierailija
5/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä koulussa. Minulla on huoli monista pahoinvoivista lapsista. Joku heistä joutuu huolehtimaan vanhemmistaan. Jotakin kiusataan jo ties kuinka monetta vuotta. Joku on nepsy vailla ymmärrystä. Joku on selkeästi sairas. Tätä se huoli on.

Mikset laita kiusaamiselle stoppia? Kiusaajat tarkkikselle.

Vierailija
6/6 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset laita kiusaamiselle stoppia? Kiusaajat tarkkikselle.

Mahdollisuukseni ovat rajalliset. Koulussa on kyllä napakka ote kiusaamisiin. Tarkkiksia ei ole ollut enää kymmeniin vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi